Einzels fb log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Sancho View Post
    Ik bedoel wel voor je borst

Vorige week inclines gedaan met dumbells. Maar zal je advies zeker meenemen en het er evt. wat vaker ingooien.

thnx
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Mijn borst liep voorheen aardig achter. Nu ben ik al een tijdje veel meer met db's bezig (incline db press, incline db fly's) en m'n borst is sindsdien aardig aan het bij trekken. Kan het je dus idd adviseren.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Lees net Leo's log en dan moet je je eigen training gaan posten, voel je je zwaar lullug

Was ook een mietjes training, ben net terug van weekendje scheveningen en zo brak als een reiger. Maar goed, om nou niet te gaan trainen!!

Wel een korte training want ik moest nog klussen. Tja...

MP
        10 * 34 kg
        10 * 34 kg
        10 * 38 kg

BOR
        10 * 40 kg
        10 * 40 kg
        10 * 44 kg

T-bar row
        10 * 50 kg
        10 * 55 kg
        8 * 55 kg, de pijn schoot door mijn schouders en lats. Echt, voor mensen die denken dat ze geen tot weinig spieren hebben, ga fitnessen en je wordt er zwaar mee geconfronteerd dat ze er wel degelijk zitten.

Leg press
        10 * 130 kg
        10 * 130 kg
        10 * 130 kg

Volgende keer mijn benen eens echt laten werken, gooi er elke keer 10 kg bij op, maar ze gaan nog steeds makkie. Donderdag komt er weer een beul training aan dus dan gaan we knallen!!!

Cable Curl
        12 * 40 kg
        12 * 40 kg
        12 * 40 kg

Reverse cable curl
        12 * 30 kg
        12 * 30 kg
        12 * 30 kg

Triceps push down
        12 * 50
        12 * 50
        12 * 50

Conclusie:
        Een bout training, niet echt voldaan gevoel. Kwam door tijd gebrek en brakkigheid. Donderdag nu al zinin, dan gaan we breken. Wat gaan we breken: PR's en mezelf

Comment

fock!!!een kwartier aan het schrijven voor mijn training vanavond, druk ik op een bepaald knopje is alles weg!!!!

Comment

Moe van het fulltime werken (absoluut geen zwaar werk, maar ben studentenleven gewend wat zwaar chill is) hobbelde ik de fitnesszaal in. Tijd voor een heavy training, end ie kwam er dan ook.

IK heb als een malle de 4 km van huis na de gym gefietst dus de warming up was me niet in de kouwe kleren gaan zitten en vond ik wel prima. Dus meteen de metalen erbij en hijsen maar!!!

Bench Press
            12 * 40 kg als opwarmer
            12 * 50 kg
            12 * 60 kg
            7 * 60 kg

Zat helaas geen PR in, laatste set ging zwaar. Maar voelde mijn spieren goed gloeien en vind voldaan gevoel beter dan een eventuele PR.

MP
            12 * 34 kg
            12 * 34 kg
            12 * 34 kg

Niks bijzonders, gewoon ubergoeie zware oefening.

BOR
            Tijd voor een PR'tje, dus dat doen we dan ook maar

12 * 40 kg als 'opwarmer
            12 * 60 kg PR
            12 * 60 kg
            6 * 60 kg

Side raises
            10 * 9 kg
            10 * 9 kg
            10 * 9 kg

Heb bij deze oefening de armen niet gestrekt wat volgens mij wel moet, dus om de goede uitvoering te krijgen is 8 kg de vogende keer misschien handiger.

Concentration curl
            12 * 14 kg
            12 * 14 kg
            12 * 14 kg

Bicep curl
            12 * 14 kg
            12 * 14 kg
            12 * 14 kg

Hammer curl
            12 * 12 kg
            12 * 12 kg
            9 * 12 kg
            5 * 12 kg

Gewoon om mijn armen flink er van langs te geven. Wil eens per week nu echt een kapot zware training voor armen fabriceren.

Preacher curl
            12 * 30 kg
            8 * 30 kg
            7 * 30 kg

Lateral cable curl
            12 * 20 kg
            12 * 20 kg
            12 * 20 kg

Triceps push down
            12 * 55 kg
            12 * 55 kg
            12 * 55 kg

Andere oefening voor triceps met kabel, naam geen idee.
            12 * 15/20 kg
            12 * 15/20 kg
            12 * 15/20 kg

Waarom 15 en 20? Nou omdat mijn linker arm de 20 kg niet kan, dan slingerd deze alle kanten op, dus voor de vorm maar 15.

Bizar veel arm, weet ik. Even wat geprobeerd, volgende keer wat minder en zwaarder.

Zo, mijn armen kapot. Tijd voor het laatste, de benen. WIl ik opstaan, hang er een malloot op de meest rare manier pull overs te doen in het press raeck. Heel appart, en ik kon er dus niet bij

Dus in de wachtpauze maar weer halve liter water weggeslobberd.

Squat
            12 * 80 kg als opwarmer. Grappig, pasnog mijn max, nu opwarmer.
            12 * 100 kg
            12 * 100 kg

au, au, AU!!!!Kapot, had nog spierpijn van sissy squats van zaterdag thuis

Verticale legg press
            12 * 70 kg als opwarmer. Krijg ik hem ineens niet meer vast, hang je daar met 70 kg in een leeg deel van de gym terwijl je niet weet hoe je hem vastzet Hele benauwde minuut was dat, gelukkig hing er geen max gewicht voor mij aan. Hehe, na een ruime minuut vond ik daar eindelijk het hendeltje om de boel te sluiten
            12 * 100 kg
            12 * 100 kg

Voor het eerst verticale leg press, wel lekker op zich.

Calf raise
            12 * 60 kg met 2 á 3 seconden vasthouden op hoogste punt. Gruwelijk wat een pijn, maar goed. Pijn is fijn prenten we onszelf maar weer in.
            12 * 60 kg
            12 * 60 kg

Zo, dat was het voor vanavond. Geen rug gedaan vanwege bizar veel arm, maar dat komt wel weer. Even wat uittesten. In ieder geval lekker getrained!!!

Comment

Ziet net uit, armen is echt belachelijk maja dat zie je zelf ook wel. BOR begint al aardig op te schieten en je squat, als je dat ATG doet respect man 100kgx12 damn. Tijd voor foto van je wheels Verticale legpress gaat dan weer compleet nergens over, maar na squats is het je vergeven haha

Hoelang ben je trouwens wel niet bezig geweest gast lol, schat op 2 uur zo. Je doet 45 setjes, no offence maar denk je niet dat dat misschien niet optimaal trainen is lol ?

Toch grats met je PR's weer
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                Ziet net uit, armen is echt belachelijk maja dat zie je zelf ook wel. BOR begint al aardig op te schieten en je squat, als je dat ATG doet respect man 100kgx12 damn. Tijd voor foto van je wheels Verticale legpress gaat dan weer compleet nergens over, maar na squats is het je vergeven haha

Hoelang ben je trouwens wel niet bezig geweest gast lol, schat op 2 uur zo. Je doet 45 setjes, no offence maar denk je niet dat dat misschien niet optimaal trainen is lol ?

Toch grats met je PR's weer
                Ja tuurlijk wel joh, tuurlijk heb ik in de gaten dat dat niet optimaal is. Rug schooter ook bij in. Maar was even lekker aan het oriënterne met die lateral cable curl, preachter curl, hammer curl en dergelijke. Gewoon evne kijken wat lekker is, moet ook een keer gebeuren.

Klopt van leg press, doe op horizontale trouwens ook maar 130 hoor. Maar na die squat kreeg ik een berichje uit betrouwbare bronnen dat mijn benen weining zin hadden in een extreme leg press, dus daar kwam weining uit

Thnx voor grats

ps:wat is ATG? Was 10 keer 100 kg, geen 12, krijg je ervan als je 2 keer iets moet typen omdat je alles verwijderd.

Comment

Ass To the Grass.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

haha, nee dan geen ATG.

Wat makkelijker dan jullie, ik kan namelijk met mijn kniën niet zover.
                    Kan gelukkig sinds tijdje wel squatten, maar zover gaat vreselijk pijn doen.
                    Wie weet komt het ooit nog.

Maak nu ong. 90 graden hoek. Dat kunnen mijn kniën nog wel aan namlijk.

Comment

Zo, verrot van zowel het werken als de vorige trainen wandelde ik de gym weer in om voor de laatste keer voordat ik naar het warme Zuid Frankrijk afreis mijn lichaam af te peigeren .

Weer als een malloot gefietst dus de warming up had ik al weer achter mijn brede rug ....

Dus begonnen we weer met het kweken van borsten:
                      Incline bench press
                      10 * 40 kg
                      10 * 40 kg
                      10 * 40 kg

Ging echt loodzwaar, maar vanavond knakte mijn misselijke elleboog niet en kon ik hem laten zakken tot op de borst. Dus ultieme uitvoering!!! Voelde goed.

Lateral pulldown machine
                      12 * 60 kg
                      12 * 60 kg
                      12 * 60 kg

Laatste keer dat ik die deed liep ik 3 dagen met gloeiende lats dus die sloeg wel in als een bom. Ook al zegt spierpijn niks over groei, psychisch is het lekker omdat het je een gevoel geeft dat je wat gedaan hebt Dus hopen dat ik de komende dagen weer een gloeilampje ben..

Bor
                      12 * 60..aargh.....fail bij 5...what the .... ???? Helemaal niks kwam eruit. Niet getreurd, gewichten interesseren me niet bijzonder, als ik maar uitgeput raak en of dat met 55 is of met 60 interesseert me bedroevig weinig.
                      12 * 55, pfieuw, volgens mij hing er iemand bij op vanaf ongeveer de 7e reps, sodeknetter wat gruwelijk.
                      12 * 55..fail bij 9. Heerlijk, niet erg zwaar maar wel gebroken!!!

DL
                      10 * 70 kg...lekker!!
                      10 * 80 kg...nog lekkerder!!!
                      10 * 80 kg...bijzonder pijnlijk

Concentration curl
                      12 * 14
                      12 * 14
                      12 * 14
                      12 * 12
                      12 * 12

Veel teveel sets per gewicht om afbouwend te doen natuurlijk. Dus volgende keer verder naar beneden met minder sets per gewicht.

Preacher curl
                      12 * 35 kg
                      12 * 35 kg fail bij 9
                      12 * 30 kg...Echt heerlijke oefening. Je voelt de pomp. Bijzonder fijn!!!!

Aparte tricep oefening met cable, naam nog neit gevonden. Eens vragen.
                      12 * 15
                      12 * 20
                      12 * 20

Met iets ondersteuning van rechterarm onder triceps kon ook links nu op 20 kg. Dan kost het tenminste echt moeite alleen houdt rechts de arm stil. Je zou het een vorm van cheat kunnen noemen, maar ook niet

Triceps push down
                      12 * 55 kg
                      12 * 55 kg
                      12 * 55 kg fail bij 8.

Zat tijdje geleden op 60 kg, maar let de laatste tijd erg goed op uitvoering dus sommigen zijn iets gezakt of stijgen even minder hard. Vandaar.

Squat
                      10 * 80 kg
                      10 * 90 kg
                      10 * 100 kg

Iets dieper geprobeerd, maar echt ATG kan echt niet, dat kunnen mijn kniën niet. (ruim 5 á 6 jaar geblesseerd geweest aan kniën na wielrennen)

Verticale legpress
                      12 * 100
                      12 * 110
                      12 * 120

Tja, niet bijzonder zwaar. Maar squatten had me weer lekker afgemat, dus vandaar.

Calf raises
                      12 * 65 met ong. 3 seconden vasthouden op hoogste punt
                      12 * 65 met vasthouden
                      12 * 65 met vasthouden

Waarom weer armen tussen de been terwijl been veel grotere groep is? Omdat ik naar een intensieve beentraining weinig zin heb in iets anders en ik armen niet wil laten schieten dus die ervoor doe.

Comment

Heftige training.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Heftige training.
                          Thnx. Is nadeel van maar 2x per week kunnen trainen. Dan wil je die 2x ook flink stampen.

Comment

Zo, na 3 weken niks doen kan ik eindelijk weer trainen. Had donderdagmiddag een uurtje tijd dus ben snel ff geweest, maar morgen kan ik me er weer volledig op richten!!!

Ik kan niet wachten, heb echt mega zin. Merk niet zozeer spierafbraak van niks doen, maar wel vettoename van veel eten en wat meer biertjes. Maar in principe geeft dat niet, vet kun je wel gebruiken bij trainen...

Dus vanaf morgen komen mijn logjes weer en gaan we flink knallen

Comment

Zo, de eerste noemenswaardige trainen na een periode genieten in het bloedhete zuid frankrijk en een weekje beeld en geluid regelen.

Nu weer op eten letten en trainen, en dat laatste vanavond weer gedaan.

Het enige noemenswaardige aan de training van donderdag was het feit dat ik squat ATG heb gedaan, ik dacht dat het nooit lukte met mijn kniën maar het gewicht iets omlaag geschroefd en dan wil het redelijk. 60 kilo, voel kniën iets maar in toelaatbare proporties. Had wel vrijdag en zaterdag onnoemelijke spierpijn, niet leuk meer. Elke stap deed zeerder dan een complete squat training, nee niet bijster prettig.

Vandaag:

Buik:
                              Van iemand gehoord:
                              Je staat achter het roeiapparaat, pakt het stoeltje vast en laat je naar voren rijden terwijl je voeten blijven staan. En weer terug.
                              3 sets van 12.

Voelde het intens,lekkere oefening.

Bench press
                              8 * 60
                              4 * 70 Werd hem niet, kwam echt niet verder
                              7 * 65
                              5 * 65

Incline dumbell press
                              8 * 16 kg
                              8 * 18 kg
                              8 * 18 kg

Record, en ging lekker.

MP
                              8 * 34 kg
                              8 * 34 kg
                              6 * 34 kg

Merk het echt dat ik 3 weken stil heb gezeten, ging echt beroerd. maar toch lekker gevoel.

Side raises
                              8 * 10 kg
                              8 * 10 kg
                              8 * 10 kg

Beroerde shit oefening, ik kijk dan zo gruwelijk lelijk

Shrug
                              10 * 60 kg met barbell

Vond met dumbell toch lekkerder dus die kant weer op gegaan

10* 26 kg (per hand)
                              10 * 26 kg

Latt pull down
                              8 * 45 kg
                              8 * 50 kg
                              8 * 50 kg

Fijntjes.

Low row
                              10 * 55
                              8 * 60 kg
                              8 * 60 kg

Had echt geen zin meer in de BOR of deadlift, dus nog even armen en foetsie.

afbouwende concentration curl
                              8 * 16 kg
                              10 * 14 kg
                              8 * 12 kg
                              8 * 10 kg
                              8 * 8 kg

Vond het nog niet super, was niet echt op bij de 8 kg, die ging nog wat te makkelijk.

Preacher curl
                              8 * 30 kg
                              8 * 35 kg
                              8 * 35 kg

Super oefening

Dumbell kickbacks
                              8 * 10 kg
                              8 * 10 kg
                              8 * 10 kg

Gloeiende armen, maar je moet er wat voor over hebben. Heb nog baby armpjes, dus die zullen nog wel eens gloeien voor ze wat groter worden.

Wrist curls
                              8 * 10 kg
                              8 * 10 kg
                              8 * 10 kg

Lees net dat er ook een reverse wrist curl is, dus die ook maar doen.

Had geen puf meer voor de benen, dus die komen morgen aan de beurt.

En had ook weining zin in deze blog omdat ik zo moe als een reiger ben

Comment

ZO, omdat pietje gister te verrot was om nog beentraining te doen hebben we die er vandaag maar gedaan, dan ben je ook in half uurtje weer uit de gym Ook wel lekker met dit weer

Deadlift
                                8 * 80 kg
                                8 * 80 kg
                                8 * 80 kg

Twijfelde over mijn vorm omdat ik altijd het idee heb dat alles uit mijn onderrug komt en niet uit mijn benen (lees: hamstrings). ZIe ook flinke vooruitgang in mijn onderrug, de gleuf over de ruggegraat loopt nu door naar beneden sinds ik deadlift, maar vind vorm toch wel erg belangrijk, helemaal bij deze oefening. Dus even de fitnessinstructeur erbij gehaald.

Die vond mijn uitvoering goed, alleen ik moest gedurende de hele oefening naar voren blijven kijken en niet na de grond, op die manier trek je je rug wat holler ipv boller en ga je vanzelf wat meer uit de je benen bewegen. En wat schets mijn verbazing, hij had gelijk

Dus blij dat ik het gevraagd heb.
                                Heb toen nog even:

8 * 60 kg

geoefend voor de perfecte uitvoering. En inderdaad, ondanks het wat lichtere gewicht voelde ik de beweging nu ook uit mijn hamstrings komen. Mooi zo!!!

Squat
                                8 * 60 kg
                                8 * 60 kg
                                8 * 60 kg

ATG is slopend!!! Had ik de 100 kilo gehaald met squatten, nu met ATG is er nog een lange weg te gaan om die 100 kg te halen. haha, maar goed, weer een doel voor ogen.

Hoewel ik bij de laatste set wel het idee had dat het gras wat aan de hoge kant was, haha. Man wat ging ik kapot. Heerlijk. Volgende keer (donderdag) 65 kg of 70 kg proberen

Kunnen we de naam Ass to The Grass niet veranderen in Ass to The Dead? Man, wat een slopende oefening zo

Verticaal legg press
                                Niet helemaal diep uitgevoerd omdat ik soms wat mijn knièn voel en ik dus wil oppassen, helemaal na heftige squat.

8 * 60 kg
                                8 * 70 kg
                                8 * 70 kg

Behoorlijk heftig toch nog, geen schrikbarende gewichten voor de meesten hier maar mij levert het flinke pijnen op, dus goede oefening.

Standing Calf Raises
                                8 * 60 kg
                                8 * 60 kg
                                8 * 60 kg

Als je nog geen parkinson had heb je het wel hierna. Ik tril altijd zo lekker bij deze oefening, hehe.

Maar verder niks bijzonders.

Morgenochtend maar weer!!!

Heerlijk weer trainen na vakantie!! Ideaal.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X