Originally posted by Falstyr
View Post
Fal's Zware Metalen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Bij deze me huidige set up qua trainen. Alles staat er in voor de komende 2 maanden
Aanstaande week is 3 en ga ik de 531 gebruiken voor squat en bench. Qua bench is het even wat anders dan Max Effort doen. En voor Squat heb je voorlopig niet al te zwaren gewichten zodat het nog te doen is icm Coan Deadlift.Last edited by GeneralIx; 29-06-2010, 17:00.
Comment
-
Zaterdag was dus rampen dag qua spierpijn. Het zat in me hamstrings en onderrug. Af en toe zag ik de vloer dichterbij komen, ook al helde ik maar een paar cm voorover, puur omdat me rug even geen spanning meer kon leveren. En laat ik die avond besloten hebben om geen zin te hebben om 2 maaltijden te bereiden en dan een equivelant bij de frietzaak op de hoek halen. Dus daar een halve kip van de gril met 2 kipburgers er naast. In feite hetzelfde wat ik zelf had moeten maken qua voedingswaarde.
Zondag was de hamstring pijn weg en de onderrug heel stuk minder, maar toen begon me lats en traps te zeuren. Dus maakte me beetje zorgen hoever ik vandaag zou kunnen komen qua squat dag op 531 methode.
Het begon best aardig, maar de 122,5kg moest ik na de 11e rep mee stoppen puur omdat ik bang was door me onderrug te gaan. Vermoed dat er nog wel een repje of 4-6 in zaten tenzij me conditie roet in het eten zou gaan gooien. Afijn over naar de volgende oefening genaamd Zercher Squat. Deed er 5x10 met 80kg mee en me quads waren al lichtjes aan het branden. Toen bedacht ik me dat er 1x een 6x100kg gedaan was en verder nooit echt zwaarder. Hoeveel kan ik aan? Dus voorzichtig gaan toppen en een filmpje gemaakt als bewijs. Voelde me rug en quads enorm werken. Het uit lopen is best lastig met de zwaardere gewichten en voelde niet echt veilig. Dus niet zwaarder gegaan. Wil ook me rug sparen voor vrijdag.
Toen wat Fallus Back Raises gedaan met een schijf van 20kg. Ik was wel verrast dat bij de Widowmaker squat op 80kg toch 26 reps behaald werden na alles. Op het eind 4x30sec Plank Holds....en die voelde ik wel in me core die al aardig verrot was. Me abs moesten compenseren voor me vermoeide rug.
Droge Cijfers
Squat Warm-Up sets
5x 60kg, 72,5kg
3x 87,5kg
Werk Sets
5x 92,5kg, 107,5kg
11x 122,5kg
Zercher Squats
5x10 80kg
singles: 100kg, 110kg, 120kg, 130kg, 140kg
Fallus Back Raise
20kg schijf 4sets van 20reps
Widowmaker Squat
26x 80kg
Plank Hold
4x30sec
Dan nog een filmpje als bewijs van me 140kg Zercher Squat. Heb er ook 1 van de 130kg, maar denk niet dat jullie mij in me boxers willen zien. Ondanks dat het wel goed me quads en hamstrings toont qua massa
YouTube - Zercher Squat 140kg
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostHeb er ook 1 van de 130kg, maar denk niet dat jullie mij in me boxers willen zien.
Zeg Fallus, raak je op een gegeven moment gewend aan die pijn in je armen bij die Zercher squat? Ik ben echt geen watje qua fysieke pijn, maar dat wordt me soms toch echt te gortig..."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Leo vroeg het ook al toen hij om squat alternatieven vroeg. In het begin deed ik 40-50kg en dat deed heel veel pijn. Me armen waren blauw en geel in het begin. Maar na een paar sessies is de huid wat dikker geworden en sindsdien voel ik het niet eens meer. Vind het een ideale oefeningen voor de core en quads. Stuk prettiger dan Front Squats
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostLeo vroeg het ook al toen hij om squat alternatieven vroeg. In het begin deed ik 40-50kg en dat deed heel veel pijn. Me armen waren blauw en geel in het begin. Maar na een paar sessies is de huid wat dikker geworden en sindsdien voel ik het niet eens meer. Vind het een ideale oefeningen voor de core en quads. Stuk prettiger dan Front Squats44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
....
Comment
-
Bij de Front Squat ligt de barbel op je schouderkoppen wat in het begin ook pijnlijk is. De armen houdt je gekruist voor je met de handen op de barbel. Als je de armen laat zakken rolt de barbel iets naar voren, doe je de armen weer omhoog rolt hij terug tegen je strottenhoofd. Gebruik je de Clean grip dan ligt de barbel ook op je schouder en sla je de armen als het ware terug. Je houdt de barbel dan op zijn plek met 2 vingers per hand wat op den duur weer minder prettig voor de polsen is als de barbel iets naar voren wilt rollen. En wederom tegen je strottenhoofd knalt bij het terug rollen.
Bij de Zercher Squat ligt de barbel in de kuil van je elleboog en sla je de armen er om heen. De stang ligt stevig tussen de biceps en onderarm en kan geen kant op. Misschien als je nogal klam en zweterig bent, maar simpelweg afvegen of magnesium op die plek en problem solved.
Comment
-
Even me logje bij werken...
Afgelopen week verscheidene part time baantjes aan 1 stuk door gedaan. Sommigen waren niet echt intensief en bij andere was ik gehele badkuipen aan het Cleanen en boven me hoofd aan het dragen omdat ik geen zin had om op een heftruck te wachten. Kortom was te gesloopt om door de weeks nog een kracht training te doen.
Wilde zojuist Coan Deadlift gaan doen en me rug voelde niet bepaald hersteld aan. Heb me foam werk gedaan en begon op te werken richting de 2x162,5kg. Helaas moest ik het bij 2x147,5kg laten. Me rug is inderdaad niet hersteld. Die 147,5kg voelde aan als toen ik 175kg deed. Dus dan maar gestopt en hopelijk voldoende kunnen herstellen om volgende week te her-kansen.
Qua voeding is het ook wel apart. Volgens de calculators is me onderhoud circa 2600-2800kcal. Toen ik besloot te gaan cutten ging ik er dus onder zitten zonder al te veel resultaat. Nu ik besloot lichtjes te gaan bulken op 3200-3800kcal begint me lichaam vet te verliezen als sneeuw in de hete zon. Echt fucking vaag gewoon. Voorlopig blijf ik gewoon dit eten en ben dus aan het "cutten" lol. Me hamster wangetjes zijn weg en het vet op me borst begint nu ook te minderen. Ik voel zowaar de hardheid van de borst spieren en er zit meer massa dan ik had gedroomd. Moet nu alleen wat aan de bovenkant borst doen, want het ziet er zo niet uit.
Hopelijk heb ik met oud en nieuw 200kg deadlift. Ben van plan begin nieuw jaar Smolov Squat te gaan doen zodat die ook naar de 200kg gaat. Qua kuren was ik van plan in september te beginnen, toen in oktober...maar nu het voeding me in staat stelt vet te verliezen betekend het dat ik nog meer moet eten tijdens een kuur. Dat kost geld dus ik wacht tot er weer een constantere stroom van inkomsten is.
Nu eerst chillen met Fifa2010 op de Xbox360. Speel op het 1 na zwaarste niveau en sta eerste in de competitie. Dus lekker ontspannen, herstellen en morgen de borst oefeningen doen nadat ik bij een leuk chickie wat malware van haar Vista laptop heb verwijderd. Wordt weer kloten in de registry met die shit.
http://www.youtube.com/watch?v=E7FHm53PbaMLast edited by Falstyr; 10-10-2009, 19:47.
Comment
-
Zojuist herkansing gedaan voor Coan Deadlift van deze week. Begon met 3x3 a 60kg en de explosiviteit e.d. zat er goed in. Toen door naar de 100, 120 en bij de 3x140kg voelde het al weer pittiger aan dan de bedoeling is. Toch 2 reps met full stop en eventjes paar stappen weg van barbel tussen sets door op de 160kg. Hij ging erg moeizaam. Daarna nog 8sets met 3reps op de 130kg met 90sec rust intervals gedaan.
Wilde vooraf nog 531 bench dag er achter aan doen, maar voel me te moe er voor dus niet gedaan.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment