Komt allemaal wel goed kerel, ik vind dat je toch wel nette gewichten gebruikt
Vooruitgang ErikV
Collapse
X
-
Vandaag weer borst en beetje armen, vrijdag en zaterdag niet kunnen trainen.
Bench
10 x 60
10 x 50
10 x 50
8 x 50
Dumbellflyes incline
12 x 12
10 x 16
8 x 16
10 x 12
Cableflyes onderkant borst
10 x 25
10 x 30
10 x 27,5
8 x 27,5
Triceps pushdown + biceps dumbellcurl superset
12 x 60 12 x 16
10 x 80 10 x 16
10 x 85 10 x 16
8 x 95 8 x 16
10 x 80Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
BOR
15 x 20
12 x 60
8 x 90
6 x 90
10 x 60 (das dus ineens écht een eitje)
Shrugs
15 x 70
10 x 120
8 x 150
5 x 160
1 x 180
5 x 140
Cable pulldown breed voor
15 x 50
10 x 70
8 x 80
8 x 80
10 x 65
Tussendoor (moest her en der wat wachten door de drukte) nog gedaan:
2 sets Horizontal Row
10 x 65
8 x 75Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Zoals de meeste hier weten heb ik al een tijd (zie nu dat het al langer was dan ik dacht...) niet meer kunnen trainen door chronische rugproblemen.
Paar dagen geleden mezelf er zowat bij neergelegd dat ik waarschijnlijk nooit meer fatsoenlijk zou kunnen trainen. Tot mijn broer afgelopen zondag vol trots vertelde dat hij ook ging beginnen met fitness/bb.
Het bloed begon te kriebelen...de competitie-drift laaide op. Ik moest en zou kunnen trainen!
Restte alleen de vraag: hoe.
Heb even zitten denken. Gezien mijn situatie (Rug in puin, opleiding, weinig tijd en no cash..) kan ik niet en wil ik niet naar een gym. Qua trainingsschema is voorlopig een soortement van fullbody met veel compounds de beste optie, allen ingevuld door oefeningen die je thuis kunt doen met een bescheiden hoeveelheid gewichten en bodyweight. Hierdoor kan ik mijn rug redelijk ontzien, want als ik te veel gewicht binnen handbereik heb ga ik weer te veel doen en pushen...ken uzelf zeg maar
Ik dacht aan de volgende oefeningen:
Weighted push-ups 3 x 10
One-arm db snatch 3 x 10
One arm bent over row 3 x10
Military press 3 x10
Upright row 3 x10
Pull-over 3 x 10
bw-squat 3 x 10
jump squat 3 x 10
seated calf raise 3 x 10
Dit wil ik voorlopig gaan doen, 3 keer per week en dan met een paar weken bekijken wat mijn rug doet. Als dit goed gaat wat wijzigingen doorvoeren.
Aan of opmerkingen hoor ik uiteraard graag.Last edited by erikv; 09-06-2009, 23:33.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Kriebeldebiebel... Goed man! Hoop dat je rug niet al te veel gaat protesteren, maar het laatste bericht was toch dat je sneller dan verwacht weer aan het ijzer zou kunnen gaan hangen? What happened?
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostOm effectief te groeien hoef je maar 200 tot 500 kcal per dag meer te consumeren. Ik zou met 200 beginnen en dat iedere week met 100 opvoeen tot je aan de 500 zit. Hou je vet% goed in de gaten. Zak meteen 100 kcal terug als je te vet wordt!
flink vooruit gegaan met wel een kuur erbij maar goed.
Tijdens een kuur hoef je bvb ook niet 1000 cals boven onderhoud te eten
om 10+ kg te pakken
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostKriebeldebiebel... Goed man! Hoop dat je rug niet al te veel gaat protesteren, maar het laatste bericht was toch dat je sneller dan verwacht weer aan het ijzer zou kunnen gaan hangen? What happened?
Originally posted by LittleMofo View PostZo doe ik het ook en het werkt echt. Zelfs tijdens een kuur is het niet nodig om boven de 500cals uit te komen. Zelf ben ik rond de 300 cals boven onderhoud
flink vooruit gegaan met wel een kuur erbij maar goed.
Tijdens een kuur hoef je bvb ook niet 1000 cals boven onderhoud te eten
om 10+ kg te pakkenAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Begin met goed opwarmen qua rekken en strekken. Erg verstandig ivm rug. Eventuaal Foam Werk is geen overbodige luxe.
Walking Up Hil is zo'n oefening qua opwarmen. Simpelweg begin in soort van Statisch Push Up houding met armen gestrek. Dan breng je 1 been naar voren tot knie bijna tegen de borst, dan breng je hem terug en het andere been naar voren. En zo wissel je af. Core, heupen en al die shit moet werken en het is goede cardio. Als je oplet zul je ook merken waar en hoe je eventueel last krijgt en weet je waar je aandacht naar toe moet mbt verdere oefeningen.
bw-squat 3 x 10
Lunges 3x 10
One Legged Deadlift 3 x 10
One-arm db snatch 3 x 10
Renegade Rows 3 x 10 Zo krijgt de core wat meer aandacht.
One arm bent over row 3 x10
Pull-over 3 x 10
Upright row 3 x10
Military press 3 x10
Weighted push-ups 3 x 10
seated calf raise 3 x 10
Plank Holds
Zoiets is wel redelijk.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 hour ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment