Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Tja duwen is toch veel lekkerder als trekken eh,of zou dat nu gewoon anders ligge bij vrouwe hahahahahaha
Ben je 9 ofzo?
Lompe debiel
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Ik heb nu al twee dagen een moeilijk verklaarbare spierpijn in mijn buik. Heb niet uitzonderlijk veel gelachen, gehoest, geniest of gehikt... Enige dat ik me kan bedenken is dat het van het squatten komt, maar dat zou dan echt nieuw zijn
Anyhoe... Vanavond ga ik óf floorball trainen of een push schemaatjes er doorheen draaien in de gym... Er van uitgaande dat ik op een enigszins fatsoenlijke tijd thuis ga zijn.
En anders wordt het morgen push schema. Zit hier aan te denken:
Bulgarian split squat
Sumo squat
Side split squat
Push press
En dan nog wat dingetjes voor de borst... geen idee nog wat.
Iemand nog leuke ideetjes, aanvullingen, inspiratie?
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Zooooo weer een traininkje achter de rug. Same recipe as altijd met de volgende oefeningen en gewichten (in willekeurige volgorde):
*Side split squat met (even rekenen) 46,5 kg
*Sumo squat met 50 kg dumbbell (mijn benen trekken dat redelijk makkelijk, mijn handen daarentegen... )
*Bulgarian split squat met dumbbells, 15 kg per hand (wat een fokking kaa uu tee oefening zeg)
*MP met 17 kg
*Incline DB Press met euhm... een kilo of tien per hand denk ik
*Decline DB Press met euhm... iets zwaarder dan de incline (was een beetje improviseren aangezien onze bankjes niet decline kunnen)
*Dips met bodyweight... Ook beetje geïmproviseerd, bankje richting smith gesleept en voetjes op de smith en handen op de bank... Vonden mijn medetrainers niet heel erg fijn, maar dan moeten ze maar niet alle bankjes bezetten... Dips heb ik dan niet in totaal 30 keer gedaan, maar gewoon tot ik mijn reet met geen mogelijkheid meer van de vloer kreeg, meer dan 30 in ieder geval.
Ben redelijk leeg, maar toch geen voldaan gevoel... Helaas pindakaas... Speaking of which... Ik ga weer even een Joe Blackje doen.
Edit: Aan het eind ook nog even leg press gedaan. Waarom? Omdat ik me opeens bedacht dat het schandalig is dat ik in deze gym nog nooit de leg press had gedaan ... Ging voor geen meter zo aan het eind van een training, maar goed...
Ik was net op het Bodybuilding forum en daar zag ik ook nog een leuke beenspieroefening.
De Sissy squat, misschien leuk om eens een keer te proberen....tenzij je die oefening al kent.
Ik heb die oefening niet eerder gezien, wel even met eigen lichaamsgewicht geprobeerd, en dat is zwaar!!
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment