Powerlog Gus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Met deadlift zit hij onderin te strak en drukt het te veel op mijn maag. Bij benchen heb ik er juist weer geen last van
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Dikke pens van je ook
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Haha dat valt reuze mee tegenwoordig. Ben geen dikke stille muis meer

Comment

• Piep piep... nee grapje ik vind de bolling wel mee vallen eigenlijk (mss die laatste net iets te) tot hoever ga je nu zonder straps? Riem gebruik ik ook sws nooit vind al die zaken maar een gekut.
          Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Mooie vooruitgang Guus. Bolling valt in mijn ogen ook nog te overzien. Niet gek na dat volume en dat gewicht.
            Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• Ik doe mijn riem ook minder strak bij deadlift inderdaad. Ik word ander misselijk door de druk op mijn maag.

Comment

• Ik vind de bolling ook niet heel erg zichtbaar. Daarnaast ziet de deadlift er nog vlot uit na zo'n laatste set.
                All time PRs: 195/135/232,5
                Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

• Bedankt jongens. Bolling valt mee maar ik heb het natuurlijk liever helemaal niet

@east: Ik kan ongeveer tot 170kg zonder straps (en magnesium). Volgende week ga ik met magnesium liften

Comment

• Pussy grip man!
                    181 cm 85 kg 14%
                    Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Comment op je deadlift, Je heup komt omhoog en je rug blijft als het ware "hangen", pas wanneer je bijna recht met je benen staat komt je rug in actie. Probeer je torso strak te houden en niet de bar omhoog proberen te liften maar jezelf de grond in drukken als het ware.. Zelfs op 90% moet dit mogelijk zijn.

Bekijk de eeste helft van de rom van je eigen lift in slowmotion en de eerste minuut van onderstaand filmpje en zie het verschil. Zorg eerst voor juiste techniek en ga dan rollen met de bar..

https://www.youtube.com/watch?v=Y1IGeJEXpF4

positivo feedback o
                      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                      There is no failure except in no longer trying

Comment

• ja voel me ook op dat je soort van een kleine squat maakt om ff te zeiken. Wat mij hielp als mental queue is de bar eigenlijk naar achteren trekken als het ware terwijl je omhoog komt ipv omhoog. Je lichaam doet de rest. Maar ik heb ook issues met exacte heup hoogte tov hoever je over de bar leunt, nog best lastig.
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Bedankt voor de feedback. Dit was de laatste set dus het is niet heel erg toepasbaar, wel een beetje natuurlijk.
                          @okidoki: wat is er mis met de stang rollen? doe het eigenlijk nooit maar nu lag hij iets te ver weg

Sheiko #37v2 Week 4, Dag 5. Laatste training van Sheiko 37 dus

Deze week tentamens dus heel veel rust heb ik niet gehad. Was goed te merken bij de training net. Rug en schouders zo stijf als een hark, merkte ik goed bij de eerste sets squat die moeizaam ging. De sets daarna gingen wel prima gelukkig. Aan de ene kant was het wel goed voor mijn techniek dat mijn rug zo stijf was want daardoor moest ik nog meer focussen om niet te ver voorover te hangen.

Squat
                          5x92,5
                          4x110
                          3x130
                          3x147,5
                          3x147,5
                          3x147,5
                          3x147,5
                          3x147,5

Bankdrukken gepauseerd
                          6x65
                          6x77,5
                          6x85
                          6x85
                          6x85
                          6x85

Bankdrukken ging dan weer heel erg makkelijk, meteen vanaf het begin. Dit zijn dan ook geen zware gewichten maar het voelde lichter aan dan normaal

Fly
                          5x10x20kg

Dips
                          4x6xbw+10kg

Gewicht was vanochtend 84,7. 2.5 maanden geleden was het zo'n 87kg. Vetpercentage is 15% nu dus er kan nog wel een beetje af, maar niet te snel.

Comment

• Sheiko #31 Week 1, Dag 1

Bankdrukken paused
                            5x65
                            4x77,5
                            3x90
                            2x105
                            2x105
                            2x105
                            2x105

Squat
                            5x92,5
                            5x110
                            5x110
                            2x130
                            4x130
                            6x130
                            7x130
                            5x130
                            3x130

Dips
                            4x8xbw+5kg

Alles ging eigenlijk heel easy. Heb nu wel een beetje last van mijn schouders door lowbar squat

Comment

• Damn kerel. Jij hebt aardig veel kracht in de poten en in de borst!
                              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Thx emielos, dat is ook de bedoeling!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X