Enig idee hoe je bf en gewicht is ten opzichte van toen de foto's in het begin van dit topic werden gemaakt?
Ffos log
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by Pinada View PostChubby
toen op dat moment woog ik net iets meer dan 90 en vond ik dat ik meer buik had dan nu, niet dat er zoveel verschil is... maar toch
vind wel dat ik nu iets minder armen heb dan ervoor kan ook verbeelding zijnNo means Try Again
Comment
-
Originally posted by Fistful of Steel View Postvreesde al dat je die bedoelde
toen op dat moment woog ik net iets meer dan 90 en vond ik dat ik meer buik had dan nu, niet dat er zoveel verschil is... maar toch
vind wel dat ik nu iets minder armen heb dan ervoor kan ook verbeelding zijn
Only one way to find out... Foto's posten"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
-
Originally posted by Fistful of Steel View Postoowww wat krijgen we nu slavendrijver
Waar vind ik trouwens foto´s van jouw progressie terug ?? Foto´s trekken van de venten gaat je beter af dan er laten trekken van jezelf
Nou moe, ik heb nog nooit foto's van een vent zijn progressie gemaakt, alleen trainingsfoto's ."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Wou naar de gym gaan maar die was helaas gesloten door omstandigheden, kan gebeuren.
Wou er benen gaan doen maar dan thuis maar borst gepakt.
MAANDAG
Bench
2*15*60
1*10*65
1*10*70
1*8*75
1*8*80
Incline Bench
1*12*60
1*10*65
1*8*70
Incline DbFlyes
3*10*16
PushPress
2*12*40
2*8*50
"thx @vince, schouder waren volledig gesloopt nu "
SideRaise
3*10*10
BarbellShrugs
2*12*60
2*10*80
2*8*90
Tricep extensions ezstang
3*10*30
Tricep Pushdown
Zozo dat was dan alweer maandag, was wel goeie workout, lichtere gewichten dan normaal maar ze doen hun werk . Training duurde een 80tal minuten en kan daar mee leven, maxtijd hou ik altijd 90min dus dat zit wel goed.No means Try Again
Comment
-
Originally posted by Fistful of Steel View PostVerdoeme, geraak maar niet aan trainen toe deze week veel te druk en teveel werk, sucks....
Serieus: das wel klote. Maar denk zo: je hebt nog zo vele jaren dat je kan trainen, die paar nu zullen het verschil wel niet makenThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-