Trainingslog Yawgmoth

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    op is op, ik zat laatst ook te curlen met 6 kilo gewichtjes omdat mijn armen helemaal vol zaten. Als iemand anders het dan doet met 20 fijn voor hem
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

    Comment


    • #47
      Raar dat je na 4/5/6 setjes voor een spiergroep 'dood' bent, hey duality moet je voor mn neus zeggen

      Comment


      • #48
        Originally posted by Ricardo van Vliet1 View Post
        moet je voor mn neus zeggen
        Als we dan toch een meet gaan organiseren kom ik natuurlijk ook

        Als je HST, Hit of Heavy Duty doet kun je zelfs dood zijn na 1 werkset per spiergroep.

        Comment


        • #49
          portie frustratie anyone??
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

          Comment


          • #50
            Originally posted by Ricardo van Vliet1 View Post
            Raar dat je na 4/5/6 setjes voor een spiergroep 'dood' bent, hey duality moet je voor mn neus zeggen
            jij bent ook niet origineel. goed ik sla je neus dr af, maar dan blijft er niet veel van je over jochie.

            enne, beetje mij proberen te insulten door mijn naam te misspellen? die is echt low man...kneusje:P

            @ falstyr: ja die meet moet echt komen xD
            BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
            BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg

            Comment


            • #51
              Ik ben aan het HIT'en. Tien minuten plezier per vier dagen. Tijd zegt niks.

              @ Van Vliet
              Inbinden kerel.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

              sigpic

              "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

              Comment


              • #52
                @ General doe maar niet he, volgens mij word ik hier voor alles en nog wat uitgemaakt

                Comment


                • #53
                  Heren, iedereen zijn lolletje gehad, kappen nu met het vervuilen van iemands trainingslog!


                  En Ricardo: "Raar dat je na 4/5/6 setjes voor een spiergroep 'dood' bent"... Nee, dat is niet raar, dat is dus blijkbaar gewoon een andere manier van trainen dan je gewend bent.


                  En @de rest: Kappen met dit gezeik.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

                  Comment


                  • #54
                    lekkere front squat ouwe
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

                    Comment


                    • #55
                      Was ook wel trots op (vorige PR lag op 2x75 dus dikke progress) Die 100kg komt er zeker aan, zolang ik maar niet KO ga moet alles wel lukken

                      Vandaag s'avonds getraint omdat ik tot 4.55am een opdracht aant maken was, leuk man studeren en toen vroeg wakker moest om die troep te checken of alles goed kwam naja anyway was moe dus maar ff getukt smiddags hehe

                      MP 1RM dag, goal 60kg (2,30-3 min rust vanwege max RM's)

                      Tis eigenlijk MP maar uit het rack pakken voelde echt zo vaag aan, dus het is een clean en uberstricte press geworden.

                      1x50
                      1x55
                      1x60 PR
                      Fx62,5 op neushoogte, toen nog pushpress van gemaakt easy

                      1x55
                      1x55
                      1x55 was uberzwaar no clue waarom
                      1x55

                      Toen nog volgens een artikeltje dat ik had gelezen over 1RM maxen e.d. 4 setjes van 1 rep na je max attempt fail, daar 10% vanaf halen en daar je setjes mee doen. Dus in mijn geval 0,9x60 = 54 (werd dus 55)

                      Conclusie; hanged cleans is zwaar, alles verder viel me nog redelijk mee had echt gehoopt dat die 62,5 de lucht in ging, want volgens calculator zou ik 60 net niet kunnen, mooi wel dus Dikke boost van me MP in kracht laatste tijd ben ik echt blij mee want hang echt al een maand bijna vast (2,5kg in 5 weken vooruitgang is echt rukko)

                      Toen maar door met DL, onderrug was al redelijk warm dus warmup redelijk kort gehouden


                      DL
                      goal 3x5x120 voor PR (3-4 min rust, altijd bij DL)

                      5x120 PR
                      5x120 PR
                      5x120 PR


                      Al 3 weken met 2,5kg verhoogt en deze voelde redelijk makkelijk, dus voorzie grootse dingen bij me max volgende week

                      Kreeg te horen dat gym op vrijdag vroeger dicht ging dan normaal, maar kon ff nog wel me t-bars afmaken omdat ik die leiding persoonlijk ken daar

                      T-bars
                      goal 4x10x72,5 met 2 min rust, vorige keer harde fail trok het gewoon niet met 2 min

                      10x72,5
                      10x72,5
                      10x72,5
                      11Fx72,5 Hijgend als een paard op dit moment, maar gehaald wil niet eens weten hoe pijn dit volgende keer gaat doen maar dat zien we dan wel weer

                      /Gym ging dicht

                      Kwam nog een beer van een neger tegen PT, die toen ik nog 80kg DLte zei dat hij bang was dat ik me rug ging breken en dat ik kost wat kost niet moest DLen conventionele style (alleen wist hij niet dat zo heette en hoe dat dan wel moest) ik moest maar romanian doen op 15 reppers met 40kg, ye thnx but no thnx. En ik zei nog ff hai na me 120kg deadlift met perfect form Was wel uberbrede gast daar niet van, hartstikke duidelijk niet naturel, traint ook met pussy ass gewichten op intensiteit nullo, dus kan niet anders concluderen dat die kuurt.

                      Morgen extra dag inscedualen om even alle gemiste dingen van woensdag en vandaag te doen; kuiten, abs, bi-tri, BORaises en misschien nog andere troep ik zie wel. Ben allang blij dat DL en MP relaxt gingen vandaag.

                      Goodnight!
                      The internet, SERIOUS business!

                      Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                      Comment


                      • #56
                        Net nog even armen + achterkant schouder gedaan thuis omdat ik die gister gemist had, for good measure ook even onderarmen bij gedaan

                        In superset;

                        12x7,5kg - BORaises
                        10x27kg - EZ-Reverse Curl
                        8x27kg Skullchrushers
                        9x27kg EZ-Curls, uberstrict

                        Rust 2 min

                        12x7,5kg - BORaises
                        9x27kg - EZ-Reverse Curl (kramp in handen, 20 sec rust)
                        6x27kg - Skullchrushers, handen zijn helemaal verkrampt weer 20-30 sec rust
                        7x27kg - EZ-Curls, uberstrict

                        Rust 2 min

                        12x7,5kg - BORaises (was fail) 1 min rust
                        7x27kg - EZ-Reverse Curl 1 min rust
                        6x27kg - French press staand 1 min rust
                        21'en met 27kg, kwam maar tot 16 helaas

                        Rust 2 min

                        Handen waren echt shattered, dus rev curl overgeslagen

                        5a6x27kg EZ-Curl 4a5 seconden up and down, megapijn 1 min rust
                        5x27kg - Skullchrushers

                        /End

                        Paste niet meer terug in me shirt dus heb wel iest goed gedaan gheghe, zit nu aan bakkie druiven.

                        Welstruste
                        The internet, SERIOUS business!

                        Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                        Comment


                        • #57
                          Had niet idee helemaal herstelt te zijn nog van zaterdag avond, maar bleek toch wel mee te vallen.

                          Bench goal 5x3x87,5 - 2 min stricte rust met stopwatch weer

                          3x87,5
                          3x87,5
                          3x87,5
                          3x87,5
                          4Fx87,5

                          Geen last van schouder, eindelijk een competente spotter dat helpt al heel erg geeft je beetje rust in je kop

                          BOR goal 4x8x72,5 (voor PR) - 2 min stricte rust (ook rust PR)

                          8x72,5
                          8x72,5
                          8x72,5
                          9-10-11x72,5 geen idee meer was alleen maar gefocussed op reps maken

                          Zowiezo PR

                          Me onderrug was nog niet herstelt van deadliften van vrijdag dat merkte ik wel flink, magoed

                          Flat DB BP goal 3x8x26 voor PR

                          8x26
                          8x26
                          9x26 PR weer (maar was nu voor beenoefening dus dat scheelt al iets denk ik, leek eigenlijk of ik minder herstelt was lol, dus of het beter of slechter is geen idee)

                          Legpress de echte niet zo'n horizontaal flutding (ipv lunges want bij opwarmen vond ik me techniek toch niet goed genoeg, zeker niet om te verhogen)

                          5x100
                          5x150
                          5x170
                          3-4x190
                          1-2x210
                          1x220, toen zat me onderrug niet echt lekker meer, ik doe ze namelijk gewoon tot knieen tegen borst aan komen dan zit ik 1-2cm boven het fail-blok, maar me onderrug begon beetje vast te zitten aan linker kant dus heb het hier maar bij gehouden.

                          Hypers om te kijken of me rug beetje los kon maken

                          10x0kg
                          10x 20kg, explosief omhoog 4 sec down

                          Rug was weer opgelost gelukkig, vond mooi geweest lekkere training

                          Blijkt wel zo erg dat legpress geen overdracht heeft op squat, maar andersom wel
                          The internet, SERIOUS business!

                          Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                          Comment


                          • #58
                            Even nog iets over bench form

                            TMUSCLE.com | Dave Tate's Six-Week Bench Press Cure

                            Over veelgemaakte fouten, schouderproblemen (had ik laatst toch jij ook, BB1990 ), weet niet of shorter ROM wat uitmaakt voor ontwikkeling van je chest maar dat terzijde, is meer om die schouderproblemen op afstand te houden. Vooral het idee van schouders tucked bij begin en flaring out terwijl je de concentric fase voltooid, heel intressante stuff dit.

                            YouTube - westside bench press

                            Een van duidelijkste video's over het setten van je arch

                            YouTube - Bench Technique - Let the arguments begin
                            The internet, SERIOUS business!

                            Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                            Comment


                            • #59
                              Dat is Dave Tate. Heb zijn West Side Seminar op dvd. Maar uhm...dit is dus precies hetzelfde wat ik een aantal maanden terug had gezegd. Fatsoenlijke arch zorgt dat je schouders meer in een Decline positie komen en dus minder pijn. "Probleem" is als je zo tucked in gaat benchen zonder dat je het gewend bent dan krijg je pijn in het begin. Je gaat op die manier je triceps en voorste schouderkop meer gebruiken. Dus wees bereid je gewicht flink terug te schroeven en opnieuw op te bouwen qua gewicht.

                              Voordeel is dat je op deze manier onderin niet vast komt te zitten met het gewicht op je borst zoals velen die met armen wijd drukken. Denk aan DSO die een spotter nodig heeft voor het onderste stukje als hij zwaar gaat en ik niet :P

                              Comment


                              • #60
                                Nou daar gaan we, met blauwe plekken op me onderarmen schrijf ik toch wel beetje euforisch dit log

                                Incline BP; goal 5x5xIets niet duidelijk volgens calculators was 57,5 beste optie, voelde me ook nog afgemat maar had schijt ging gewoon voor 5x5x60 met idee dat ik dan maar paar fails had, schijt

                                5x60
                                5x60
                                5x60
                                5x60
                                7x60

                                2 weken terug was 3-3-3-3-5, dus dit is vette PR Viel me alles uber mee

                                Yates Row, 45graden onderhandse grip (zoals altijd) goal 4x12x72,5 - 2 min rust ( volume PR en rust PR)

                                12x72,5
                                12x72,5
                                12x72,5
                                12x72,5 + 1F geen idee hoe het eruit zag maar die 13e was cheat voor leven

                                PRrrrrrrrrrrrrrr

                                FSQ goal no clue, 5x2x80 leek me goed plan voordat ik ging traine, bij traine not so much, toch maar geprobeerd

                                2x80
                                2x80
                                1x80 + Fx80 toen ik vast kwam te zitten en naar voren kwam te leunen daardoor KGGGG bar rolt van me schouder maar ik doe crossed grip dus daar zaten me onderarmen, ramt die bar op me onderarmen soort van zecher squat maar dan op het midden van je onderarm NIET FIJN en vast niet gezond om een bar van 80kg op te vangen me onderrug vond ook niet echt relaxt
                                1x80
                                1x80

                                Weet iemand nog makkelijke manier om te ademen met FSQ's, want jezus als ik unrack loop ik naar achter en dan zijn me longen al leeg (moet 4 stappen doen om uit rack te komen) krijg dan echt geen lucht meer in me buik, en in me bovenste longen ook niet echt want daar drukt die stang aardig op ;/

                                Vond wel weer mooi geweest, dikke pr's overal gewicht zit nu 7 dagen over de 67kg en in gym zeiden 2 gasten ook dat ik breder leek (met maar 1kg erbij, naja w/e compliment is compliment )

                                Kuiten en shit doe ik wel weer apart op zaterdag vond wel lekker dat
                                The internet, SERIOUS business!

                                Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X