Die kracht hebje zo weer trug !!!! succes met knallen
Ffos log
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@linda; thx lieverd
@littlemofo; i know effe lekker doorbijten, lig er niet wakker van, het is jammer maar geen ramp
zal waarschijnlijk ook aan het warme weer liggen, verandering van lowreps naar high volume etc... (excuses zoeken) ohja en ook omdat ik een zwaarder regime op het werk heb, meer werk bijgekregen dus elke dag om 5u30 men nest uit tot ´s avonds 17u de sirene gaat
kom niet meer aan mijn 8u slaap, slaap nu een 6 tot 6.30 uur (zieje excuses zat )No means Try Again
Comment
-
-
-
De enige reputatie die ertoe doet is degene die ik nu koester, de braafhed zelve, that´s me, mister nice guy
vandaag dagje verlof dus vroeger naar de gym kunnen gaan, was kalm ik en 2 gasten en dan oudere mensen die wat cardio kwamen doen
stonden die daar zichzelf op te geilen in de spiegel, beiden zelfs de naam beachboy nog niet waard, constant lullen en zagen en vertellen dat al die grote gasten op niks trekken en geen enkel hun oefeningen goed doen
enige voordeel was dat ik zodanig gefrusteerd werd en nog kon blijven doorgaan tot ik plots de ene loser tegen de ander hoorde zeggen "das ook zo e dwazen" ok het spelletje kon beginnen, effe my evil look opgezet en effe goed duidelijk gemaakt dat ik geen gelul pik, van toen voort werd het iets stiller...
heb totaal geen last met beachboys, jackasses, bitches maar zo een losers zou ik kloppen, respect voor elkaar is altijd fijn maar respect moet verdiend worden
fuck echt ziek kwam ik, ik hoorde hem zeggen, zo sta ik perfect moet niks meer zijn, weegt miss 70kg en enkel bicep zieje klein beetje, na elke oefening nam ie een pose aan voor de spiegel en begon hij zelfs te grommen
los van die 2 eikels wel leuke training gehad
ook effe bf laten meten, kwam uit op een gewicht van 88kg met 19% bf "OEPS" laatste x was vorig jaar in maart dan woog ik 82 met 9.5%, nie zo goe bezig
DONDERDAG
Incline Dbpress (kg per hand)
2*15*20
2*12*24
2*8*30
Chestpress
1*12*50
1*10*60
1*8*70
Peck Deck
3*12*50
Db Front Raise (kg per hand)
2*15*10
1*12*12
1*8*14
Db Side Raise (kg per hand)
2*12*10
1*8*12
Db Shrugs (kg per hand)
2*15*30
2*12*36
2*8*40
Tricep Pushdown
1*12*30
1*10*40
1*8*60
Cgbp
2*10*50
daarna 15min abs gedaan totaal 1u20 bezig geweest denk ik
gewichten liggen lager dan normaal maar ik ga nu een tijd voor de massa en zijn het dus de reps die het moeten doen
dit weekend (nog es ) nieuw schematje opstellenNo means Try Again
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-