'Pinada schopt eigen kont'-log

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Leo1988 View Post
    Hmm oke ja is klote, hopelijk lukt het met windowverkleining! Ik zat eerst ook op 5-6 uur, nou inmiddels 8 uur. Moet ik dus ook rond een uur of 2-3 met eten beginnen (eten ook meenemen de deur uit, wat kut is zoals je zelf ook al zegt)...

Succes met je stemmingswisselingen dan maar I guess

Thanks! Voordeel is, ik kan het momenteel ook nog afschuiven op afkickverschijnselen, maakt het wat verklaarbaarder voor de omgeving
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
      Thanks! Voordeel is, ik kan het momenteel ook nog afschuiven op afkickverschijnselen, maakt het wat verklaarbaarder voor de omgeving

Voor alles altijd een antwoord klaar
      No means Try Again

Comment

• Zojuist weer terug van training. En toen kwam ik erachter dat ik lekker suf bezig ben geweest de vorige keer. Vol goede moed een B schema weggedraaid, terwijl ik een A schema had moeten doen.... Oepsie.

Eigenlijk weinig te melden, gewoon het schema uit het artikel op t-nation weggedraaid (deze keer wel precies dit schema), gewichten overal goed ingeschat behalve op de row, die heb ik iets te licht gepakt.

Blablabla, niet echt boeiend verder....
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Enige progressie op gewichten of reps ? Blabla zegt neit zoveel
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
            Enige progressie op gewichten of reps ? Blabla zegt neit zoveel

Kan er nog niks over zeggen aangezien ik vandaag de laatste van de zes schema's heb weggedraaid en volgende keer dus pas voor het eerst een schema herhaal en ik de gewichten en reps kan gaan vergelijken.

Comment

• Ah ok, dacht nl dat je A & B schema had en die gewoon telkens herhaalde, mijn fout

Mare hoe ga je nou weten of je vooruitgaat, heb je voor jezelf wel de reps/weights opgeschreven ?

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Bij DC werk je met cyclussen van 6 weken waarbij een A1 en B1 t/m B3 en B3 afwisselt. De tweede cyclus moet je of meer gewicht gebruiken of meer reps doen dan in de voorgaande cyclus en de oefeningen.

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                  Thanks!

Ja ik was tijdens de vakantie alleen even van IF afgestapt zodat ik me de hele dag door vol kon proppen met croissants en pains au chocolat en dergelijke... Maar nu dus weer vol goede moed aan de IF inderdaad
                  zo is het maar net,gewoon de draad weer op pakken.
                  ik heb ook wel eens van die dagen (net als vandaag),moest met mijn dochter naar de ggd,een berg boodschappen doen,met de honden naar het park,conclusie; gvd geen tijd meer over om naar de gym te gaan.
                  nog een druk weekend voor de boeg,maar maandag ga ik gewoon weer verder waar ik gebleven was.
                  maak je niet druk en geniet er van dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad en pak de draad gewoon weer op.(enjoy life sometime's)
                  voer eendjes,geen oorlog

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                    Bij DC werk je met cyclussen van 6 weken waarbij een A1 en B1 t/m B3 en B3 afwisselt. De tweede cyclus moet je of meer gewicht gebruiken of meer reps doen dan in de voorgaande cyclus en de oefeningen.
                    Cyclus van twee weken bedoel je.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Inderdaad. Zat met 6 work outs in 2 weken en typte het verkeerde :P

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
                        Ah ok, dacht nl dat je A & B schema had en die gewoon telkens herhaalde, mijn fout

Mare hoe ga je nou weten of je vooruitgaat, heb je voor jezelf wel de reps/weights opgeschreven ?

Ja staan allemaal netjes in mijn schriftje neergepend... Ik pleur alleen altijd mijn tas beneden en dan heb ik als ik hier post geen zin om weer helemaal naar beneden te lopen en het schriftje te pakken, vandaar dat die gewichten en reps niet in mijn log staan

Ok en het zijn ook gewoon trieste gewichten, dat telt ook mee

Comment

• En we zijn weer aanbeland aan het begin van de cyclus. Net terug van training en ik zit hier met mijn schrift voor mijn neus even wat getalletjes te vergelijken. Ik moet zeggen, ik ben niet ontevreden. Ik heb op alle oefeningen toch wel iets van vooruitgang geboekt (of meer reps, of meer gewicht, of beiden). Geen progressie waarvan je direct in katzwijm valt, maar toch, iedere progressie is er één.

Op zich ben ik dus wel tevreden met het resultaat, maar het was verder geen prettige training. Ik heb een megastijve rechterbovenarm (vanwege een bezoekje aan de EHBO afgelopen nacht) en dat traint niet prettig. En dat bezoekje aan de EHBO was vanwege een klein ongelukje met mijn rechtervoet en die doet echt gruwelijk pijn, als in ik loop met mijn rechtervoet op mijn tenen. Ik kan je vertellen dat het niet prettig is om met zo'n poot te deadliften.

En wat er dan ook nog wel bij kan: kreeg aan het eind knallende koppijn en mijn wheyshake is er zojuist net zo hard weer uitgekomen als dat-ie er in ging...
                          Last edited by Pinada; 05-07-2009, 13:13.

Comment

• Progressie is progressie simpel zat

Verder klinkt klote allemaal, suc6 met je arm, je voet en het choonmaken vna je wheyshake

Comment

• Wat fijn werkt is gewoon je oude gewichten weer achter de oefeningen te zetten die je moet doen, en daarachter de gewichten die je hebt gebruikt bij die workout. Zo zie je onmiddelijk bij het trainen waar je overheen moet, en je ziet het ook onmiddelijk als je niet vooruitgaat.

Klote dat je prik zo'n lijkstijfheid aan je arm heeft gegeven.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                                Wat fijn werkt is gewoon je oude gewichten weer achter de oefeningen te zetten die je moet doen, en daarachter de gewichten die je hebt gebruikt bij die workout. Zo zie je onmiddelijk bij het trainen waar je overheen moet, en je ziet het ook onmiddelijk als je niet vooruitgaat.

Klote dat je prik zo'n lijkstijfheid aan je arm heeft gegeven.

Euhm ja... Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan inderdaad

Stijfheid trekt al weer redelijk weg, pijn in mijn poot wordt erger... Ach ja, ik heb in ieder geval wat te mekkeren...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X