Originally posted by DER EINZELGANGER
View Post
Einzels fb log
Collapse
X
-
Originally posted by Revius View Postaha, bij mij is het voor boven de 19 ook zo duur, gelukkig train ik dan al ergens anders
Nou, ik kan hier trainen voor 16 in de maand. En in principe kan ik daar best uit de voeten, alleen mis ik daar een powerrack wat betekend dat ik moet squatten in een smith machine!! En squatten is sinds deze zomer helemaal mijn oefeningheerlijkIk ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Voor een ieder die met smart op een nieuwe training zit te wachten:P..
Mijn darmen beroeren zich vandaag flink, KAK!!!!
Er gaat meer uit dan in om het even subtiel te brengen.
Dus even lekker kalm avondje en morgenochtend proberen te knallen!!
Eten is niet best laatste weken,niet erg als je moet bulken, maar kan de discipline niet opbrengen. Echt shit, dit mede omdat ik geen relaxte sportschool kan vinden hier die betaalbaar voor me is. Ik baal als een reiger, klotezooi. Motivatie moet ff weer komen!!Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Originally posted by DER EINZELGANGER View PostVoor een ieder die met smart op een nieuwe training zit te wachten:P..
Mijn darmen beroeren zich vandaag flink, KAK!!!!
Er gaat meer uit dan in om het even subtiel te brengen.
Dus even lekker kalm avondje en morgenochtend proberen te knallen!!
Eten is niet best laatste weken,niet erg als je moet bulken, maar kan de discipline niet opbrengen. Echt shit, dit mede omdat ik geen relaxte sportschool kan vinden hier die betaalbaar voor me is. Ik baal als een reiger, klotezooi. Motivatie moet ff weer komen!!
Maar motivatie moet je echt proberen te maken, ik word ook niet bepaald gemotiveerd van de mensen bij mij in de sportschool komt vanzelf wel weerGroeten
Comment
-
Originally posted by Revius View Posthaha lekker aan de rees zeggen we dan
Maar motivatie moet je echt proberen te maken, ik word ook niet bepaald gemotiveerd van de mensen bij mij in de sportschool komt vanzelf wel weer
Klopt, maar deze sportschool die het waarschijnlijk gaat worden is gewoon niet je van het. Maar de rest is voor mij als studentje met andere dure hobbies niet te betalen joh.
Maar ja, het moet maar. Kan wel gemakkelijker 3 of 4x trainen omdat het 2 minuut fietsen is, ipv dat ik al half uur alleen kwijt ben aan reizen. Dat is wel ideaal.
Maar ja, motivatie maar opgraven!Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Originally posted by laurann View PostJe ziet er net zo goed uit op die foto.
en dan zou de motivatie weg slaan. Erg jammer maar kom je wel weer bovenop.
Succes man!Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Die fysiek zal dan toch echt onder je vet zitten.
Ik heb ook duchtig gebaald toen ik 5 of 6 kilo afgevallen was deze vakantie.
Vond het ook moeilijk om me weer te motiveren om te gaan maar ben vorige week weer met nieuw schema begonnen en walla ik groei weer en ik voel me weer heerlijk na een training.
De motivatie gaat wel terugkomen maar is niet niks om dat ff te doen.Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Originally posted by laurann View PostDie fysiek zal dan toch echt onder je vet zitten.
Ik heb ook duchtig gebaald toen ik 5 of 6 kilo afgevallen was deze vakantie.
Vond het ook moeilijk om me weer te motiveren om te gaan maar ben vorige week weer met nieuw schema begonnen en walla ik groei weer en ik voel me weer heerlijk na een training.
De motivatie gaat wel terugkomen maar is niet niks om dat ff te doen.Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Ik zie het omdat ik zo verschrikkelijk veel kwijt ben geraakt
en daarbij mijn spiergeheugen nou aanspreek.
anders is dat ook heel moeilijk.
Ik maakte vaak foto's daarvoor om de progressie na 2 maanden te zien enzo.Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Nou, ik heb een behoorlijke afectie tegen vet, dus vind moeilijk te bulken.
Morgenochtend hopelijk weer knallen en hopelijk motivatie vinden!!!
Armen heb ik wel het idee dat er heeel iets definitie bij komt sinds ik dropsets doe,,hopelijk gaat de rest mee!!Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment