AlphaMuscles Log

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Revius View Post
    hoezo, als je ver bent met krachttraining ben je toch eigenlijk ook bezig met topsport? en al helemaal als je je houdt aan voedingsschema's enzo wat de meeste semi-topsporters niet eens doen
    Ze doelen meer op mensen die competitief trainen voor wedstrijden in olympisch gewichtheffen etc...
    AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

    Comment


    • Toch vind ik het niet erg krom. Ik denk niet dat er iemand is die zonder serieus te trainen die gewichten zou halen. Dus ondanks dat je niet alleen competieve mensen trekt, trek je wel echt serieuze sporters die een aardig gewichtje kunnen drukken/tillen.

      Dus het zal ondanks alles een serieuze tent blijven.
      Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

      Comment


      • Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
        Toch vind ik het niet erg krom. Ik denk niet dat er iemand is die zonder serieus te trainen die gewichten zou halen. Dus ondanks dat je niet alleen competieve mensen trekt, trek je wel echt serieuze sporters die een aardig gewichtje kunnen drukken/tillen.

        Dus het zal ondanks alles een serieuze tent blijven.
        Maar wat als ik 90 kg bench 250 kg deadlift en 110 kg squat. Dan mag je niet naar binnen, dat was mijn achterliggende gedachte.
        AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

        Comment


        • Originally posted by AlphaMuscles View Post
          Maar wat als ik 90 kg bench 250 kg deadlift en 110 kg squat. Dan mag je niet naar binnen, dat was mijn achterliggende gedachte.
          Dan is het krom, maar puur uit kortzichtigheid. Het is namelijk goed mogelijk dat je erg sterk bent door hard en serieus trainen maar gewoon een zwak punt hebt, in dit voorbeeld je benchpress.

          Dat ze je dan niet binnenlaten is kortzichtig, maar je hebt dan wel gelijk id.
          Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

          Comment


          • Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
            Dan is het krom, maar puur uit kortzichtigheid. Het is namelijk goed mogelijk dat je erg sterk bent door hard en serieus trainen maar gewoon een zwak punt hebt, in dit voorbeeld je benchpress.

            Dat ze je dan niet binnenlaten is kortzichtig, maar je hebt dan wel gelijk id.
            Ze zijn van wat ik begrijp sowieso niet zo happig om nieuwe mensen binnen te laten, maar dat heeft zo ook weer zijn voordelen zoals je ook al aangaf.
            Last edited by AlphaMuscles; 02-09-2009, 22:06.
            AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

            Comment


            • Originally posted by AlphaMuscles View Post
              Ze doelen meer op mensen die competitief trainen voor wedstrijden in olympisch gewichtheffen etc...
              aha dacht dat je bijvoorbeeld topsporters bedoelde zoals spelers die uitkomen in nationale jeugdteams bij voetbal, basketbal enzo
              Groeten

              Comment


              • Originally posted by Revius View Post
                aha dacht dat je bijvoorbeeld topsporters bedoelde zoals spelers die uitkomen in nationale jeugdteams bij voetbal, basketbal enzo
                Die kunnen daar ook terecht mocht het nodig zijn om krachttraining te doen.
                AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

                Comment


                • Originally posted by AlphaMuscles View Post
                  Die kunnen daar ook terecht mocht het nodig zijn om krachttraining te doen.
                  vriend van me is officieel ook topsporter, zit in nederland onder 19 basketbal, en die kan met zijn topsport pas ook in zulk soort gyms trainen zei die, maar doet ie niet
                  Groeten

                  Comment


                  • Originally posted by AlphaMuscles View Post
                    Die kunnen daar ook terecht mocht het nodig zijn om krachttraining te doen.

                    En pas als je een flink gewichtje kunt verplaatsen. Denk niet dat een gemiddelde basketballer deze gewichten 1, 2, 3 tilt
                    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

                    Comment


                    • Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                      En pas als je een flink gewichtje kunt verplaatsen. Denk niet dat een gemiddelde basketballer deze gewichten 1, 2, 3 tilt
                      Hehe die jongens hebben wss een sportstatuut, dus hoeven ze niet die gewichten te tillen.
                      AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

                      Comment


                      • Zo serieus hoef je ook weer niet te trainen om 100kg te kunnen benchen en 120kg te squaten :P

                        Comment


                        • Dat niet. Maar wel om het GOED te doen. En met goed bedoel ik dus setjes van 10 tot 12 reps met 100 kg met het bankdrukken alsook voor andere oefeningen.
                          Geniet, en drink met maten!

                          Comment


                          • Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Dat niet. Maar wel om het GOED te doen. En met goed bedoel ik dus setjes van 10 tot 12 reps met 100 kg met het bankdrukken alsook voor andere oefeningen.
                            Dus weinig herhalingen maken is niet goed?
                            AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

                            Comment


                            • Originally posted by AlphaMuscles View Post
                              Dus weinig herhalingen maken is niet goed?
                              120 squat: Rustig zakken en onderin stil zitten, wat thee drinken en weer rustig omhoog. Einde test voor de squat

                              Comment


                              • Originally posted by AlphaMuscles View Post
                                Dus weinig herhalingen maken is niet goed?
                                Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat je er naar toe moet werken om een steeds zwaarder gewicht te gebruiken als je 10 tot 12 reps doet. Jaren aan een stuk 2 tot 6 reps met 100 kg op de bank maken heet stagnatie, geen progressie.
                                Geniet, en drink met maten!

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X