Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Maandag: borst-biceps
    Dinsdag: schouders-rug
    Woensdag: biceps-borst
    Donderdag: triceps-schouders
    vrijdag: rug-borst-biceps
    zaterdag: niet altijd ze ^^ maar dan ga ik voor wat dat nog nie stijf is

benen train ik niet, mss in de toekomst wel!
    ok kzal da der bij zetten

Comment

• Originally posted by MasterTuning View Post
      Dream on!

en dat filmpje wil ik ook graag zien..

waar kom je vandaan barty?
      ben van ertvelde, een deelgemeente van evergem.
      niet ver van gent

Comment

• Originally posted by Barty17 View Post
        Maandag: borst-biceps
        Dinsdag: schouders-rug
        Woensdag: biceps-borst
        Donderdag: triceps-schouders
        vrijdag: rug-borst-biceps
        zaterdag: niet altijd ze ^^ maar dan ga ik voor wat dat nog nie stijf is

benen train ik niet, mss in de toekomst wel!
        ok kzal da der bij zetten
        hoezo overtrainen, en de oefeningen?
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

Comment

• Wat een rukkeloze schema. En ik zie niet eens benen staan. Voor de rest hele schema slaat werkelijk nergens op.

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
            Wat een rukkeloze schema. En ik zie niet eens benen staan. Voor de rest hele schema slaat werkelijk nergens op.
            kerel gade ne keer stoppen me neuten!
            kunde nie goe tegen u verlies ofzo?
            blijkbaar moede het wel geloven e anders zoude der nie zo belachelijk over doen!
            mijn schema is echt brol ze ken alleen maar 50 kilo meer duwen dan mijn eigen gewicht!
            en gij ? hahah

Comment

blijkbaar moede het wel geloven e anders zoude der nie zo belachelijk over doen!
              mijn schema is echt brol ze ken alleen maar 50 kilo meer duwen dan mijn eigen gewicht!
              en gij ? hahah
              Kerel, ga alsjeblieft een opleiding nederlandse cursus volgen ofzo. En wat bedoel je... kan niet tegen je verlies? Welke verlies? Je schema is gewoon bagger, en daar zal bijna iedereen hier op bodynet wel met me eens zijn. En nee, ik geloof je nog steeds niet, heb er zelfs geen 1% vertrouwen in. En nu gewoon even over je schema... die is net zo slecht als je nederlands. Kan alleen maar 50kg meer drukken dan mijn eigen gewicht? Je hebt duidelijk geen verstand van deze sport anders zou je wel tot een conclusie zijn gekomen dat dat ontzettend veel is.

Je schema is dus inderdaad ruk, anders zou de indeling 100x beter zijn geweest, plus benen erbij... hoe dom kan je zijn?
              Last edited by Nex-; 21-10-2008, 19:31.

Comment

en gij ? hahah

Hij is je grote mond! Jij bent gewoon een liegebeest tot het tegendeel bewezen is.

Comment

• Haha wat een lol heb ik hier.
                  We zullen zien morgen train je WEER je borst dus dan kunnen we het zien.
                  veel plezier met het filmpje maken
                  Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by el oso View Post
                    Hij is je grote mond! Jij bent gewoon een liegebeest tot het tegendeel bewezen is.
                    ok ok ok ok
                    ik ben hier echt aant breken van lachen!
                    maar tis goed..... ik zal binnen de week een filmke maken voor het tegendeel te bewijzen! En zeg is waarom is mijn schema zo slecht?
                    Wat zou jij er aan veranderen? ik geef toe... ik weet eigenlijk nieveel van fitness, maar ik ga gewoon elke dag!

Comment

en gij ? hahah
                      Even voor de goede orde.. de onderstaande mensen hebben even wat meer ervaring als jou .. en het is geen spelletje... daar zijn meerdere mensen het over eens...

Originally posted by Nex- View Post
                      Kerel, ga alsjeblieft een opleiding nederlandse cursus volgen ofzo. En wat bedoel je... kan niet tegen je verlies? Welke verlies? Je schema is gewoon bagger, en daar zal bijna iedereen hier op bodynet wel met me eens zijn. En nee, ik geloof je nog steeds niet, heb er zelfs geen 1% vertrouwen in. En nu gewoon even over je schema... die is net zo slecht als je nederlands. Kan alleen maar 50kg meer drukken dan mijn eigen gewicht? Je hebt duidelijk geen verstand van deze sport anders zou je wel tot een conclusie zijn gekomen dat dat ontzettend veel is.

Je schema is dus inderdaad ruk, anders zou de indeling 100x beter zijn geweest, plus benen erbij... hoe dom kan je zijn?
                      je schema... zoals de rest al zei .. overkill.. vooral doorgaan zo.. haal je het nieuws en indd.. je bene zoals nex- zegt.. als je die niet traint wordt je topzwaar en donder je vanzelf om een pyramide staat ook niet op het puntje.. anders flikkert tie ook om

Originally posted by el oso View Post
                      El oso.. maak je niet druk M8... ik kan ook 125KG liften.. geen punt...

5x 25.. of 10x 12,5
                      De waarheid kan erg hard zijn

Comment

ok ok ok ok
                        maar tis goed..... ik zal binnen de week een filmke maken voor het tegendeel te bewijzen! En zeg is waarom is mijn schema zo slecht?
                        Wat zou jij er aan veranderen? ik geef toe... ik weet eigenlijk nieveel van fitness, maar ik ga gewoon elke dag!
                        je weet niet veel van fitness.. maar je gaat elke dag.. zou je dan niet eens een fullbody schema nemen en dan 3 x in de week.. en je laten informeren?

Comment

• Comment

ok ok ok ok
                            Ik zal je zeggen waarom je schema zo slecht is.
                            Je hebt de sticky's niet gelezen. Je hebt niet naar informatie gezocht... je hebt geen verstand van zaken en je bent duidelijk een beachgirl.

Mocht het wel waar zijn dat 125kg, dan geef ik me over, maar zelfs dan is je schema zo ruk als een travestiet. We wachten het filmpje af waar je bewijst dat jij degene bent die 125kg drukt. Respect als je het kan.

Comment

• haha ok.....
                              ik vind toch van mijn eigen dat ik goed bezig ben, ondanks mijn 'slecht' schema.
                              Hoe verklaar je dat dan? en kom nu niet af met dat ik aan het liegen ben.
                              Last edited by Barty17; 21-10-2008, 19:56.

Comment

haha ok.....
                                ik vind toch van mijn eigen dat ik goed bezig ben, ondaks mijn 'slecht' schema.
                                Hoe verklaar je dat dan? en kom nu niet af met dat ik aan het liegen ben.
                                nou jij beweert dan je 125 kan banken...
                                je laat ons een schema zien dat zuigt....

en dan verwacht je van ons dat wij het geloven...

*offtopic: heb van de week gegraven in de tuin..
                                en voelde inene wat hards... Was het gewoon een Jeep uit de 2de wereld oorlog... met zijn lichten nog aan!! gaaf he!!

als jij nu eens 50 kilo eraf haalt. doe ik de lampen uit...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X