Originally posted by steffi
View Post
trainingsschema vrouw 24 j voor wat strakker te worden
Collapse
X
-
Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
-
Originally posted by pescatore View PostAls ik je 1000 euro per training geef sta je gewoon vrolijk minimaal 4 x in de week te trainen hoor. Tussen willen en willen zit gewoon een verschil. Dat maakt ook niet uit, het kan best zijn dat je gewoon 2 x wilt trainen omdat dat beter uitkomt maar ik geloof niet zo in dat iemand daarnaast niet 2 uurtjes per week vrij kan maken. Maakt me niet uit wat je doet, kan altijd. Dan sta je maar eerder op.
Wat zit je nu te lullen kerel? Voor je iets zegt moet je wel alles lezen he! Ik ga twee keer in de week naar de fitness en voor de rest van de dagen doe ik gewoon oefeningen thuis met dumbells en gewichtjes.
Comment
-
Originally posted by steffi View Posthopelijk want dat is zeekkkeerrr mijn doel niet. vindt ik persoonlijk niet mooi voor een vrouw.
voeding word nu bijgehouden in een voedingsdagboek en na 1 week gaat iemand dit ff checken om te kijken wat ik goed en fout doe.
Vrouwen worden zo niet, en al helemaal niet zoals jij traint."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by quibus View PostWaarom is het een vooroordeel dat ze niet zo wilt worden?
Ze heeft al meerdere kere aangegeven iets strakker te willen worden, meer niet, niks mis mee toch.
Snap al die drukte niet zo..
nee nee Q, dan begrijp je me verkeerd. Het is geen vooroordeel dat ze zo niet wil worden, het is een vooroordeel dat ze dénkt dat ze zo wordt als ze gaat trainen. En tja, drukte...drukte.....ze krijgt reacties. En daar is het een forum voor, toch?"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
-
Ik was eens in Temple's Gym en Dorian was er bezig en iemand gaf op en zei dat ie niet meer kon " wanna bet with a gun on your head" vond het wel grappig, er is altijd wel tijd als je echt wil, maar niet iedereen zit dat, Steffi doet nu haar best en wie weet over een tijdje dat ze nog fanatieker word, tenzij ze dan al niet te gespierd is."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: