Originally posted by emilio75
View Post
trainingsschema vrouw 24 j voor wat strakker te worden
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View PostGewoon niet gaan trainen dan, kom in de weekeinden maar naar alkmaar haha, geintje hoor.
ik zou gewoon heel zware training maken voor 1 dag zaterdag off zondag dan heb je nog wat aan je weekeinde want dat is ook wel wat waard lijkt me.
Ja maar ik lees op internet dat je best max 60 min aan krachttraining doet.. ik vind dat gelijk wat weinig voor 1 dag maar 1 uurtje te trainen. En ik ga toch in de voormiddag dus namiddag is nog helemaal vrij dan.
Comment
-
Originally posted by quibus View Postmax 60 is wel erg krap genomen, ligt ook volledig aan hoe je traint, maar dan doe je toch op zaterdag, borst/schouders/rug/armen ofwel lowerbody en zondag billen,benen,buik .
Comment
-
Ja dat is gewoon heel erg uitzoekn wat voor jou lekker werkt, ik je kan 5x5 doen, piramide, omgedraaide piramide, 12-10-8-6 etc.
Ik zou gewoon rustig beginnen 3x12 ofzo en dan na wat ingelezen te hebben en wat ervaring opgedaan verder kijken.
Comment
-
Oke....
Dus je kan niet trainen op werkdagen, en bent niet bereid om bijvoorbeeld te investeren in iets als een homegym? Sterker, hardlopen op werkdagen is al teveel gevraagd (zou ook voor je werk kunnen)?
Als je maar graag genoeg wil, dan zie je vanzelf mogelijkheden. Juist als ondernemer, want vindingrijkheid en creativiteit hoort toch bij een goede ondernemer. Als jij er een goed gevoel van krijgt om alleen op zaterdag en zondag te trainen, dan moet je dat vooral doen. Maar erg veel hoef je er niet van te verwachten, zeker niet na de eerste 3 maand. Maar ik gok dat het je alleen om aankomende zomer gaat?
Hoe is het met je voeding?Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostOke....
Dus je kan niet trainen op werkdagen, en bent niet bereid om bijvoorbeeld te investeren in iets als een homegym? Sterker, hardlopen op werkdagen is al teveel gevraagd (zou ook voor je werk kunnen)?
Als je maar graag genoeg wil, dan zie je vanzelf mogelijkheden. Juist als ondernemer, want vindingrijkheid en creativiteit hoort toch bij een goede ondernemer. Als jij er een goed gevoel van krijgt om alleen op zaterdag en zondag te trainen, dan moet je dat vooral doen. Maar erg veel hoef je er niet van te verwachten, zeker niet na de eerste 3 maand. Maar ik gok dat het je alleen om aankomende zomer gaat?
Hoe is het met je voeding?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: