Originally posted by Poseidon
View Post
log okt 2008 - dec 2009
Collapse
X
-
zo week 2 zit erop, geen 15hh voor mij
eigenlijk niks aparts te vermelden over de training ging vlotjes bij het chinnen es tot 12hh gekomen dus kan niet klagen
alleen die klotemaag speelt weer parten, dit weekend gewoon eten, niks overdrijven, niks forceren en maandag zit dat wel weer goed
op naar week 3 10hh ZALIG !!!
elkeen een goed weekend en niet te zat zou ik zeggen
laterzzz
Comment
-
45 naar 60min
lekker goed geslapen dit weekend, 3 nachten van 10u, rustig gegeten zeker gisteren want zat met de sch****rij en daardoor zei die kut weegschaal me vanmorgen 78.6kg
komt wel weer goed, voel me na al die slaap en maagrust een herboren mens
Comment
-
week 3 training 1
zo vandaag begonnen met 10hh en het was plezant en intensief, gek hoe 5hh minder de workout 10x plezanter maakt
alles ging vlot, ook al was alles met 5kg omhoog het leek net lichter, alles ging vloeiend en bezorgde weer een zalige pomp, benieuwd naar meer...
btw vandaag begonnen met de dbol neemt ze als volgt;
1 ´s morgens - 2 ´s middags - 1 ´s avonds, benieuwd wat dit voor mij in petto heeff
Comment
-
week 3 zit er dus op, gisteren verhoogt met 5kg en het begint stilletjes aan leuker trainen worden naarmate het gewicht stijgt
zal miss voorbarig klinken maar ik denk niet mijn doel, van terug 85kg te wegen na schema, zal bereiken, zal er me niet druk in maken het gaat ook niet slecht dus we zien wel
denk dat ik miss al iets te lang train om hierop veel vordering te maken of zie ik spoken en verwacht ik er teveel van.... time will tell
Comment
-
Je moet gewoon echt vreten bij dit schema, dan groei je echt wel. Zeker omdat je ook die dboll erbij gebruikt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
maandag was een goeie training, alles verliep vlotjes en kan niet er niet echt iets negatiefs van zeggen
momenteel zit ik dus op
squat 65kg- sldl 105kg- incline 65kg- dips bw+7.5kg- chins bw+5kg- bor 55kg- shrugs 85kg- milpress 45kg- side raise 10kg- rear delt 10kg- dbcurl 16kg- ez triext 26kg- calves 85kg- rope crunches 40kg
vandaag dan ook voor het eerst echt afgezien, niet dat ik daar last van heb integendeel zelfs i like it
qua vorderingen blijf ik schommelen op een gewicht van 80-81kg, niet slecht maar had meer verwacht, ligt waarschijnlijk aan mezelf dat ik nog steeds niet genoeg eet
ook beslist om na hst toch terug krachttraining te gaan doen, dat bb-en is echt mijn ding niet, ganse dagen op die weegschaal staan, de spiegel checken no way, voel me er echt niet goed bij dus daarmee dat ik terug zal keren naar krachttraining dan kan ik gewoon weer doorgaan en afzien, massa volgde toen ook vanzelf dus waarom zou het me weer niet lukken
de 2 geplande kuren blijven wel, zal tijdens kuur miss billstarr terug doen, een kennis heeft identiek zelfde kuur genomen, billstarr gedaan en 15kg gepakt waarvan 11kg vastgehouden en een bfstijging van 2%
zal jullie dus niet moeten komen zeggen hoe ik ernaar verlang om deze week achter me te laten en volgende week in te gaan met 5hh...
Comment
-
zojuist poging ondernomen om te trainen maar wegens de last in mijn onderrug van donderdagmorgen training maar gestaakt, denk ergens woensdag tijdens training verkeerde beweging te hebben gemaakt, gaat wel al beter maar wou geen risico nemen toen ik tijdens het squatten terug steken voelde in mijn onderrug
maandag dan maar met de 5hh beginnen, zie er eigenlijk tegenop want ik vind het schema oersaai, kon me beter vinden in billstarr maar wou eens iets anders en iets anders had ik
Comment
-
IK STOP ERMEE
stop effe met hst, het steekt me teveel tegen en ik ben er fout in bezig, sommige dingen pakte ik niet goed aan zoals het vermeerderen met gewichten klopten niet bij mijn iso´s, vermeerde maar mijn gewichten om de 2trainingen, chins trokken op niks etc etc, miss heel miss doe ik het volgend jaar es opnieuw want ik wil toch guibus en atta geloven dat dit zeker geen slecht schema is
ook na dit kutweekend wil ik me ergens kunnen op instorten waar ik me goed bij voel en dat is momenteel bij hst het geval niet
een precies schema heb ik nog niet in gedachten, miss split, ub/lb, push/pull/benen, ... ik zie wel maar vanavond wil ik gewoon alle stress kunnen van me gaan afduwen
Comment
-
Originally posted by Poseidon View PostIK STOP ERMEE
stop effe met hst, het steekt me teveel tegen en ik ben er fout in bezig, sommige dingen pakte ik niet goed aan zoals het vermeerderen met gewichten klopten niet bij mijn iso´s, vermeerde maar mijn gewichten om de 2trainingen, chins trokken op niks etc etc, miss heel miss doe ik het volgend jaar es opnieuw want ik wil toch guibus en atta geloven dat dit zeker geen slecht schema is
ook na dit kutweekend wil ik me ergens kunnen op instorten waar ik me goed bij voel en dat is momenteel bij hst het geval niet
een precies schema heb ik nog niet in gedachten, miss split, ub/lb, push/pull/benen, ... ik zie wel maar vanavond wil ik gewoon alle stress kunnen van me gaan afduwen
Comment
-
mooi gezegd levensgenieter en je hebt gelijk, ik ben de fun erin kwijt en die moet ik terugvinden
ik zal meer in de richting van dso gaan zoeken en gewoon volle gas kracht geven
er gebeurt de laatste tijd zoveel rondom mij die me er niet echt gelukkiger op maken maar ik blijf ervoor gaan en er gebeuren nog veel ergere dingen in het leven, zie maar wat iggy tegenkomt (respect makker)
maar zoals jij zei, als je niet 100% achter je schema staat kan het niet lukken daarmee zal ik me dag per dag richten op een spiergroep
thx for the peptalk
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 hour ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment