Aj's Powerlog(Powered by Iguana)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik denk dat het over een paar weken beter gaat, had ik ook de eerste periode en nu ook af en toe.

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
      Ik denk dat het over een paar weken beter gaat, had ik ook de eerste periode en nu ook af en toe.
      Gelukkig ben ik niet de enige! Als de voedingsstoffen maar wel gewoon worden opgenomen neem ik het allemaal voor lief
      181 cm 85 kg 14%
      Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Gewicht ten opzichte van vorige week zondag 500 gram gestegen. Lijkt nu een stijgende lijn in te zitten. Taille zat nu op 79 cm. Die blijft dus lekker laag
        181 cm 85 kg 14%

Comment

• LB van vanmiddag:

Squat:
          5*3*100 kg

Weer over op high-bar. Dit kwam de techniek alweer erg ten goede. Had hiervoor ook geen belt nodig.

Pull Ups:
          2*3*BW+17,5 kg
          5*BW+17,5 kg
          3*BW+17,5 kg
          4*BW+17,5 kg

Hoppatee kracht is weer terug hier.

Dumbell Row:
          3*10*32,5 kg (PR!!)

Had echt zin om te pompen vandaag!

Paused Box Squat:
          2*1*130 kg (PR)
          3*2*120 kg

Motivatie voor benen begint echt te dalen. Waar ik UB helemaal geweldig vind kan ik me maar niet motiveren voor benen. Train nu nog als enige benen bij ons in de gym. Vooruitgang wil niet lukken en het hele grote benen kweken interesseerd me niet zo meer. Al is dit vloeken in de kerk, I know

Barbell Curl:
          8*28 kg
          8*33 kg
          8*38 kg (PR!)
          6*38 kg

Lekker om deze weer eens te doen.

Ab Rollouts:
          3*max

Echt weer een lekker traininkje. Op het hele beengebeuren na dan.
          181 cm 85 kg 14%

Comment

• Nette pullups aj! bent egt goed sterk geworden zeg..
            Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Originally posted by weslleyy View Post
              Nette pullups aj! bent egt goed sterk geworden zeg..
              Al die echte kracht oefeningen gaan mij best goed af. Maar begin me ook steeds meer te interesseren in de wat meer op hypertrophy gerichte trainingen met hogere reps. Ben er alleen niet zo goed in hahah. Daarom juist misschien ook wel goed om daar ook wat meer op te richten.
              181 cm 85 kg 14%

Comment

• Incline Bench Press:
                6*4*75 kg

Was eigenlijk nog vrij goed te doen. Die 100 kg kan er wel eens aan gaan straks

Paused Bench Press:
                6*4*77,5 kg

Deze was wel iets lastiger dan de Incline. Toch wat voorvermoeid denk door de schuine bank. Ga nu nog 1 training Paused Bench doen en daarna de laatste 2 weken van de cyclus zonder pauze. Om dan die bank daarna op 110 kg te zetten

Paused Military Press:
                5*3*60 kg

Pfoe deze was al goed zwaar zeg. Merk ik altijd wel dat de eerdere oefeningen echt invloed hebben op de MP. Vandaag wel goed er op let dat de snelheid van zakken nu wel goed ging. Had het idee dat het hierdoor ook wel beter ging.

Incline EZ-overhead extension:
                8*18 kg
                8*28 kg

Kreeg hier last van mijn rug omdat ik een beetje raar moest gaan zitten doordat de bank te lang was.

EZ-bar Overhead Extension:
                5*28 kg
                8*23 kg

Pfff was echt aan het kloten na de Military Press. Totaal niet scherp meer. Volgende training kan mn maatje me hopelijk weer helpen met Floor Press.

Op de triceps-isolatie na een goede training weer!
                181 cm 85 kg 14%

Comment

• Bekend probleem, bij de incline extensions.
                  Je kan een paar 5 kg schijfjes op de zitting leggen.
                  Ik ga met mijn voeten op de zitting zitten, dat werkt voor mij goed.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
                    Bekend probleem, bij de incline extensions.
                    Je kan een paar 5 kg schijfjes op de zitting leggen.
                    Ik ga met mijn voeten op de zitting zitten, dat werkt voor mij goed.
                    Ja ging zelf ook met mijn voeten op de bank zitten. Daardoor zat ik alleen heel onstabiel. Dit gaf denk de last aan mijn rug. En gewicht was achteraf te zwaar.
                    181 cm 85 kg 14%

Comment

• Ideaal is het niet nee en improviseren kan ook blessures opleveren.
                      Onstabiliteit en zware gewichten is geen goede combinatie.

Je kan ook als startpositie je armen wat verder naar voren doen, zodat je niet in de weg komt te zitten met de bench.
                      Last edited by rain; 17-03-2015, 21:48.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
                        Ideaal is het niet nee en improviseren kan ook blessures opleveren.
                        Onstabiliteit en zware gewichten is geen goede combinatie.

Je kan ook als startpositie je armen wat verder naar voren doen, zodat je niet in de weg komt te zitten met de bench.
                        Nee inderdaad ik wil mijn niet rug niet blessuren door zo'n oefening. Ben er zuinig op haha. Al is dat niet te zien aan mijn Deadlifts (ja zal hem zelf maar inkoppen).

Ja dat is opzich ook een optie ja. Voor de komende tijd zal het wss toch weer Floor Presses worden dus zal wel even duren voordat ik hem weer ga uitproberen.
                        181 cm 85 kg 14%

Comment

• Lb zojuist.

Training een dag eerder gedaan. Morgen kan ik namelijk niet trainen. Met de spierpijn viel het gelukkig mee.

Deadlift:
                          5*1*120 kg

Goede uitvoering en ging soepeltjes.

Pull Ups:
                          5*3*BW+17,5 kg

Dumbell Row:
                          10*27,5 kg
                          15*27,5 kg
                          12*27,5 kg

Squat:
                          5*2*90 kg

Barbell Curl:
                          8*28
                          8*33
                          2*8*33 kg (PR!)

Ab Rollout:
                          3*8

Stiff Legged Deadlift:
                          4*6*60 kg

Was wat moe vandaag. Heb dus lekker rustig aan gedaan.

Vandaag een afspraak gemaakt met Iguana en Flabbert om samen te gaan trainen op 8 april. Zullen die dag alle drie gaan maxen. Zin in!!!
                          181 cm 85 kg 14%

Comment

• Gezellig hoor maak er een mooie dag van.
                            Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Originally posted by east1977 View Post
                              Gezellig hoor maak er een mooie dag van.
                              Thx East! Schat zo in dat er wel een paar PR's gaan vallen die dag. Zullen alle drie gaan maxen die dag Ja heb er zin in!
                              181 cm 85 kg 14%

Comment

• UB vanmiddag:

Incline Bench:
                                8*3*77,5 kg

Had geen spotter vandaag. Het unracken is bij Incline dan echt ziek zwaar, maar toch gehaald.

Paused Bench Press:
                                8*3*80 kg

Makkie. Vanaf dinsdag over op touch en go. Nog 2 weken en dan PR'en!

Military Press:
                                9*50 kg (PR!)
                                2*6*50 kg
                                5*50 kg

Moest echt nog 1 cm om de 10de rep te halen. Sheisse hahah.

One Arm Dumbell Overhead Extension:
                                3*10*10 kg

Dumbell Lateral Raise:
                                12*7,5 kg
                                9*7,5 kg

Top training!
                                181 cm 85 kg 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X