Twee maaltijden op 1 dag?? Damn... nog ff en het wordt er 1, en daarna:
'Pinada schopt eigen kont'-log
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kleine update. Gisteren niet wezen trainen, heb met mijn vent op de bank een filmpje gekeken. En toen hij naar de videotheek was heb ik 'even een jumpsquattabata' gedaan... Tering, soms vraag ik me toch echt af wat ik mezelf aandoe
Maar goed, vanavond staat dus de 'echte' training op het programma.Last edited by Pinada; 20-05-2009, 08:26."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostHahaha dat weet ik ook wel, maar het blijft gewoon leuk Atta te dissen
Recently, a bodybuilding magazine stated something along these lines: "We don't want to be strong; we just want to look strong." After I vomited a little in my mouth, I thought about it. It's true. Guys who tell me that "I just want to look good naked" — and I pray they aren't thinking of doing that with me — are probably thinking along these lines.
Of course, and I love to point this out, most guys who train to look good naked nearly have to be naked before you can tell they even train. In street clothes, they look like members of the high school band, which is probably why most of them wear T-shirts three sizes too small and love to cut the sleeves off of most of their clothes.
Comment
-
-
Originally posted by de sterkste ophaler View Post
Ja sorry, ik word gewoon gechanteerd bij het leven joh
Net weer terug van training:
Squat 70 kg
Split squat 40 kg
Sissy squat (weighted, 5kg)
Incline BP 30 kg
DB BP 10 kg per hand
MP 15 kg
Alles weer in totaal 30 reps.
Geen idee wat er met die benen van mij was, maar dat ging best lekker. Kan wellicht ook liggen aan de ie**************** langere rust dan normaal door het gelul tussendoor . Moet daarbij ook wel eerlijk toegeven dat de trap aflopen op de weg naar buiten minder lekker was
En vrijdag staat de training met Absane op het programma"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Beetje lastig om nou te kijken of je vooruitgang boekt als je geen reps/sets erbij zet, ik snap dat je reps verschillen, dus enige manier om voortgang bij te houden is kijken in hoeveel sets je de 30 (+) reps haalt ?
Je squat iedereen bij mijn gym er bijna uit op een handjevol na danThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostBeetje lastig om nou te kijken of je vooruitgang boekt als je geen reps/sets erbij zet, ik snap dat je reps verschillen, dus enige manier om voortgang bij te houden is kijken in hoeveel sets je de 30 (+) reps haalt ?
Je squat iedereen bij mijn gym er bijna uit op een handjevol na dan
Vooruitgang voor mezelf is allereerst de spiegel. Maar jij zal het wel over kracht hebben neem ik aan
Zit nu op gewichten van 8rm, dus zodra ik meer gewicht pak op 8rm heb ik vooruitgang qua kracht"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Vanochtend begonnen met een tabatatouwtjespring-iets. Daarna de volgende workout:
- badkamer schoongemaakt
- wc schoongemaakt
- keuken schoongemaakt
- bovenverdieping gestofzuigd
- benedenverdieping gestofzuigd
- benedenverdieping gedweild op de knietjes
Dadelijk om 14.00 uur de echte workout. Heb met Absane in de gym afgesproken. In principe staat voor mij een dagje pull op het programma, maar ik denk dat ik dat ga vervangen door een dagje 'ik zie wel hoe het loopt'. Heb nog nooit met iemand samen getraind dus ben benieuwd wat ik daar überhaupt van ga vinden . Camera gaat in ieder geval mee, even kijken of ik Abbie zo gek kan krijgen wat kiekjes te schieten.Last edited by Pinada; 22-05-2009, 11:22."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Iemand anders van zelfde niveau die meetraint is echt grote stimulans, is altijd wel competition en je pusht elkaar toch wel iets. Train zelf in principe alleen en is ook niks mis mee, maar als ik met iemand train en die vind wel best om mijn schema te volgen (of omdat hij iets soortgelijks doet) dan is wel knallen hoor. Maar meer op grote shit waar je echt diep voor moet gaan, op deadlift is wel fijn als iemand je opfockt en toeschreeuwt maar als je beetje bicep curls aant doen bent boeit het weer helemaal niks
Moet alleen wel stopwatch meenemen zodat je niet gaat lullen
Enne, camera mee, yes please pinada ben benieuwd wat staat op programma?The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostIemand anders van zelfde niveau die meetraint is echt grote stimulans, is altijd wel competition en je pusht elkaar toch wel iets. Train zelf in principe alleen en is ook niks mis mee, maar als ik met iemand train en die vind wel best om mijn schema te volgen (of omdat hij iets soortgelijks doet) dan is wel knallen hoor. Maar meer op grote shit waar je echt diep voor moet gaan, op deadlift is wel fijn als iemand je opfockt en toeschreeuwt maar als je beetje bicep curls aant doen bent boeit het weer helemaal niks
Moet alleen wel stopwatch meenemen zodat je niet gaat lullen
Enne, camera mee, yes please pinada ben benieuwd wat staat op programma?
Euhm... Wat staat op het programma? Dat is dus de 'ik zie wel wat het wordt'-dag Ik probeer er voor mezelf zoveel mogelijk de pull dag van te maken, maar als dat niet lukt, pech gehad"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Trainingsmaatje heeft zo z'n voor en nadelen. Aan de ene kant kan je idd elkaar behoorlijk pushen bij oefeningen zoals bijv. squat en deadlift. Zo heb ik een aparte dag voor de deadlift die ik meestal samen met een trainingsmaatje doe en ik moet wel zeggen dat ik dankzij hem al wat flinke PR's heb neergezet. Puur vanwege het feit dat je elkaar aanmoedigt en toeschreeuwt en dat is zeker wel een extra goede stimulatie. Aan de andere kant duren sommige trainingen wel 2 en een half uur omdat we ook veel staan te lullen. Vooral discussieren over van alles en nog wat met betrekking tot trainingsmethodes, oefeningen, sets, reps, de pro's en noem maar op. Nu is dat voor een keertje natuurlijk niet zo erg maar elke keer wel.
Maar als je een trainingsmaatje hebt waarmee je allebei het schema kan volgen en dus hetzelfde kan trainen zodat je elkaar niet in de wegloopt en als je elkaar kunt aanmoedigen en verder gewoon traint zoals het hoort is een trainingsmaatje ideaal. Ook bijv. als spotter.Owner of the Iron Playground.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment