Vandaar dat ik altijd zeg dat je nog nooit fatsoenlijk getraind hebt als je nog nooit hebt gesquat. Now you know
Einzels fb log
Collapse
X
-
Zo, vanmorgen weer getrained, was al aardig hot aan de bast, maar goed. Gisteravond zwaar getennissed dus dat merkte ik nog wel, maar niet getreurd.
Begonnen met de buik, even op dat roeiapparaat. SUper lekkere oefening.
Bench press.
8 * 60 kg (small grip)
8 * 60 kg wide grip
8 * 60 kg wide grip
Pakte altijd small, echter iemand wees me erop vanmorgen dat small vooral voor binnenkant borst is en wide voor de gehele. Nu vond ik dat binnenkant borst dan weer onzin, haha, maar daar zijn al vele discussies over geweest. Maar klopt het dat je met wide grip wel de gehele borst pakt en met small wat minder? (en dan bedoel ik niet de binnenkant, want daar geloof ik niet in). Ik pakte juist altijd small omdat borst bij mij relatief snel gaat en dat ik zo wat triceps extra meepak omdat die niet snel gaan.
Maar goed.
MP
8 * 34 kg
Ging bizar voorspoedig.
8 * 38 kg
Ging redelijk, toch geen pr maken denk ik, moest eerst de volgende 8 nog volkrijgen.
Niet dus:
7 * 38 kg en toen was het helemaal op. Haha. Maar gelukkig weer eens terug op die 38 kg. Tijdje geleden.
Side raises
8 * 9 kg
8 * 9 kg
8 * 9 kg
weinig bijzonders aan. Saaie oefening, ook nooit denderend op gereageerd eigenlijk. Zit er net weer tussen, maar gaat er over 1 a 2 weken bij nieuwe schema weer uit.
Concentration curl afbouwend.
8 * 16 kg Dat is leuk, ondervond altijd weining progressie wat betreft kracht armen, maar begon op 12 en de 16 gaat nu behoorlijk lekker, dus gelukkig laatste tijd wat vooruitgang.
8 * 14
ging nog erg makkelijk, dus nog een keer:
8 * 14 kg
8 * 12 kg, opvallend zwaar opeens die 12 kg..haha
8 * 10 kg
Gloeiende biceps, goeie training dit keer
Preacher curl
8 * 35 kg
8 * 35 kg
6 * 35 kg
zat bij de laatste niet meer in, dan kun je doen wat je wil, verder dan dat komt hij niet meer. Uitgeput.
Dumbell kickback
8 * 10 kg
8 * 10 kg
8 * 10 kg
Op 1 of andere manier weining pijn in triceps dit keer, jammer.
Tricep machine
8 * 20 kg
8 * 20 kg
8 * 20 kg
Vooral bij eerste keer omhoog krijgen knakt elleboog erg. Op advies van instructeur eers een keer op ander tricep machine opwarmen met licht gewicht en 4 sets van 20 ofzo. Volgende keer proberen.
Volgende keer ook huidplooimeting,eerste keer. Ben benieuwd!!!Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Als je wijd pakt leg je vooral nadruk op de borst, als je smal pakt vooral op de triceps. Vandaar bijvoorbeeld ook close-grip bench press. Maar smal is dan dus eigenlijk eerder medium, want als je echt small pakt is het geen gewone bench meer maar een close-grip.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostAls je wijd pakt leg je vooral nadruk op de borst, als je smal pakt vooral op de triceps. Vandaar bijvoorbeeld ook close-grip bench press. Maar smal is dan dus eigenlijk eerder medium, want als je echt small pakt is het geen gewone bench meer maar een close-grip.
OKay, thnxIk ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Originally posted by Revius View Postbinnenkant borstIk ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Ziek, zwak en brak doe ik een poging met trillerige armen een fatsoenlijke log op touw te zetten.
Een gruwelijke training. Viel me vaak op dat ik wel zwaar ging, soms tot fail maar dat als ik me heeeelemaal gaf ik best iets meer kon. Dus vanavond echt tot op het bot gegaan...grrr...
Bench Press
8 * 60 kg
8 * 70 kg PR ...YEAH!!!!! Laatste 2 waren wat smokkelen, had geen spotter.
5 * 70 kg, had bij laatste een spotter. Maar goed, ik was al happy met een pr
Incline Bench Press
8 * 40 kg
8 * 44 kg
6 * 44 kg
Heb geen flauw idee hoe zwaar het is, want die smithmachine heeft apart veel wrijving, dus moeilijk te zeggen. Wel bruut gedrukt voor mijn doen..
MP
8 * 34 kg
8 * 38 kg
6 * 38 kg
En toen was ik op.
Bent Over barbell Row
8 * 40 kg
8 * 50 kg PR!!!!!
7 * 50 kg
Kijk, als je echt alles geeft kom je nog eens ergens.
Cable pull down
8 * 50 kg
8 * 55 kg
8 * 55 kg
Voel het lekker branden in mijn lats
Low Row
8 * 50 kg ( volgens mij, weet niet meer zeker)
8 * 55 kg
7 * 55 kg...echt tot op het naatje gegaan..
Deadlift
Was shit, was handschoentjes vergetene en mijn handen schuren open met zwaar gewicht zon beetje, dus dat was shit!!!!
8 * 60 kg
8 * 70 kg
8 * 60 kg..Handen gingen echt gruwelijk pijn doen.
Kreeg overigens nog tip over manier van vasthouden dat je links en rechts anders kunt houden, met je palm na voren en andere hand naar achteren. Is inderdaad beter, handig voor grip.
Side Bend
Op zo'n back extension apparaat.
Ging lekker.
10 * 24 kg
10 * 24 kg
Buik
In zo'n apparaat waar je op de kop hangt, iemand een naam?
3 sets van 10
En toen als klap op de vuurpaar, waardoor dit typen beroerd gaat, de dropsets voor de biceps in de vorm van een concentration curl
10 * 16 kg
10 sec rust
10 * 14 kg
10 sec rust
10 * 12 kg
10 sec rust
10 * 10 kg
Frappant is dat die 12 en die 10 kilo niet te beuren zijn terwijl je die normaal zo doet. Haha. Echt lachen en vreselijk pijnlijk.
Toen 5 min rust en dezelfde set nog eens en vervolgens hetzelfde voor de andere arm.
Na deze training weinig zin in triceps en squatten. Kom er wel elke keer weer achter dat ik een te uitgebreide fullbody schema heb. Het laatste is gewoon niet meer reeel om te doen als je met de rest kapot bent gegaan. Maar goed.
Morgenochtend triceps en benen.
Dat was et..Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Misschien een idee om je squats vooraan ergens te doen??
omdat je die toch een aantal keer niet hebt gedaan maar daar dan wel een aparte dag voor doet dat is dan wel weer oke.
Is toch wel redelijk belangrijk imo.Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Originally posted by laurann View PostMisschien een idee om je squats vooraan ergens te doen??
omdat je die toch een aantal keer niet hebt gedaan maar daar dan wel een aparte dag voor doet dat is dan wel weer oke.
Is toch wel redelijk belangrijk imo.
Klopt, heb je inderdaad een punt. Het nadeel is dat dat ik alles belangrijk vindt, en dat ik na squats al redelijk moe ben
Maar iig bedankt voor meedenken!!Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View PostGaat de goede kant op gozer, je avatar ziet er ook beter uit. Eerst leek je wel een ondervoed iel kereltje( no offence) nu krijg je wat meer vorm.
Alleen is het klap op de vuurpijl he niet vuurpaar.
Thnx gozer!! Dat soort opmerkingen motiveren
En dat vuurpaar, dat was even om te kijken of jullie scherp warenIk ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Originally posted by Revius View Postgaat inderdaad de goede kant op, volg het nu voor het eerst pas maar inderdaad je vorige foto zag er wat triest uit maar nu begint het er goed uit te zien.
nog ff doorbikkelen en probeer die deadlift boven je BP te krijgen
sure...Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Originally posted by DER EINZELGANGER View PostThnx. Zit normaal op 80 a 85 kg met deadliften hoor, deed nu alleen verrotte zeer zonder handschoentjes (die grip op die barbell schuurt als de neten).
..............
denk ook dat ik dan zeker meer reps kan maken met bepaalde gewichten.Groeten
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment