Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb van de week voor het eerst me 1 rm uitgetest, ik train altijd alleen dus doe dat nooit maar nu met een jongen van de sportschool, ik zei ik kom nooit over de 100, maar ik doe nu dus 3x8x85 en hij zei dan red je 100 met gemak, hij had gelijk het werd 1 maal 110
Ik heb van de week voor het eerst me 1 rm uitgetest, ik train altijd alleen dus doe dat nooit maar nu met een jongen van de sportschool, ik zei ik kom nooit over de 100, maar ik doe nu dus 3x8x85 en hij zei dan red je 100 met gemak, hij had gelijk het werd 1 maal 110
Netjes.. Keep going.
Streef naar een doel.. ga voor je doel.. dan haal je dat doel !
Ja ik stond er zelf ook wel van te kijken ik ga nu samen met die gast voor meerderel oefeningen(deadlift,squat) kijken wat me 1 rm is ik vond het wel cool iig.
Als ik met een spotter heb durf ik 110 te banken..zonder spotter ga ik tot maximaal 95 kg. Dat kan ik 6 herhalingen zonder hulp. Meestal ga ik maar tot 80 of 90 kg. maar dan doe ik wel meer setjes.
Na dit topic te hebben gelezen heb ik alweer een nieuw doel opgesteld! namelijk 100kg benchen, ik heb het nog nooit echt getest in de fitness maar denk dat mijn top atm 50 is (lach maar...). Atm ben ik 18 jaar, 1.73m en 69 kg. Denken jullie dat ik een kans maak om de 100 te maken? :P
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment