dynobet's trainingslog

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vandaag was leuk trainen,
    de training was als volgt:

Bankdrukken los:
    10x40
    5x60
    5x80
    3x90
    1x100
    1x102,5(pr)

daarna nog wat setjes bankdrukken:
    10x80
    9x80

daarna leerde ik iemand kennen in de gym die was een oefening een het doen die me leuk leek om mee te doen.

de oefening was in begin een soort van deadlift, dan shrugs, dan een mini squat, en armen gaan onder de stang. je strekt je benen dus je verlaat de squat positie, en je duwt de barbell boven je hoofd.

volgens mij is dit clean and press. we deden telkens de hele beweging vanuit deadlift positie tot barbell boven het hoofd.

10x40
    8x50
    6x60(pr)

ook nog 1 setje push press erachteraan.
    6x60 (pr)

daarna shoulder press op apparaat:

6x80
    8x75

triceps dips:
    11x bw+9(pr)
    7x bw+10(pr)

chin up assist:
    10xbw-25

seated row:
    10x79
    10x79

seated cable row breed:
    10x54

barbell bent over row:
    10x60

lateral pulldown:
    8x79

reverse peck deck: 10x59

biceps concentration curl:
    8x14

biceps hammer curl
    10x14

zoals jullie zien, veel vooruitgang, nieuwe oefening geleerd, veel plezier gehad
    en zelfs een paar pr. die nieuwe oefeningen ga ik zeker vaker doen.

doei
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Weer lekker bezig zie ik.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

• Klinkt als een clean & jerk inderdaad.

YouTube - Clean & Jerk compilation (slow-mo)
        Owner of the Iron Playground.

Comment

• Weer genoeg PR's zie ik...
          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
            vandaag was leuk trainen,
            de training was als volgt:

Bankdrukken los:
            10x40
            5x60
            5x80
            3x90
            1x100
            1x102,5(pr)
            Dit snap ik nou niet... in een half jaar tijd van max 50 kilo ofzo naar max 100 kilo?? ik train gvd 2,5 tot 3 jaar vollop en heb max 95 gedrukt

Comment

• Originally posted by m-a-r-c View Post
              Dit snap ik nou niet... in een half jaar tijd van max 50 kilo ofzo naar max 100 kilo?? ik train gvd 2,5 tot 3 jaar vollop en heb max 95 gedrukt

En wiens schuld denk je dat dat is, misschien minder kuren posten beter eten en wat slimmer trainen ? Dynobert knalt gewoon hard dan is best te doen, weegt wss ook wat meer dan jij.
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• stom, maar gewicht had ik nog zo ff niet aangedacht. mag toch hopen dat hij meer weegt:P

Comment

• Zoals Yawg al aangeeft. Heb zelf ook van een relatief laag gewicht in een half jaar/jaar tijd naar de 100+ kg op de bench geknald. Het is zwaar werk, maar als je goed eet en doet kom je er wel.

Comment

• ik denk dat het daaraan ligt dat mijn voeding vanaf dag 1 echt optimaal was. En dat ik vanaf het begin mijn hele lichaam train. (dankzij dit forum)
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      Zoals Yawg al aangeeft. Heb zelf ook van een relatief laag gewicht in een half jaar/jaar tijd naar de 100+ kg op de bench geknald. Het is zwaar werk, maar als je goed eet en doet kom je er wel.
                      Voeding doet veel voor je prestaties ja. Meer dan de meesten hier denken.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik snap niet waarom jij jezelf zo negatief uit....Dynobet benched ongeveer BW 1.00 en jij benched BW 1.33, (als ik vanuit de laatstbekende stats uitgaat) dat vind ik toch een knappe prestatie hoor, waarom zo negatief?........
                        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                        There is no failure except in no longer trying

Comment

• gisteren na mijn werk op de sportschool hadden we een bedrijfsuitje. we zouden gaan snowboarden, steengrillen en weer snowboarden. Ik had echter een gaatje gevonden om nog snel een beentraining tussen einde werktijd en het snowboarden gevonden.

het was daarom dus een korte training van maximaal een uurtje.
                          de bedoeling was om deadlift te maxen, en nog wat squats en lunges te doen.

de training:

deadlift:
                          6x60
                          5x90
                          5x110
                          3x130
                          3x140
                          0x150 fail
                          1x145 (pr)

werksetjes deadlift
                          7x120
                          6x125

squat los:
                          10x60
                          10x90
                          10x110

lunges:
                          10x90

calve raise
                          10x134

vandaag ga ik upperbody doen,
                          en we zullen zien hoe het gaat.

Comment

• Originally posted by okidoki71 View Post
                            Ik snap niet waarom jij jezelf zo negatief uit....Dynobet benched ongeveer BW 1.00 en jij benched BW 1.33, (als ik vanuit de laatstbekende stats uitgaat) dat vind ik toch een knappe prestatie hoor, waarom zo negatief?........
                            ik snap niet wat je bedoelt met bw1.00 en bw 1.33 ???

Comment

ik snap niet wat je bedoelt met bw1.00 en bw 1.33 ???
                              1.33bw is 1.33× je eigen bw
                              Dus als je bijv 100kg weegt is 1.33bw 133kg
                              Groeten

Comment

• ow zowww, tjah als je het zo bekijkt dan is het wel vrij netjes maar toch erger je eraan als je maar blijft steken...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X