Falstyr - Uhm...iets met training en zo

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Sterkte fallus, ps over je gevoelens praten is niet gay hoor.
    Als je maar niet gaat huilen in het openbaar.
    Sterkte verder,

    Comment


    • #92
      Zo... Me pa mag onder begeleiding van de therapeut lopen. Als hij zelfstandig loopt is zijn tempo te snel en ligt ie weer gestrekt. Ze gaan hem dotteren en een hart rectificatie ondergaan. Ben benieuwd.

      Aan schema weer een kleine aanpassing. Zoals sommige weten begin van het jaar ingescheurde knieband gehad. En heb nu het gevoel dat na de 10x3 serie het weer lichtelijk zo is. Om het zekere voor het onzekere te nemen kap ik dus even met zwaar squaten. Toch zal ik het niet helemaal afkappen. Neen, want Zercher Squat wordt geintroduceerd. Dit omdat me schema zo nog meer rug georienteerd wordt om het te versterken en omdat me armen moeten wennen aan het gewicht te dragen bij de Zercher kan ik zo wie zo niet meteen zwaar en zal het wekelijks verzwaard moeten worden. Tegen de tijd dat het gewicht fatsoenlijk is zal me knie waarschijnlijk wel hersteld zijn.


      Begin 19:04
      Eind: 20:08

      Zercher Squat
      5x 40kg, 50kg, 60kg, 70kg, 80kg
      8x 60kg
      -Voelde het goed in me rug dus dat is goed. Maar de meeste sets kon ik het gewicht niet goed beet pakken. Zodra ik het uit het rek wilde liften ging het in me huid rollen en das geen fijn gevoel rofl. Even door heen bijten dus.

      Bench Press
      5x 30kg, 40kg, 52.5kg, 65kg, 75kg
      -Eindelijk die 75kg 5reps en had nog ruimte over voor 2 reps denk ik. Dus die 10x3 methode werkt goed om door die kut stukken heen te komen. Ben benieuwd hoe ik de 77.5kg en de week er na met 80kg om zal gaan.

      Bent Over Row
      8x 35kg, 42.5kg, 47.5kg, 55kg
      -Ben het weer rustig aan het opbouwen sinds me rug gebeuren. Na de Zercher Squat was dit toch best pittig in de onderrug. Qua roei beweging zelf no problems. Armpjes netjes langs het liggen en gaan.

      Olympic Barbel Curl
      5x 20kg, 30kg, 37.5kg, 42.5kg
      4x 45kg
      -Ging zo lekker dat ik dacht...laat ik alvast die 45kg doen. Beetje wennen voor maandag

      Skull Crusher
      7x3 29.5kg
      6x 29.5
      -Echt...heb het gewicht veel te licht ingeschat. Ging uit van een maand terug toen ik moeite had met dit gewicht voor 8 reps en 3 sets. Nu stelde het niks voor. Legde zelfs het gewicht heel ligt op me skull zo goed had ik het gewicht onder controle.

      Gedurende de hele work out een mega tempo. Meeste sets geen rust tussen. Bij de top sets 60secs rust. Skullcrusher 30secs rust tussen sets. Dus dacht...laten we even kijken of ik me uitbarsting van gisteren kan herhalen en met een "Bang" me training eindigen.

      Hanged Cleans
      5x 40kg - 30sec rust
      3x 50kg - 30sec rust
      1x 60kg - 30sec rust
      1x 70kg - 60sec rust
      1x 80kg - 90sec rust

      ah shit...kom 5kg te kort om gisteren te evenaren. Zei vorige week of zo toch dat als ik meer door me benen durf te gaan om het gewicht op te vangen er zo 20kg bij zou komen

      pfew spieren zijn weer redelijk goed vermoeid. Conditioneel niet gesloopt. Hmmm...apart. Normaal is vrijdag de zwaarste dag, maar dat is in me nieuwe schema blijkbaar veranderd naar de maandag. Can't wait for it, geniet echt van dit schema.

      Comment


      • #93
        Ziet er netjes uit hoor. Hoop dat je knie inderdaad weer snel kapt met opspelen en heel blijft.

        Verder hoop ik natuurlijk dat het gedotter bij je pa zonder complicaties verloopt. Keep us posted.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

        sigpic

        "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

        Comment


        • #94
          Altijd leuk om dit log te lezen, ben blij voor je dat je eindelijk weer vooruit gaat met benchen echt verschrikkelijk om op plateau te zitten (waar dan ook dat wel)

          Jij bent de reden dat ik zwaar aant overwegen ben die 10x3 methode maar eens te proberen (op den duur wanneer ik een plateau hit), volgens mij zweer je erbij

          Conditioneel misschien ALWEER vooruit gegaan ?

          Lekker blijven posten, zorgt voor veel leesplezier!

          Hoe gaat het met de bulk, al weer dikker aant worden, moet haast wel met al die GenIX shakes ?
          The internet, SERIOUS business!

          Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

          Comment


          • #95
            Dik worden valt mee. Eerste 3 weken zet me buik inderdaad uit en heb het idee heel vet te zijn dan. Maar als ik de tang er bij pak is er praktisch geen vet% bij terwijl ik nu alweer op de 86kg zit. Buik zet uit van al het eten dat er opeens in opgeslagen wordt dus krijg je de illusie opeens veel vet te hebben. Na die 3 weken trekt het bij en krijg ik de indruk juist droger te worden ondanks dat er spiermassa met redelijk rap tempo bij komt. Wellicht vanwege de opzet die ik heb met de niet sportdagen laag in kh en hoog vet. Wie weet.

            10x3 zweer...uhm...het is anders. En het is intensief met zware reps. Maar qua kracht vooruitgang gaat het trager dan bijvoorbeeld een Bill Star vind ik. Bij BS doe je 5kg per week bij de squat/deadlift...dat lukt je niet bij de 10x3. Maar de kracht gains die je met 10x3 haalt is wel stabieler. En door de intensiteit krijg je nog lekkere massa erbij ook. 10x3 is zo enorm zwaar...ook conditioneel gezien aangezien je korte rust pauzes neemt tussen sets.

            Merk ook dat explosiviteit en snelheid veel invloed op je conditie heeft en dat het zeker wel helpt sneller kracht te ontwikkelen. Al die tijd dat ik a la bodybuilding trage gecontroleerde uitvoeringen deed met split schema's vind ik bull crap. En sinds Adon1s heeft laten zien ook veel massa te kunnen winnen met powerliften heb ik inspiratie gekregen. Zeker door mijn eigen inbreng qua olympishe oefeningen. Leuke schema's

            Comment


            • #96
              Vandaag kon je niet echt een work-out noemen. Een vriendin kwam op visite om te trainen, praten en zo. Kreeg sms van stiefma om bij me pa op bezoek te gaan ondanks bezoek. Ben niet gegaan in de tijden dat ze aangaf en kwam dus in het ziekenhuis buiten bezoek uren en niemand die me tegenhield hehe. Morgen om 13.30 gaan ze hem dotteren en zooi.

              Terug komend op "work-out". Ooit iemand proberen te leren squaten en deadliften die het niet kan? Eerst gekeken naar hoe ze motorisch in elkaar zat. Les 1: Leren zitten in een stoel
              Les 2: leren zitten in een stoel zonder dat de stoel er is, of te wel bodyweight squats. Wordt bewust van de spieren die je gebruikt in het proces en hoe je lichaam zich houdt. Dus ze moest van mij vertraagd gaan zitten en op staan.
              Squaten gingen hoor onderbenen naar voren toe en kwamen hakken los zoals bij veel mensen die, verbazingwekkend, niet eens op bewuste fatsoenlijke wijze kunnen zitten hehe. Dus van 1/8e squats kon ze op het eind bijna een paralel squat.

              Daarna deadlift. Stang dichtbij de schenen zorgde er voor dat ze niet dat deel van haar been te ver naar voren kon duwen. Ander probleem was rug niet recht kunnen houden. Gelukkig hielp DB Row om dat goed te krijgen. Ze deed het met een losse schijf van 5kg. Hand op schouder gelegd als weerstand zodat ze echt puur uit de schouder, achterrug en armen het gewicht verplaatste en niet met haar lichaam.

              Dan nog wat bankdrukken en flies met schijven van 1,25kg. We eindigde met haar Bicep Curls stang van 14.5kg 5x5 explosief...laatste set deed ze 10 om alles er uit te gooien. Ben er trots op

              Tussen door nog licht gesquat met speeds reps 10x80 paralel squat en 10x80 zercher squat. 8x optrekken en aan het eind Clean & Press. Dat was ook apart. Ik eindigde met 60kg 3x. Daarna begon de vriendin te zeggen dat het inderdaad explosief was en dat ik zelfs een klein sprongetje maak. Dus even lachen en ik even sprongetje doen zonder gewicht en ging keihard onderuit rofl. Echt ik zat nog in de beweging MET gewicht welk er voor zorgt dat je in balans blijft rofl. Zonder gewicht sprong ik best hoog, achteruit tegen de muur en knalde keihard op de grond. Me dikke teen is nu helemaal opgezwollen haha.

              Morgen even weer fatsoenlijk trainen a la me schema
              Last edited by Falstyr; 05-10-2008, 17:08.

              Comment


              • #97
                Als mensen met de hakken omhoog gaan bij het squaten kun je anders best even een schijfje of plankje onder de hakken leggen zodat ze de oefening al normaal kunnen doen, en op termijn als de flexibiliteit en stabiliteit er is het plankje of de schijfjes weghalen.

                Dat je tegen de muur aan springt is natuurlijk wel heel gestoord, mafketel.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                sigpic

                "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                Comment


                • #98
                  Tja...was weer eens zo'n work-out die niet helemaal lekker ging. Me dikke teen is helemaal opgezwollen, ziet opgedroogd bloed onderhouds en kan hem niet buigen. Springen tegen muren is dus best gevaarlijk. En omdat ik cleans en zo heb gedaan tussen door zijn me spieren niet volledig hersteld om goed te kunnen presteren heb ik het gevoel

                  Bench Press
                  8x 30kg
                  6x 42,5kg
                  3x 55kg
                  3x 65kg
                  10x 3x 77,5kg
                  -tijdens het begin lag ik al niet lekker op het bankje en voelde het gewicht al zwaar aan. Tijdens de 10x3 serie had ik 3 sets tussen door waarin ik het gewicht na 2reps van me af heb gerold.

                  Zercher Squat
                  5x 40kg, 50kg, 60kg, 70kh, 80kg

                  Good Mornings
                  5x 35kg, 42.5kg, 47.5kg, 55kg, 60kg

                  Zane Chin-ups
                  12xbw
                  10xbw
                  8xbw
                  8xbw
                  -Opbouwen naar 4sets 15 reps eer ik rugzak om ga doen met schijven gewicht er in? Of nu al doen en gewoon richten op de 8 reps voor 4 sets....dilemma's :P

                  Olympic Barbel Curl
                  2x 3x45kg
                  4x 3x40kg
                  2x 3x45kg
                  - Armen voelden zwaaaaar. Niet zo vreemd als ik meer chins heb weten te halen dan vorige week.

                  Comment


                  • #99
                    *stoot kop tegen muur voor paar keer*
                    Het is zo hatelijk als je je doelstellingen niet haalt voor een work-out sessie. Hoe gaat de sessie ook was het voelt nog steeds als een big fat failure Van te voren een goed gevoel en dacht bij aantal oefeningen wel een stap van 5kg te kunnen nemen ipv 2.5kg. Niet dus...

                    Maar wat extra harde muziek opgezet ter motivatie.
                    YouTube - Nile - von unaussprechlichen kulten

                    Hanged Clean & Press
                    8x 27.5kg
                    6x 35kg
                    3x 40kg
                    3x 47.5kg
                    3x 55kg
                    9x 3x 52.5kg
                    -Het liep niet vloeiend. Had zelfs al me kracht nodig om de gewichten uberhaupt op de borst te krijgen. Conditioneel was het ook een pak minder dan normaal. Dus ondanks dat de 55kg faalde toch de 52.5kg gehaald die normaal op het programma zou hebben gestaan. Schouders begonnen vanaf de 3e set van 52.5kg al te verzuren en zwaar te voelen. Elke set dacht ik het niet te halen en zei telkens..."nog 1 rep" tot alle sets uiteindelijk gedaan waren. Omdat ik zo min mogelijk Leg Drive wilde gebruiken maar een ander wapen in de strijd gegooid... De Fallus Fart Overdrive.

                    High Pulls
                    5x 27.5kg, 35kg, 40kg, 47.5kg
                    -Laatste set van 55kg niet gedaan. Zijkant schouders waren echt gewoon op en me polsen stonden al enorm strak van de "pomp" die er in zat.

                    DB Row
                    8x 33kg
                    3x 8x 30.5kg
                    -Voelde enorm zwaar ivm pols

                    Overige oefeningen zoals Seated DB Lateral Raise en Hammer Curl niet meer gedaan. Kon het niet meer opbrengen. :*(
                    Volgens mij begint me mentale vermoeidheid en behoefte aan een vakantie na 7 maanden me nu ook fysiek op te breken.

                    Comment


                    • Eigenwijze hond ben je ook he. Verhogen in stapjes van 2,5kg. Wat doet Falstyr...
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                      sigpic

                      "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                      Comment


                      • Eigenwijs...mwahahha that is me. Want...vandaag weer geprobeerd wat woensdag faalde

                        Daarnaast ook leuk nieuws. Iemand is zo gul geweest mij een hele week vakantie naar Schotland te schenken als vakantie. Dit betekend dat ik me trainings regime en alles even aanpas. Vandaag en volgende week nog het huidig schema afwerken. Week er na de 15-10-5rm's zoeken vanwege HST. Na die week ben ik weekje in Schotland te vinden en dus geen sport. Misschien met wat Highlanders wat aanklooien qua boomstammetje gooien ofzo Als ik terug kom meteen HST beginnen.

                        Met degene in Schotland alles doorgenomen. Ze gaan zelfs zover als een heel eetschema van mij voorbereiden. Reis, voer en alles is in begrepen. Enige wat het mij kost is 15euro retourtje met trein van/naar Schiphol hehe. In die week pas ik me vreet regime wel aan. Ik laat me kcal zakken door simpelweg lager in me carbs te gaan voor 3 dagen aan 1 met daarna een lekker avond maaltijd van spaghetti op natuurlijke en gezonde wijze bereid mwahaha. En dat allemaal naast een mooi berg omgeving met loch's (meren) en veel natuurlijk groen. Het is een klein dorpje dus lekker chillen ver van de bewoonde wereld. Rust die me goed zal doen na al dat gedoe. MAar me pa mag morgen weer naar huis na een aantal complicaties.

                        En dan nu de work-out van vanavond...

                        Zercher Squat
                        5x45kg, 60kg, 70kg, 80kg
                        6x90kg (ipv 3x)
                        8x70kg
                        -Ondanks het lage gewicht voel ik me rug enorm veel werk leveren. Dus dat is gewoon me zwakke plek met een gewone squat. En na de 70kg voelde ik me benen gewoon goed. Dus zelfs met licht gewicht pak ik alles nog goed aan.

                        Bench Press
                        5x 32,5kg, 45kg, 55kg, 67.5kg
                        6x 80kg (PR volume met 2.5 Rom)
                        2x 85kg (PR qua gewicht)
                        -mwahhahaha bij de 55kg voelde het gewicht zwaar en had het idee niet te gaan redden. Maar...toen ik begon met 80kg gewoon gaan. Had er nog 1 kunnen uit persen (net zoals bij de 85kg) maar durfde het risico niet te nemen zonder een spotter. Dit keer geen Backfire mr. General

                        Bent Over Row
                        8x 37.5kg, 45kg, 52.5kg, 60kg
                        -Voelde me onderrug wederom zwaar werk leveren en in me achterhoofd steeds het idee dat het er weer in zal schieten. Maar blijf stug volhouden.

                        Olympic Barbel Curl
                        5x 27,5kg, 35kg, 40kg
                        3x 47.5kg
                        8x 40kg

                        Skull Crusher
                        5x 3x 34.5kg

                        Note: Het tempo lag weer lekker hoog. Enige rust was wisselen van gewichten tot Bench Press. De 80kg en 85kg poging nam ik netjes 60sec rust. En daarna deed ik 45-60secs rust tussen elke set. Bij Skull Crusher had ik het gevoel op te raken en aangezien ik niet het risico neem om me skull te laten crushen gestopt na de 5e set ipv 8e.

                        Op zich een lekkere prestatie neer gezet dus ben voor het eerst in lange tijd weer eens tevreden na een work-out. Doelstellingen ruim dan voldoende behaald

                        Comment


                        • Bench gaat nu goed inderdaad. Netjes.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                          sigpic

                          "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                          Comment


                          • zalig zo een reisje cadeau krijgen, ben benieuwd hoe je zal stellen bij die highlanders, zijn wreed mannen, knappe sport trouwens

                            Comment


                            • Heb mezelf beetje te ver gepushed geloof ik. Ben moe, voel me zwak en halverwege te workout overgeefsel wat omhoog kwam en wat ik weer doorslikte. En nu het gevoel enorm uitgeput te zijn en elk moment kan overgeven naast enorm veel gegaap. Heb me workout niet helemaal afgemaakt dus.

                              Bench
                              8x 32.5kg
                              6x 45kg
                              3x 55kg
                              3x 67.5kg
                              3x 80kg
                              3x 85kg
                              1x 90kg (PR)
                              4x 3x80kg
                              -laatste 3 sets niet afgemaakt

                              Zercher Squat
                              5x 50kg, 65kg, 75kg, 85kg, 95kg
                              -bij 95 het gevoel na de 2e het niet meer te redden, toch gelukt

                              Good Morning
                              5x 35kg, 42.5kg, 50kg, 65kg

                              Zane Chin-Ups
                              2x 12x bw
                              8x bw

                              Curls niet meer gedaan.

                              Comment


                              • De misselijkheid van vorige work-out zat de dag er na in. Besloot gisteren dus niet te trainen. Vandaag met aangepast schema...maar ook dat na 3 oefeningen afgebroken en de laatste 2 niet gedaan. Begon weer duizelig te worden. Zondag-Dinsdag-Donderdag ga ik me RM's opzoeken voor HST. Na die dagen neem ik dus anderhalve week rust met 1 week in Schotland. Kan ik wel gebruiken.

                                Me work-out van vandaag...

                                Bench Press
                                5x 55kg, 70kg, 80kg
                                1x 90kg (PR evenaard en dit keer makkelijk genoeg om geen last van me schouder te krijgen. Dat kwam pas toen ik halver wege 2 rep 10sec statisch hield omdat het gewicht niet omhoog wilde en het daarna van me af moest rollen)
                                5x 80kg

                                Zercher Squat
                                5x 55kg, 70kg, 80kh, 90kg
                                3x 100kg
                                8x 80kg (speed reps, laatste waren niet de mooiste techniek-wise)

                                Hanged Clean & Press
                                8x30kg
                                6x40kg
                                3x 50kg, 60kg
                                -Eigenlijk zou je deze oefening als eerst moeten doen, maar wilde Bench eerst om alle kracht te hebben voor de 90kg en Zercher omdat het belangrijk is ivm onderrug.

                                DB Row en BB Curl afgelost ivm duizeligheid.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X