'Pinada schopt eigen kont'-log

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mietje.
    Dips hoor je niet te doen op 2 bankjes maar aan 2 stangen en dan volledig bodyweight anders is er ook geen zak aan :P

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
      Ik was net op het Bodybuilding forum en daar zag ik ook nog een leuke beenspieroefening.
      De Sissy squat, misschien leuk om eens een keer te proberen....tenzij je die oefening al kent.

Ik heb die oefening niet eerder gezien, wel even met eigen lichaamsgewicht geprobeerd, en dat is zwaar!!
      Bedankt voor de tip. Oefening is me bekend en komt als het goed is ook al eerder voor in me log.

Originally posted by Falstyr View Post
      Mietje.
      Dips hoor je niet te doen op 2 bankjes maar aan 2 stangen en dan volledig bodyweight anders is er ook geen zak aan :P
      Bedankt voor deze vriendelijke woorden Fallus, je weet me altijd weer zo goed te motiveren. Volgende keer dat je je PUK code kwijt bent zak je maar lekker in de stront
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• *zucht*

wil je trainen of trainen? Die PUK-credit mag je alleen gebruiken voor non-workout gerelateerde zaken :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          *zucht*

wil je trainen of trainen? Die PUK-credit mag je alleen gebruiken voor non-workout gerelateerde zaken :P

Heb jij ff pech, ik gebruik dat PUK-credit wanneer ik wil
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Begrijp de communicat niet goe tussen sommigen...

toch plezant dat lege maar voldane gevoel
            No means Try Again

Comment

• Originally posted by Fistful of Steel View Post
              Begrijp de communicat niet goe tussen sommigen...

toch plezant dat lege maar voldane gevoel

Nou euhm... had dus geen voldaan gevoel... Beetje te veel werk- en treinstress in mijn lijf denk ik

Comment

• ah pardon, khad gisteren in zeven haasten alles moeten lezen

next time more luck less stress kop op !!
                No means Try Again

Comment

• Vanochtend even wezen trainen:

Begonnen met DL:
                  Deadlift 80 kg

Daarna een voor mij nieuwe oefening. Was dus even zoeken naar de juiste houding en het juiste gewicht. Eerste paar keer een metertje of anderhalf mogen vliegen, daarna ging-ie lekker:
                  Standing Compound Row 60 kg

En ook nog:
                  One arm BOR 16kg

Weer dat side-raise dingetje waarvan ik de naam nog steeds niet weet met 6 kg (het kan ook 9 kilo geweest zijn aangezien ze geen streepje aan de onderkant van het getalletje hebben ).

Reverse flyes met euhm.... weet ik niet meer...

En ik vergeet iets... ow ja, hyperextensions wederom met 15 kg (vind het een te lekkere oefening om niet te doen ).

En toen ik aan het deadliften was zaten er twee kerels op leeftijd, die aan het bankdrukken waren, me te bekijken en over me te praten. Toen mijn set klaar was, één van de kerels: 'Zo zeg, wat doe jij nog naast je krachttraining? Je moet er wel iets naast doen anders kun je niet zo deadliften...' Ik: 'Euhm, ik speel de zomervariant van ijshockey'... Kerel: 'Ja geen wonder dat je dat dan kan... Wij kunnen dat echt niet, maar wij doen er ook niks naast'

Comment

• Standing compound row? Teveel T-Nation gelezen zeker?
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Je hebt ook de Inverted Floating Isolation Rowing Lateral Delt Raise, maar daar moet je die speciale anti-gravity riem van Leo voor lenen

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                        Je hebt ook de Inverted Floating Isolation Rowing Lateral Delt Raise, maar daar moet je die speciale anti-gravity riem van Leo voor lenen

Ik was nog aan het oefenen op de squatandrolldeadlift (of wat hadden we ook alweer bedacht???)....

Maar om Gens vraag te beantwoorden... Geen flauw idee waar ik het vandaan heb om eerlijk te zijn...

Comment

• The Squatfrogjumpoverheaddeadliftcrunch

Heb de techniek bijna geperfectioneerd

Comment

• Grote baas en Flappus Domesticus, jullie kunnen miepen wat jullie willen, maar ik heb heerlijke spierpijn in mijn rug, dus geen gemiep meer over mijn oefeningkeuze! (en ja, spierpijn geen doel op zich blablabla).

En aangezien ik dit logje ook bij ging houden voor het IF-gebeuren, zal ik daar inmiddels ook maar even een update over geven. En, hoewel ik niet graag toegeef dat dingen me niet gemakkelijk af gaan, dient ook slecht nieuws verteld te worden in een logje .

Ik voel me KUT. Zo, dat is eruit. Zat me afgelopen weekend te bedenken dat ik de laatste tijd enorme last heb van stemmingswisselingen. Als ik even de afgelopen weken terughaal begon het redelijk rustig, maar het wordt steeds erger. Kan de afgelopen dagen echt binnen een seconde van een major major high naar een enorme huilbui gaan . En kan om niks kwaad worden op alles en iedereen wat wel en niet in mijn buurt is. Wordt er strontziek van.

Nou zijn er een aantal dingen waarvan ik weet dat ze bij mij kunnen leiden tot stemmingswisselingen (pil doorslikken, menstruatie, etcetera), maar dat is geen van allen aan de orde.

Dan zijn er twee dingen over die er mijns inziens voor kunnen zorgen en dat is werkstress of het IF-en. Ik dacht eerst dat het aan werkstress lag, maar ik ben over het algemeen niet bijzonder stressgevoelig. En dan blijft IF over.
                            Dus ik heb Atta's oren weer even van zijn kop gezeurd, gevraagd of hij ooit eens wat heeft gelezen daarover, blablabla.

Conclusie is dat ik toch maar eens een ontbijt moet gaan proberen of mijn window moet gaan vergroten. Ik vind het zelf nog even moeilijk me bij deze conclusie neer te leggen, maar die stemmingswisselingen zijn echt niet bepaald handig...

Dusssss ik zit sinds gisterenochtend weer aan een 'ontbijt' en dan maar zien of het bijtrekt. Sowieso ga ik 12 juni op vakantie en ik was van plan dan gewoon even helemaal afstand te nemen van het hele gebeuren... Niet trainen en 'gewoon' eten.

Ben wel van plan na de vakantie weer verder te gaan met IF. Afhankelijk van hoe ik me de komende dagen ga voelen (kijken of de stemmingswisselingen bijtrekken en of dat ontbijt geen enorme honger gaat introduceren) ga ik of verder op IF met mini-ontbijt of eens een groter window testen.

Comment

• lekker negatief bericht op mijn eerste IF-dag.... succes pin.
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
                                lekker negatief bericht op mijn eerste IF-dag.... succes pin.

Mwoah, is een negatief bericht van één persoon. Andere IF-ers heb ik hier nog niet over gehoord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X