Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
bedankt, maar heb het niet gehaald
het was een baggertraining, was geen kip te bekennnen in de sportschool, mijn trainingsmaatje zit met zijn gat in zuid frankrijk. enigste wat ik kon was op safety trainen met squat, ook al doe ik het in de smith.
squatten ( smith )
opwarmen:
25xstang
12x50
10x70
8x90
6x110 ( zat bij de 6 rep vast, nog wel weer bovengekomen, damn wat was ik chagerijnig )
5x100
5x90
5x80
leg press:
20x35
20x135
20x135
20x135
leek wel of ze de stoel van achteren zaten aan te drukken, ging me toch weer snel terug.)
leg press viel me dan tog nog niet echt heel erg tegen, gelukkig
lying leg curl: ( ging ook al weer lekker goed, niet dus )
20x31
20x40
20x54
15x63
reverse leg curl:
12x50
10x65
ben maar gestopt, kats geen zin meer om verder benen te gaan doen
buik
leg raises gesuperset met cable crunches
leg raises ( 1 sec positief, 4 sec negatief )
was wel met een uurtje klaar
denk dat de slechte training komt omdat ik maar 1x in de 4 weken hamstrings heb gedaan, dus verwacht wel dat het weer snel beter wordt en het was een ochtend training, 1 uur na opstaan, kan mss ok nog wel wat aan liggen
Wat mij betreft teveel borst maar ach, houden zo dat je schouder heel blijft.
ach ja, ben een beetje aan het experimenteren om mijn bench over de 100 te krijgen, mss moet ik wel meer oefeningen doen, of mss wel minder, ik zie wel, als ik hiermee achteruit ga, ga ik weer terug naar 2a3 oefeningen
Goeie deadlift man
Ligt het nou aan mij of gaat die opeens keisnel vooruit bij jou?
snel???
heb na mijn gevoel lang op 130 gezeten, zeker een maand, vind ik lang, dus dan mag die 140 wel.
kon ook wel 150 van de grond trekken, maar ben te bang om door mijn rug te gaan. maar dat zullen dan ook niet meer als 2/3 hh zijn.
en ach, moet wat doen, om jou voor te blijven kerel
heb ook wel eens dat ik snel vooruit ga, zoals bij benchpress, in 2 weken van 90 naar 100, maar nu zit ik al weer een tijdje met de 100 te klooien. ieder zijn momenten he
zo mijn maatje is weer terug en weer begonnen met trainen
ik had weer eens een slechte training, niks ging er goed, mijn maatje had 2 weken niks gedaan en kon me met gemak bijhouden, en gezien ons verschil in lengte en gewicht, damn moet me schamen man.
langzaam maar zeker wordt elke training weer minder.
rpm is ook sucks, kut spul, voel er niks van, geen kracht toename, 5 pillen telkens genomen. je wordt genaaid bij het leven met dat spul.
volgens mij gaat er weinig werken bij mij, schouders die achterlopen, het is allemaal niks.
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Comment