Fal's Zware Metalen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Falstyr View Post
    Je hebt geen gelijk. Vocht pak je ook een groot deel van vast met de huidtang en valt dus onder "Vet".

    Je lichaam bestaat voor bijna de helft uit vocht dus dan kan je tog nooit op de 22% uit komen? of bestaat je lichaam niet voor hoeveel was het 45% uit vocht?

    Comment


    • Originally posted by Falstyr View Post
      Je hebt geen gelijk. Vocht pak je ook een groot deel van vast met de huidtang en valt dus onder "Vet".

      Knoef. Het Fallus dieet werkt alleen als je andere dagen laag genoeg in carbs en kcal gaat zitten en hard genoeg traint om kcal te verbranden. Dan kan de ene keer in de zoveel tijd een fikse inname van kcal het metabolisme een boost geven zodat je een paar dagen extra vet verbrand. Althans zo ervaar ik het in de praktijk.
      ok thnx voor deze wijze les nu begrijp ik waarom jij op niet traindagen zo lage calorieinname hebt, uiteraard wil ik niet met je ruilen gezien je trainingsschema/ -nivo en maakt ik maar een grapje
      44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
      ....

      Comment


      • Originally posted by jarnie View Post
        Je lichaam bestaat voor bijna de helft uit vocht dus dan kan je tog nooit op de 22% uit komen? of bestaat je lichaam niet voor hoeveel was het 45% uit vocht?
        Maak daar maar 2/3 van.

        Comment


        • Me lichaam voelt nog steeds behoorlijk gesloopt. Tijdens het benchen voelde alles zwaarder aan dan normaal. Techniek was niet goed en mentale focus was ook niet je van het. Heb dus weinig gedaan en hopelijk morgen is weer een goede sportdag.

          Bench Press
          3x3 42,5kg
          2x3 60kg
          x3 70kg
          x3 90kg
          x3 95kg
          1x100kg

          Militairy Press
          15x 20kg
          12x 40kg
          10x 50kg
          8x 60kg

          Comment


          • Bleh het gaat behoorlijk kut. Het weinig eten breekt me gewoon op en kan nauwelijks fatsoenlijk sporten omdat me kracht er nu onder begint te lijden. Eens even kijken hoe me inkomsten er voor staan anders ga ik gewoon licht bulken.

            Van het weekend ook een apart gesprek gehad met een maat van me. Zei dat ik bijzonder agressief en geirriteerd was...zelfs voor mijn doen. Toen ik vertelde hoe ik me de laatste voelde vermoedde hij dat me interne haat en woede zich nu naar buiten begint te manifesteren. En hij had gelijk met de zin dat ik steeds meer moeite heb om mezelf in de hand te houden en steeds meer wil in geven om daadwerkelijk mensen op de meest gruwelijke wijze te gaan martelen en afmaken. Grappige was de opmerking van hem: "Normaal adviseer ik mensen om gewoon eens te gaan neuken, maar bij jouw vraag ik het volgende...wanneer ben je voor het laatst naar een metal concert geweest?". Uhm dat is al lang geleden. Sterker nog ik luister de afgelopen maanden nauwelijks naar enige vorm van muziek. Sinds gisteren weer de hele dag keihard metal op staan en begin weer langzaam aan rustig te worden. En me maat neemt me binnen kort mee naar een aantal concerten van Mayhem, Blood Red Throne en meer. Is goed voor me omgeving dat ik weer eens even metal de aandacht geef die het verdiend.

            Vandaag ook geen boodschappen gedaan dus moet het doen met wat er nog is. 400gr rijst, 800gr kip, 800gr groenten, 1 pak chocomel en 2 eieren is dus wat ik vandaag weg werk. Genoeg kcal en eiwitten e.d. om te kunnen sporten.

            Heb een nieuwe oefening verzonnen als variant op de hyperextention. Het pakt precies dat stuk tussen me boven en onderrug waar ik snel verzuur en steken voel. Je hebt een relatief kleine ROM, maar damn wat voel het pittig. Verder was het een quad en bicep dag.

            De Front Squat gaat wat beter, maar is nog steeds alles behalve prettig voor me strottenhoofd. Verder vind ik kwaliteit van me work-outs laatste tijd K U T. Heb zaterdag wel na gesprek met Leo even gekeken wat ik 1x met Floor Press kan...120kg

            Droge Cijfers
            Front Squat
            20kg x 10
            40kg x 10
            60kg x 10
            80kg x 8

            Small Stance Box Squat
            100kg x 10
            120kg x 8
            130kg x 5

            DB Lunges
            Bodyweight x 10
            1 DB a 20,5kg x 10
            2 db's a 20,5kg per stuk x 10

            Fallus Mid Back Extention
            15kg x 15
            20kg x 15, x14, x9

            BB Curl
            25,5kg x 10
            35,5kg x 10
            42,5kg x 10
            42,5kg x 6
            Last edited by Falstyr; 28-09-2009, 14:33.

            Comment


            • Hehe gaje zelf al oef gaan verzinnen bro

              Gewichten zijn knap maar wat wil je van een kerel +110kg ?? Sta ge lekker zwaar, zou niks voor mij zijn, heb het al lastig met men +90kg
              No means Try Again

              Comment


              • Mwah qua gewichten ben ik alles behalve tevreden op moment. Heb lading geld binnen gehad dus denk dat ik voorlopig even lichtjes boven onderhoud ga eten. Even die Coan Deadlift goed doen en de 200kg voor het nieuw jaar halen. Dat is me huidige focus I guess.

                Vreetschema doe ik voor 4 weken en dan even kijken hoe en wat. Misschien dat ik me chocomel van 600 naar 500 breng omdat het beter past met boodschappen doen. Dan is het gewoon 2 pakken kopen en geen gezeik met een 0.4L pak hehe.

                Kip, rijst, cashews en wat sperziebonen is eigenlijk best een heerlijke combinatie :O Zit te denken een soort sausje te gaan ontwerpen om er over heen te gieten.

                Hopelijk krijg ik hetzelfde als vorig jaar...dat ik dan juist begin met afvallen rofl :P
                Attached Files

                Comment


                • Ugh waar te beginnen...even denken.

                  De laatste maand of zo allerlei brieven gekregen van incasso bureau's. Dus raakte diep in de schulden. Vroeg me ouders voor assistentie, maar hun vonden de bedragen behoorlijk oplopen en wilde me administratie zien. Voorheen hield ik alles netjes bij in excell en me mappen, maar het laatste jaar liep alles goed en werd ik gemakzuchtig. En dat heb ik geweten.

                  Dankzij me ouders kwam ik er achter dat een aantal instanties mij al een half jaar aan het uitzuigen waren als een stel parasieten. We hebben aan de bel getrokken en zoveel mogelijk van hen onder rechtelijke druk gezet. Vandaag kreeg ik me toch een berg geld binnen :O Heb alles afbetaald in 1 klap, me spaarrekening is weer lekker gevuld en er zijn nog een paar waarvan er nog geld van moet binnen komen. Vanaf nu hou ik weer alles bij in excell en heb zo weer controle over dat deel van me leven. Heb mezelf verwend door Fifa2010 voor de xbox360 te kopen w00t :P

                  Maar omdat ik op het geld zat te wachten raakte me voorraad eten op. Maandag kip en rijst voornamelijk gegeten. Gisteren flessen bij elkaar verzameld en van het statiegeld een zak havermout en chocomel gekocht om de hele dag van te eten. En vandaag weer even fatsoenlijk boodschappen gedaan...zit de hele dag te snoepen en morgen weer strikt volgens me "bulk" schema.

                  Qua sport gaat het de laatste 2 maanden voor me gevoel niet lekker. Vrijdag is Coan Deadlift, woensdag de borst en maandag weet ik niet wat ik wil. Idee was squat en benen. Maar bij squat pak je de hamstrings die al verneukt zijn van de vrijdag er voor. Om die dag quads georienteerd te maken schiet niet op. Front Squat is een kut oefening, Lunges zijn kut...kortom ik heb het gevoel er doelloos rond te dwalen. Daarnaast gooi ik vaak na een paar oefeningen er met de pet naar en ga alles behalve vol uit waardoor de resultaten qua kracht achter blijven. Belabberd eten draagt ook niet echt aan bij in positieve zin.

                  Vandaag zitten kloten met mechanische shizzle. Me pc heeft al een tijdje kuren en zit daarom op me laptop. De harde schijf van de C: had problemen en heb de PC opgestart met een Kubuntu versie op cd. Hij herkende alle hardeschijven behalve de C: die dus de geest heeft gegeven. *zucht* ik ben toch aan het sporen voor een compleet nieuwe pc dus fuck it. Ga er geen tijd meer in investeren.

                  Ander mechanische shizzle is de hele dag met laptop en geluidssysteem. De speakers die door het huis verspreid staan stellen mij in staat om via de PC muziek te beluisteren door het hele gebeuren...dus ook in me sport kamer. Nu wilde ik me laptop er op aan sluiten. Was even door de wir war van kabels heen gaan, microfoon uitzetten op de laptop die voor storing zorgde, metal downloaden en had weer muziek tijdens het sporten.

                  Die muziek gaf me wel wat focus tijdens de work-out van vandaag. Het is nog steeds kwalitatief uitermate teleurstellend en heb er maar een filmpje van gemaakt om te laten zien hoe triest het gesteld is

                  Het enige voordeel is dat ik duidelijk merk dat de spiermassa op de borst aanzienlijk aan het ontwikkelen is op deze methode. Alleen jammer dat er qua kracht weinig over is op moment.

                  YouTube - Chest Workout

                  Comment


                  • Damn Vince! Ik had geen idee dat je zo diep in de shit zat! Schuld hebben suckt echt! Ik weet er alles van! Maar goed dat je alles afgewerkt hebt! En nu er voor zorgen dat het niet weer gebeurd. Hou je administratie altijd goed bij en zet nooit zomaar ergens een handtekening onder. Als je mensen in het winkelcentrum tegen komt die je allerlei zooi aan willen smeren met hun onschuldige "mag ik U misschien wat vragen..? Waar bent U verzekerd?" maar laat ze de tering krijgen.
                    Sluit nooit zomaar overeenkomsten met vreemden! Zo kwam ik in de schulden terecht in het verleden. Ik was te goed van vertrouwen. Nu weet ik inmiddels dat je altijd de kleine lettertjes moet lezen.
                    Gun die gluiperige parasieten geen nieuwe kans!
                    Geniet, en drink met maten!

                    Comment


                    • Bij DB BP heb je de dumbells niet gedraaid geeft dit een andere spiergroep meer groei of vind je het gewoon fijner?
                      Want ik draai ze wel altijd maar vind dat redelijk irritant
                      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

                      Comment


                      • Ik heb niks getekend wat vreemd is. Zo gek ben ik niet. De bedrijven waar ik lid van moet zijn en zo waren degene die opeens hun afspraken niet meer na kwamen. Als ik pissig ben moet je niet fucken met mij en dan maakt het niet uit of je de overheid bent of een commercieel bedrijf. Ik pak je hard zonder te vragen of je voor over buigt

                        @Laurann
                        Ik draai me DB's niet. Is kut, zeker met degene die ik heb met hun lange uitsteeksels die steeds tegen elkaar komen. Met de grip die ik gebruik kun je eventueel bovenin de DB's naar elkaar toebrengen om zo iets meer spanning in de borst te krijgen als je wilt voor ontwikkeling. Hammergrip is gewoon veel anaboler dan die gedraaide shit :P

                        Comment


                        • Originally posted by Falstyr View Post
                          Kip, rijst, cashews en wat sperziebonen is eigenlijk best een heerlijke combinatie :O Zit te denken een soort sausje te gaan ontwerpen om er over heen te gieten.
                          sausje van pindakaas, olijfolie, theelepel honing, mespuntje sambal ?
                          44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                          ....

                          Comment


                          • Een mespuntje omo
                            Tussen penis en pruim
                            Verhoogt het genot
                            En geeft bergen veel schuim

                            Een mespuntje omo
                            Tussen penis en aars
                            Verhoogt het genot
                            En het schuift als een kaars

                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                            sigpic

                            "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                            Comment


                            • Originally posted by GeneralIx View Post
                              Een mespuntje omo
                              Tussen penis en pruim
                              Verhoogt het genot
                              En geeft bergen veel schuim

                              Een mespuntje omo
                              Tussen penis en aars
                              Verhoogt het genot
                              En het schuift als een kaars

                              ik neem aan dat je net geexperimenteerd hebt, HET IS HALF DRIE 'S NACHTS MAN !!!!
                              44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                              ....

                              Comment


                              • Even kort en simpel vandaag. Coan deadlift. Target was 2x152,5kg en dan de rest. Ik deed 152,5x3 en was gesloopt na de 8x3 reeks. Heb de stiff legged nog gedaan en afgerond met 3 sets a 5reps op de 80kg Pendlay Row. Me rug en hamstrings zijn gesloopt.

                                Volgende week 162,6kg x2 en de 8x3 reeks met een gewicht rond de 130kg. Kijk er tegen op. Hopelijk slaat me nieuw eet patroon tegen die tijd goed aan zodat het gaat lukken.

                                3x3 60kg
                                2x3 82,5kg
                                x3 107,5kg
                                x3 137,5kg
                                x3 152,5kg
                                8x3 122,5kg

                                Stiff Legged
                                3x8 100kg

                                Pendlay Row
                                3x5 80kg

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X