Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ging opzich wel weer aardig, had nog een beetje last van een kater van de vakantieborrel.
en kan nu al een beetje mijn borst op en neer laten gaan.
nog 2 weken trainen nu en dan eidelijk mijn rust week maby 10 dagen
als het de bedoeling is te gaan groeien laat die flat bench even achterwege en doe enkel incline bench, zal de groei bevorderen
doe er dan een flye ofzo bij
Je maakt goede progressie man. Maar waarom maak je zovele setjes op de bench? je doet 11 setjes, met 90 herhalingen. Das denk ik wel een beetje teveel van t goede. Kzou met een gewicht opwarmen en dan gelijk aan die 100 beginnen, kdenk dat je hem dan wel 5 a 6 keer kunt liften.
Je maakt goede progressie man. Maar waarom maak je zovele setjes op de bench? je doet 11 setjes, met 90 herhalingen. Das denk ik wel een beetje teveel van t goede. Kzou met een gewicht opwarmen en dan gelijk aan die 100 beginnen, kdenk dat je hem dan wel 5 a 6 keer kunt liften.
Ga zo door zou ik zeggen.
waarom:
nert als ophaler, moet hoger komen met de bench.
heb hiervoor ( toen ik aan dit schema begon ) ook begonnne met opwarmen en toen de 100 erop, en kon het ook maar 2 x liften, vreemd maar tog ist zo.
en een ex-bb heeft me dit gegeven, hij is er ook erg sterk van geworden, dus ff 6-7 weken proberen en dan weer terug naar meteen de 100 erop gooien en kijken wat ik dan druk.
@poseidon:
groeien wil ik nog wel, maar nu ff voor meer kracht, en zit ook in de cut dus zal niet veel in massa groeien.
en voor kracht moet ik wel iets anders trainen maarja. we zien wel
zal je die fly dan ook incline doen of niet??
Doe het zoals GeneralIx mij het ook heeft aangeraden: explosief.
Neem tijdens je krachttoer ook wat creatine om goed te kunnen herstellen en neem voldoende rust tussen je sets, zeker 3 tot 5 minuten. Groei is nu niet belangrijk, dat komt wel weer als je straks sterker bent en met meer gewicht voor hypothrophie kunt trainen
3-5 minuten pff
had vandaag niet langer dan 1,5 min- 2 min
i know ik kom onnozel van die rusttijd tussen setjes
als je voor kracht gaat laat dan die flye maar achterwege en hou het zoals je bezig bent flat bench en daarna een bench variant zoals incline, close grip, decline
als je overgaat tot massa doe dan alles maar incline, helpt je vooruit ik heb het es gelezen van punani en bij mij holp het zeker en ook check es punani zen pictures, gin beter vb...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment