Originally posted by Nex-
View Post
Wat is jouw top met bankdrukken?
Collapse
X
-
Originally posted by FreddyDenEddy View PostZijn schema is inderdaad slecht, hij moet dringend benen beginnen trainen, maarja, bereid je maar al voor aan je excuses, morgenavond staat ie online enja, als hij er echt zo weinig verstand van heeft dan drukt hij ook geen 125 kg hé, you will see
Comment
-
Ja misschien wel, maar hij drukt toch meer dan de gemiddelde persoon en gezien zijn leeftijd en lengte en gewicht heb ik respect voor hem.
Ksnap eigelijk niet wat er verkeerd is met 6x per week trainen? Als hij altijd zorgt voor voldoende rust tussen de spiergroepen kan het weinig kwaad toch?
Comment
-
Originally posted by FreddyDenEddy View PostJa misschien wel, maar hij drukt toch meer dan de gemiddelde persoon en gezien zijn leeftijd en lengte en gewicht heb ik respect voor hem.
Ksnap eigelijk niet wat er verkeerd is met 6x per week trainen? Als hij altijd zorgt voor voldoende rust tussen de spiergroepen kan het weinig kwaad toch?
Verder als ik alleen maar even naar de schema kijk.
Voorbeeld: Maandag: borst biceps, dinsdag = schouders rug. Wtf is dit voor een indeling? Als je borst traint kan je zowieso beter tricpes en schouders dezelfde dag pakken aangezien je deze ook belast bij borst oefeningen. En geen schouders rug meer dus maar rug en biceps, buik. Zelfde verhaal....Last edited by Nex-; 22-10-2008, 18:02.
Comment
-
haha heb ff de laatste 6 pages doorgelezen, en morgen komt er dus een filmpje, ben benieuwd
Ontopic: Morgenavond ga ik zelf ook weer eens proberen mn pr te verbreken. Zit nu nog steeds vast op 105kg. Heb vorige week 100kg wel 4x zelf gedaan en 2x een beetje hulp, maar bij die laatste 2 had ik dus echt last van dooie punten zeg maar.
Stats: 21jr, 73kg, 1.85m, 22 maanden
ik hoef hopelijk geen filmpje te maken he
Comment
-
Originally posted by djCo-B View Posthaha heb ff de laatste 6 pages doorgelezen, en morgen komt er dus een filmpje, ben benieuwd
Ontopic: Morgenavond ga ik zelf ook weer eens proberen mn pr te verbreken. Zit nu nog steeds vast op 105kg. Heb vorige week 100kg wel 4x zelf gedaan en 2x een beetje hulp, maar bij die laatste 2 had ik dus echt last van dooie punten zeg maar.
Stats: 21jr, 73kg, 1.85m, 22 maanden
ik hoef hopelijk geen filmpje te maken he
Jawel
Comment
-
Originally posted by Barty17 View Postvandaag heb ik mijn top niet getest, maar wel 10keer 95 gedaan!
kheb er een filmpje van gemaakt en staat vandaag of morgen nog op youtube.
En maak je geen zorgen want maandag zal ik mijn top is filmen
Comment
-
Originally posted by Barty17 View Postvandaag heb ik mijn top niet getest, maar wel 10keer 95 gedaan!
De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
En maak je geen zorgen want maandag zal ik mijn top is filmenOwner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by MasterTuning View Post@slinky..
je bedoelt deze post als derde???
als je aan elke.. echte BNér hier vraagt wie 3XL is.. dan weten ze dat dat wel klopt..
160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
enem... je zou donderdag (morgen dus) 125kg banken 1x
maar naar 10x 95kg banken wil ik ook graag zien.
veel plezier en vergeet bodynet er in te vermeldenCalisthenics / Street workout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
33 minutes ago -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment