Mooie lifts door jou en je vriendin, heel net!
Powerlog Gus
Collapse
X
-
Originally posted by Assie321 View PostMooie lifts door jou en je vriendin, heel net!
Ziet er goed uit!Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Originally posted by Arend-jan View PostNice Gus!! Beide lifts heb je nog heel wat in de tank zo te zien. Flink vooruitgegaan.
Originally posted by Aldo Raine View PostKlasse Guus. Ik had ook niks anders verwacht van je! Gaat je zusje nu ook gerichter PL training doen of niet? Ik heb volgens mij in de donkere krochten van het Googleogennetwerk wel eens vernomen dat ze meer voor een wedstrijd trainde?BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Beide gefeliciteerd! en nu wat geneuk.. Gus, je squat, goed uitgevoerd maar zou op een wedstrijd afgekeurd worden, paar cm lager en je hebt 'm. Je bench, mooie arch! maar ook hier op een wedstrijd afgekeurd, kont op de bench houden en halter 2 tellen stop. Doordat je kont van de bench komt betekent dat je nog aan je legdrive kan werken, met een goede legdrive komt je kont niet van de bench, maar press je jezelf wat meer in de bench, er valt dus nog wat winst te behalen.
Je vriendin pakt de squat lowbar en voert hem verder uit als highbar, de bench goede uitvoering, juiste pause echter legdrive hetzelfde als bij jou.
Al met al, het belooft wat jullie 2 voor aankomend jaar, ik ben benieuwd, ga jullie in juni voor de beginnerswedstrijd?.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Ja eerst de beginnerswedstrijd en de week erop misschien de drc cup, thx voor je feedback ik had zelf ook dezelfde kritiek. Het is mn zusje trouwens en niet vriendin, zij gaat voor -63kg.
Vandaag bij het NK wezen kijken en heel wat inspiratie op gedaan om weer flink te knallenLast edited by Gus; 12-12-2015, 22:54.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
2 training niet gelogt volgens mij. Ze gingen wel goed en heb de gewichten die ik moest tillen getild
Sheiko #32v2, week 3, dag 1
Skwaat
3x92,5
3x112,5
3x130
2x150
2x150
2x150
2x150
Beetje last van hamstrings op het begin. Zaterdag erg veel kilometers gelopen en dat voelde ik wel aan mn benen. Reps gingen ondanks nog vrij snel
Bankdrukken paused
3x65
3x80
3x92,5
2x105
2x105
1x112,5
1x112,5
Bankdrukken ging me erg gemakkelijk af. Zwaarste sets ook zelf ge-unracked en dat ging zonder problemen
Incline db press
3x6x40kg
Sit Ups
3x10xbw+37,5kg
Gewicht is nu al een maandje 85kg (91kg in mei). Met 3100 kcal en mn activiteitsniveau blijf ik precies op hetzelfde gewicht. Binnenkort wat cardio er bij en dan langzaam naar de 83. Heb nog genoeg vet dat er af kan dus maak me nergens zorgen overBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Leuke clip, die zie ik nu pas. Goede lifts inderdaad. De squat ziet er een stuk beter uit dan voorheen en moet alleen nog wat dieper, zoals Oki al had opgemerkt.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: