Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Chinnen niet gewend op bodyweight? Hoe deed je hem anders dan?:P
Bij ons in Ede stond er zo'n apparaat voor. Geen flauw idee hoe deze heet. Daar kon je op een platform staan die naar beneden zakt. En daar kon je tegengewicht instellen. Dus op het laatst zat ik op 10 kilo tegengewicht. Dus dan zak je naar beneden en moet je je eigen lichaamsgewicht min 10 kilo omhoog trekken. Dus 78 kilo - 10=68 kilo
Hmm, vreemd. Nog nooit van gehoord. Chinnen met EXTRA gewicht ken ik wel maar chinnen met minder gewicht dan je eigen bodyweight dat niet.
Wat betreft je foto, no offence maar ik zou je geen 78 kilo schatten. Eerder een magere 65 ofzo. Weinig massa dus. Zie het niet als een belediging maar als een punt om naartoe te werken! Maar goed kan natuurlijk ook zijn dat de foto wat vertekent. Dat is namelijk ook een reden dat ik hier nog nooit echt serieus foto's heb gepost. Denk je er eindelijk goed uit te zien en in de spiegel is dat dan ook het geval, maak je foto's en het lijkt nergens op.
Vanmorgen verveelde ik me kapot, want ik zit te wachten op mijn laatste gesprekje op school voor dit jaar. Niks meer te doen hier in Ede.
Dus eerst uit bed begonnen met half uur hardlopen. 5 á 6 kilometer. Lekker als het al redelijk warm is, hehe. Meer vocht verloren dan ik er in 6 weken bijdrink lijkt het.Maar goed.
Daarmee is je ochtend nog niet vol en ik had me gisteravond al voorgenomen er een 3e training deze week tussen te knikkeren.
Wat rust betreft kan het precies deze week. maandag, woensdag en vrijdag. Dus dat maakte niet uit.
Een pure arm training en als afsluiting wat buik.
Concentration curl.
12 * 14 kg
12 * 14 kg
12 * 14 kg
Leuk om te zien dat ik met die 14 kg 2 weken geleden nog moeite had en een fail had, nu werk ik hem redelijk af. Beter!!!
Lying cable curl.
Iemand uit de gym vertelde me pas dat de cable biceps curl hij liggend ook goed is. Dus met je ellebogen naast je op de grond zodat er continue spanning op staat. Beviel me goed, heb nu eindelijk de naam gevonden van mijn tweede zogenaamde concentration curl, dus binnenkort komt deze naam terug. Haha.
12 * 25 kg
12 * 25 kg
12 * 25 kg
Barbell curl
Krijg hier wat last van mijn onderarm/pols, las gister dat meerderen dat hebben? Maar verder lekkere oefening, je smokkelt bij deze echter wel snel. Dus daar moet ik acht op geven dat de beweging niet uit mijn rug gaat komen.
12 * 25 kg
12 * 25 kg
12 * 25 kg
Ik ben absoluut niet sterk in mijn armen. Dus de gewichten zijn niet zo zwaar, maar dat mag de pret niet drukken. Zolang ik er moeite mee heb is de intensiteit hoog genoeg
Triceps push down
Dit was in Ede, en daar is de wrijving weer 38x zo hoog als in de tijdelijke gym voor de zomer. Daar doe ik namelijk 60kg, hier begon ik in april of mei met 17.5 kg. Mijn record stond op 23 kg.
Vandaag een pr met:
12 * 27 kg
12 * 27 kg
12 * 27 kg
Dus dat was genieten
Dippen
Ja mensen, het kan dus echt met minder gewicht dan je lichaamsgewicht. En wel in het apparaat die Possel hierboven poste. Hij heet : Easy Power Station. Vind er op google weinig plaatjes van, maar deze naam heeft het hier. Rare lui die Gelderlanders
12 * BW-10 kg
12 * bw-10 kg
12 * bw-10 kg
Weer een PR. Record was namelijk bw-15 kg. Dus gaat lekker laatste week wat betreft PR'tjes!!!
Side bend
Als afsluiting even een zijbuikspier oefening.
12 * 35 kg
12 * 35 kg
12 * 35 kg
Abdominal Crunch
12 * 40 kg
12 * 40 kg
12 * 40 kg
Record was 37,5 kg, dus wederom een PR.
Maar het ging me al met al om de armen vandaag en die heb ik eens lekker kunnen afbeulen. MEestal schieten die er qua intensiteit wat bij in na een zware training. Maar vandaag lekker genoten. Kassa!!!
Kriebelhenkie, het warme weer en de daarbij gevoegde slechte nachten beginnen parten met mij te spelen.
Vanavond was echt rampzalig. De puf zat er niet in en de motivatie ook ff niet, en het eten is deze week ook bagger. Teveel thuis en op strand. Volgende week met werken weer orde inbrengen. Bah. Maar goed.
Vandaag: ik was al kapot, toch nog wat training afgelegd:
Incline Bench Press.
12 * 40 kg
12 * 40 kg
12 * 40 kg
Dit ging in principe nog beetje, maar niet geweldig.
MP
10 * 34 kg
10 * 38 kg, fail bij 9
10 * 38 kg, al een fail bij 5:O..:S
DL
Echt geen puf voor, heel slecht, maar goed. IK kon het niet opbrengen.
Leg Press
12 * 100 kg
12 * 110 kg
12 * 120 kg
12 * 130 kg
Dit was opzich niet verkeerd. Benen gingen nog wel.
Calf raises toegevoegd:
12 * 50 kg
12 * 60 kg
12 * 65 kg
Volgende keer tot aan 80, moet echt kunnen.
BOR (met barbell)
10 * 38 kg
10 * 40 kg
10 * 40 kg
Lekkere oefening.
Het was toch al een bout training dus ik ben even aan het experimenteren geslagen:
Cleans and Presses
10 * 30 kg
10 * 40 kg
10 * 40 kg
Lekkere oefening, uitvoering even nog goed nakijken. Even filmpjes erbij pakken.
Hammer Strenght
12 * 35 kg
12 * 35 kg
12 * 35 kg
Gewoon op max van vorige keer, dus viel me niet tegen in deze slechte bui.
Triceps Push Down
12 * 60 kg
12 * 60 kg
12 * 60 kg
Niks bijzonders.
Al met al een lekkere allegaartje wat betreft training en weinig orde en regelmaat. Ik kreeg er niks uit, echt helemaal niks. Meerderen last van?
Had dat gevoel thius al, dan kun je gewoon beter thuis blijven. Jammer van je avond. Maar goed.
Verder ben ik super te spreken over FB..Gaan we zeker t/m augustus doen, en misschien daarna weer over op Split afhankelijk van resultaten.
Nette C&P, lijkt me alleen heel moeilijk te geloven ? 5x38 op je laatste MP en je doet hier 10x40 als laatste C&P ? Zelfs met legdrive is wel redelijk verschil, magoed nette prestatie ik weet hoe zwaar cleans zijn (zeker als je techniek faalt)
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Nette C&P, lijkt me alleen heel moeilijk te geloven ? 5x38 op je laatste MP en je doet hier 10x40 als laatste C&P ? Zelfs met legdrive is wel redelijk verschil, magoed nette prestatie ik weet hoe zwaar cleans zijn (zeker als je techniek faalt)
Jllie hebben ook gelijk, ik kijk nog eens op mijn briefje en er staat 30 kg. Had het uit mijn hoofd getypt en dus ook verwart met MP. Maar een techniek die faalt kan het ook juist makkelijker maken he (beetje cheaten). DUs dat is wel van belang dat ik die goed uitpluis.
jammer dat je niet je dag had.. door het goede weer heb ik nog gene minder motivatie voor trainen gehad. heb alleen minder rust in mijn komt..
btw waarom abdminal crunch op apparaat op bal vind ik beter en fijner. maar kijk maar wat je zelf fijn vind
nette clean en press wel
Doe hem ook wel eens op plankje hoor, op zon plank met een ronding erin. Maar mijn dag niet, komt door slaap denk ik. IK slaap elke nacht pas om half 3 ofzo met die warmte. Echt niks. Dus even goed slapen nu het iets koeler wordt en volgende week weer knallen!!!
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
Comment