Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
@generalix
hamstrings lopen wel wat achter ja, maar zaterdag waren beide leg extensions bezet, dus heb het toen maar bij 2 gelaten, moet me wel meer op de hamstrings richten voordat het te veel wordt.
en btw:
military press is wel in smith machine, los red ik dat idd niet
Ah. Wat is je max military press los dan? Zou die overigens aanraden in plaats van de smith. Pak je je core ook nog lekker mee, en je leert het cleanen een beetje.
Verder wel weer een nette training hoor. Zou overigens de bent over raise pas doen na de row en bor.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Ben ook benieuwd naar bodybuilders pics... zo te zien scoort hij erg hard. Ben benieuwd naar de resultaten. Kunnen we in deze topic een of twee pics verwachten van jou bodybuilder?
Ben ook benieuwd naar bodybuilders pics... zo te zien scoort hij erg hard. Ben benieuwd naar de resultaten. Kunnen we in deze topic een of twee pics verwachten van jou bodybuilder?
Ah. Wat is je max military press los dan? Zou die overigens aanraden in plaats van de smith. Pak je je core ook nog lekker mee, en je leert het cleanen een beetje.
Verder wel weer een nette training hoor. Zou overigens de bent over raise pas doen na de row en bor.
precies weet ik niet, maar een tijdje geledn 50 kg dacht ik.
sidefront raise
weet niet meer wat van gewichten, niet veel tenminste
seated row:
10x65
10x85
10x75
lat pulldown bredd
3x8x65
smal bankdrukken
10x40
9x50
9x50
bicepsmachine:
3x10x49,5
ik ga nu stoppen met dit schema, ik trek het haast niet meer, 3x p/w wordt me teveel af om dit schema te doen.
heb me trainingsmaat eindelijk zo ver kunnen krijgen dat we ub/lb doen ( hij heeft namelijk een hekel aan benen trainen )
maandag: ub
woensdag lb
vrijdag ub
zaterdag lb
hoop dat ik dan het beter ga volhouden
Je bent wel een flinke gast voor je leeftijd! En ook flink sterk! Volgens mij kan jij nog een heel eind komen!
thnx kerel,
flinke gast begin ik nu wel te worden, als ik mezelf vergelijk met klasgenoten scheelt soms wel 35 kg
kracht had ik altijd al wel een beetje meer als anderen, binnnekort met rpm beginnen om nog meer kracht te krijgen
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment