Einzels fb log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat een opsteker naar zon mega shita vond de vorige keer. Vanavond lekker geknalt!! Heerlijk, wat zijn sporters eigenlijk raar. Genieten van het gevoel van: nooit meer. aargh..kapot..

Aantal pr's gezet. Super.

BP
    WU (Warming UP) 12 * 40
    12 * 50
    12 * 60 PR!!!!!!
    10 * 60

MP
    WU 10 * 20
    10 * 34
    10 * 34
    10 * 34
    Deze was zwaar vanavond

Yates
    WU 12* 40
    12 * 50
    12 * 50
    12 * 54 PR!!!

DL
    WU 10 * 50
    10 * 60
    10 * 70
    4 * 80 PR!!!!! YES!!! IK WAS OP ZOEK NAAR DIE 80!!!!
    4 * 80
    HATSA!!!

Squat
    WU 10 * 60
    10 * 70
    10 * 80 PR!!!!! HOPPA!!!Redelijk lekker ging het nog. Zou de 100 eind augustus te ver gezocht zijn? Met zo'n press reack gaat het heerlijk.

100 eind van de zomer is mijn doel, grinnik

Calf raises
    12 * 60
    12 * 65
    12 * 65

AU!!!!

Cabel curl
    12 * 35
    12 * 35
    12 * 40
    12 * 40

Reverse cable curl
    12 * 25
    12 * 30
    12 * 30

Hammer Strenght
    12 * 35
    12 * 35
    12 * 35

heerlijk

Triceps machine
    12 * 25
    12 * 25
    12 * 25

Triceps push down
    12 * 50
    12 * 50
    12 * 50

Mijn triceps doen nu ongelovelijk pijn.

Monster training!!!!! Ben echt super blij!!!!! Had ik nodig na die dip van vrijdag. IK val met een smile in slaap
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Mits je ooit op low reps getraint hebt mag je er van uitgaan dat 8x80 = 1x100kg dus ik denk neit dat dat van de zotten is

Verder grats op je PR, is altijd lekker zo'n sessie
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
        Mits je ooit op low reps getraint hebt mag je er van uitgaan dat 8x80 = 1x100kg dus ik denk neit dat dat van de zotten is

Verder grats op je PR, is altijd lekker zo'n sessie

tnx

Nooit op low reps getraint. Dus, maar we zullen zien.

Comment

Mooie training hoor.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Om je ruige indicatie te geven, ik squatte vandaag 3x80 en me max lag op 92,5. Jij squat 10x80 dus die 7,5 kan je wel overbruggen. Volgende keer lekker toppen en ik weet zeker dat je hem hebt, of eerst even paar singles doen met 90kg voor je volume. Volgende keer paar singles met 95 en die keer daarna even 100kg pakken

Suc6

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Mooie training hoor.

Thnx Ben echt happy.

Om je ruige indicatie te geven, ik squatte vandaag 3x80 en me max lag op 92,5. Jij squat 10x80 dus die 7,5 kan je wel overbruggen. Volgende keer lekker toppen en ik weet zeker dat je hem hebt, of eerst even paar singles doen met 90kg voor je volume. Volgende keer paar singles met 95 en die keer daarna even 100kg pakken

Suc6
              Okay, ik snap het. Zit wat in. Ga het proberen om zo op te bouwen met die singles en dan moet eind van de zomer die 100 kg erin zitten, hehe

Bedankt voor je uitleg

Comment

Met de spierpijn en stijfheid van maandag nog in de gelederen liep ik fier rechtop de gym binnen, tot ik de gewichten weer zag en de moed me in de schoenen zonk.Man, mijn schouders roepen heel de dag nog om pijnstillers en ik moest alweer aan de gang Maar goed, 48 uur rust, volgens het boekje, dus die spierpijn negeren en knallen maar.

Incline Bench Press
                10 * stang
                12 * 40 kg
                12 * 40 kg
                12 * 40 kg

IK neem aan dat het 40 is, maar die smitmachine heeft zon mega wrijving dat het ook 140 kan zijn

MP
                10 * 34
                10 * 34
                10 * 34

Die 38 kilo toch even weggelaten, omdat ik nu met de juiste uitvoering al fail bij de 10e. Dus ik denk dat ik behoorlijk cheate bij die 38.

DL
                Nu werd het spannend, zat er een single 90 kg in om die 100 ooit te bereiken?
                8 * 50
                10 * 70
                6 * 80
                6 * 80

Nee, ik vertrouwde die 90 kilo niet. Vind Dl nou niet de oefening om mee te stunten als je denkt het niet te halen, en de uitvoering gaat kapot als ik nog zwaarder doe. Dus deze week blijft het bij 80 kilo.

Leg press
                Waarom ik in vredesnaam Leg Press voor de squat deed, ik weet het niet. Maar ik kwam er achteraf pas achter.

12 * 120
                12 * 120
                12 * 120
                12 * 120

Een oefening die moet, maar weinig lol aan.

Squat
                Ja, nu komt het. Je beleefd wat in zon sportschooltje. Voor het eerst getrained met een gewicht van 3 cijfers, tenzij je met komma's rekent
                10 * 70
                10 * 80
                10 * 90 PR.. Hoppa, nieuw persoonlijk record. Squatten knalt erover heen laatste weken en kniën houden het goed
                6 * 100 TADAAA!!!!!!! 100 KILO!!!!!!! HATSA!!!! WAT WAS IK BLIJ!!!HAHAHAHAHAHA ...wilde het aan iedereen vertellen, alleen was er niemand die het interessant zou vinden, snik.

BOR
                12 * 40
                12 * 40
                12 * 40

Loodzware oefening, heerlijk kapot achteraf.

Pull up
                8 * BW
                6* BW

Cable Curl
                12 * 40
                12 * 40
                12 * 40

Triceps Machine
                Hoe ik het in mijn hoofd haalde om triceps te doen, Joost mag het weten. Die voelden zich al zo zielig en lamlendig, maar goed. We waren op dreeg.
                12 * 20
                12 * 20
                12 * 20

Shit, wat een pijn. Ze voelden alsof ze eruit sprongen, shit wat branden.

Triceps push down.
                12 * 50
                12 * 50
                12 * 50

Kappuh nu!!!! Man, ze vielen eraf. Één voordeel, het gevoel was weg. Dus de pijn ook Ik voelde ze echt niet meer.

Maar al met al weer tevreden dus.

Comment

Mooie training en congrats met je squat PR! Cool dat je deze training gepakt hebt, ik neem vaak nog een extra dag rust (of draai een looptraining en KT om) als ik me nog niet genoeg hersteld voel.

6 * 100 TADAAA!!!!!!! 100 KILO!!!!!!! HATSA!!!! WAT WAS IK BLIJ!!!HAHAHAHAHAHA ...wilde het aan iedereen vertellen, alleen was er niemand die het interessant zou vinden, snik.
                  Nu weet je dus waarom er spiegels in een sportschool hangen :-)

Comment

Haha shit gast grats met al je PR's

Zie je wel dat die squat appeltje eitje was ! Na je legpress zelfs nog

Je mag ons wel vertellen over die squat PR, tenminste ik vind wel boeiend kan het ook nooit iemand vertellen als ik nieuw FSQ PR heb behaal Eerst nokkie gaan in het squatrek en als je weer ken lopen dansje maken ^^

Volgende keer die DL eens hard aanpakken, mits je techniek goed is dan hé

Echt een sick volume training man, moet er niet meer aan denken zoveel te doen in 1 keer.

Zou trouwens wel afweging maken als je schouders niet gezond aanvoelen om dan toch maar even te skippen en eventueel later in de week even te pakken of gewoon een hele training over te slaan. Stel jezelf gewoon de vraag, is this going to help or hurt me? Overbelastte schouders zit niemand op te wachten

EDIT; 48 uur is echt overrated bullshit, als ik 1RM deadlift PR neerzet kan ik hele week niet deadliften en week is wel meer dan 48 uur Kan ook niet goed lopen/zitten/staan kauwen maar das andere zaak

Comment

Gratz met de PR

Vraagje (als die nog niet gesteld is): Waarom BP in smith? Als je niet los kunt benchen, misschien met losse gewichten werken?
                      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

PR's kun je hier delen voor voldoening
                        Beetje ego strelerij kan geen kwaad

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                          Haha shit gast grats met al je PR's

Zie je wel dat die squat appeltje eitje was ! Na je legpress zelfs nog

Je mag ons wel vertellen over die squat PR, tenminste ik vind wel boeiend kan het ook nooit iemand vertellen als ik nieuw FSQ PR heb behaal Eerst nokkie gaan in het squatrek en als je weer ken lopen dansje maken ^^

Volgende keer die DL eens hard aanpakken, mits je techniek goed is dan hé

Echt een sick volume training man, moet er niet meer aan denken zoveel te doen in 1 keer.

Zou trouwens wel afweging maken als je schouders niet gezond aanvoelen om dan toch maar even te skippen en eventueel later in de week even te pakken of gewoon een hele training over te slaan. Stel jezelf gewoon de vraag, is this going to help or hurt me? Overbelastte schouders zit niemand op te wachten

EDIT; 48 uur is echt overrated bullshit, als ik 1RM deadlift PR neerzet kan ik hele week niet deadliften en week is wel meer dan 48 uur Kan ook niet goed lopen/zitten/staan kauwen maar das andere zaak
                          Vind het toch wel de miminale rust, maar zal je advies van schouders e.d. in achterhoofd houden.

Had trouwens ok liever minder in 1 training gedaan en me puur kapot gestort op minder oefeninge, maar heb niet de tijd en dergelijke om 3 of 4x te sporten nu.

Thnx voor grats Squat gaat id als een eitje, lekker laatste tijd.
                          Gratz met de PR

Vraagje (als die nog niet gesteld is): Waarom BP in smith? Als je niet los kunt benchen, misschien met losse gewichten werken?
                          Of ik ben gruwelijk blind, of er staat geen los bankje waar je los kan drukken En vind drukken met barbell lekkerder dan met dumbells.

PR's kun je hier delen voor voldoening
                          Beetje ego strelerij kan geen kwaad
                          TIs in ieder geval lekker voor je motivatie als je de reacties lees

Comment

Zou er toch wat workouts met db's tussen zwieren. Is goed voor je stabilisatiespieren.

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                              Zou er toch wat workouts met db's tussen zwieren. Is goed voor je stabilisatiespieren.

Officiel zat er gister een side raise en front raise met dumbels in, maar had het wel gezien. Was kapot.

Comment

Ik bedoel wel voor je borst

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X