Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb nu 4 a 5 weken niet fatsoenlijk kunnen trainen. Nu een sportschool gevonden waar ik kan deadliften, squaten en bankdrukken. Werd niet toegelaten in het krachthonk van de uni, omdat deze eerst verbouwd moest worden, daarnaarst was ik geen topsporter. Vanavond de 1e training in de nieuwe gym.
Afgelopen zaterdag mee geweest met Johan Langhorst naar de boerderij van Wout Zijlstra. Een krachttrainingparadijs We zijn begonnen met de deadlift opwerkend naar max 1 rm. Bij de 220 kg kon ik niet meer meekomen Johan failde de 300 kg aangezien hij last van zijn rug had. Vriend van hem trok de 300 kg echter wel. Hierbij werd hij ook gefilmd door omrop fryslan (post wel even een link wanneer deze op tv komt).
Na het deadliften door naar de stones welke buiten lagen. Ontzettend kutweer met regen en harde wind. Kreeg de 105 kg net niet op 1,70 m. Moet nog even meer aan de techniek werken. 85 kg op 1,80 lukte wel, had alleen geen hars en de steen was nat. Onderarmen lagen wel open.
Hierna door met de boom. Techniek was wel even wennen, failde bij 80 kg. Nog wat reps op techniek gedaan met 60 kg. Buiten was het inmiddels weer wat opgeklaard. 3 keer 360 graden gelopen met de conan's wheel, deze woog 200 kg geloof ik.
Binnen nog wat setjes frontsquat met 100 kg gedaan. Daarna paar keer 95 kg gecleand. We hadden als pre-workout RPM genomen en moet zeggen dat deze prima werkt, had genoeg energie en kracht. Verder was het een gezellige middag. Mocht van Wout wel weer eens komen. Waarschijnlijk ga ik nu 2 keer per maand daar trainen.
Klasse-C is te doen. Als je goed traint op onderdelen kun je in no time mee komen. Het is wat anders als je Klasse-A mee wilt doen tegen Jarno Hams en zo :P
Kan in de buurt in Ridderkerk trainen en heb via via iemand leren kennen in de Dordse stadspolders. Alleen ze trainen weinig omdat het geen SM seizoen meer is, kort daglicht en dan minder trainingen. Vandaar voorjaar.
Met een 200kg deadlift zou je toch aardig mee kunnen doen op auto liften voor reps aangezien het qua hoogte meer een Rack Pull is, trap lopen...moet te doen zijn.
Klasse-C is te doen. Als je goed traint op onderdelen kun je in no time mee komen. Het is wat anders als je Klasse-A mee wilt doen tegen Jarno Hams en zo :P
Kan in de buurt in Ridderkerk trainen en heb via via iemand leren kennen in de Dordse stadspolders. Alleen ze trainen weinig omdat het geen SM seizoen meer is, kort daglicht en dan minder trainingen. Vandaar voorjaar.
Met een 200kg deadlift zou je toch aardig mee kunnen doen op auto liften voor reps aangezien het qua hoogte meer een Rack Pull is, trap lopen...moet te doen zijn.
Mooi dat je in de buurt kan trainen. Hoeveel gewicht doe je de pushpress en boom nu?
AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!
Push Press is nog steeds 1x90.
De boom nog geen ene keer gedaan
Maar als je bij Wout traint dan kun je toch ook zo instromen na een tijdje of niet
Dat zou inderdaad kunnen. Maar op dit moment wil ik eerst een stuk sterker worden voordat ik een wedstrijd mee doe. Boom wil ik dan minimaal 100+ hebben en deadlift 240+. Kan hier wel mooi oefenen op de stones. Die jongen die de 300 kg deadlifte is 22 en kan nog aan junior wedstrijden meedoen .
Vandaag weer training met Johan op Wout zijn boerderij. Laatse tijd is mijn gewicht omlaag gegaan, zit nu nog op 95 kg. PRs waren op 100 kg bw.
Onderdelen
Deadlift:
1 x 200 kg en 1 x 210 kg getrokken
nog wat reps met 160 kg gedaan op techniek, deze moet beter. Strek de benen eerst ipv van een combinatie rug-benen.
Boom
5 x 40 kg
4 x 60 kg
6 x een fail op de 80 kg
Clean
aantal keren 95 kg gecleand + frontsquat mee gedaan
Timberwalk met 120 kg per hand denk zo'n 10 meter gelopen, erg kut om te doen na het deadliften.
Buiten bezig gegaan met de stones. Heb de neiging om zo zwaar mogelijk te gaan zonder de techniek goed te beheersen. Daar moet verandering in komen.
Denk zo'n 8 keer de 85 kg steen op 1,80 gedaan. De 110 kg op 1,70 lukte net niet. Advies was om eerst de techniek onder de knie te krijgen. Onderarmen liggen weer open.
Binnen nog even gecleaned en frontsquats gedaan. Uiteindelijk gesloopt, over 2 weken weer.
6x failen op de 80kg boom is kut. zeker voor zelf vertrouwen.
Wist niet eens dat er bomen waren lichter dan 80. De IFSA Log is al 80kg leeg. Of gebruiken jullie zelf gemaakt spul? Wat is je Push Press los?
Ja er is een boom welke 40 kg leeg is. Schouders zijn altijd al mij zwakkere onderdeel geweest. Pushpress is 90 kg ofzo denk ik. Heb bij de boom nog wat moeite om er onder te duiken. Zodra dat in orde is, dan kunnen er wat kg's bij.
Idee. Ken je power jerk? Doe je die gewoon toch :P Er staat nergens in de regels dat je de log niet omhoog mag werken met een olympische Jerk beweging :P
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment