Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
het trainen thuis begint toch serieus men keel uit te hangen
is mis goeie motivatie voor de moment en concentratie want met dat schone weer staat de poort open en wordt ik teveel afgeleid door vanalles en elkeen waardoor het trainen op een laag pitje staat, ben nu eenmaal graag buiten met dat mooie weer
miss toch maar doen wat al een tijd door men gedachten spookt en waarover ik het al heb gehad en das terug de gym opzoeken
heb 2 mogelijkheden; er zit er ene op de weg naar huis van mijn werk, ziet er van buiten uit klein uit maar schijn kan bedriegen maar weet niet hoe de sfeer er is, zal vanavond es gaan checken
of
ik kan terug met een oude kameraad gaan trainen, is wel een bb-er maar echt coole gast met jaren ervaring, heeft op sommige vlakken meer kracht dan ik en dat vind ik altijd motiverend, iemand achternagaan
enkele maanden gaan bb-en kan geen kwaad en in de winter train ik sowieso terug @home in de garage en kan ik me weer fixeren op kracht... keep ya posted
zozo men eerste bbworkout in een nieuwe gym
was leuk die toestellen weer te kunnen gebruiken, zal voornamelijk hoog volume draaien met om de zoveel weken krachtweekje invoegen en op triples en singles werken
gym viel goed mee, niet de grote luxe maar alles wat men nodig heeft, trainen trouwens enkele oude bekenden dus dat wordt nog gezellig
jammergenoeg weinig krachtpatsers buiten die enkele bekenden, voornamelijk veel van die jonge beachboy achtigen die meer in de spiegel staan te geilen op zichzelf dan te trainen en voor de rest 2ouwe rukkers met beetje armen die dan direct denken king of the world te zijn, hehe wordt zeker gezellig
Nog eens met men neus op de feiten gedrukt, ben veel kracht verloren in vergelijking met enkele mnd geleden, damn voelde me een wussy gisteren in de gym
Dumbel Squat (gewicht per hand)
2*15*20
2*15*25
4*10*30
2*8*36
Wilde er nog lunges gaan bij doen en een dl variant maar was op.
Nogmaals bewezen dat benen echt men zwakste punt is... Vandaag 1 en al burn in de benen net als in de borst van mndg dus dat bevalt me wel
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment