waaibomenholt, een beetje deur sla je niet kapot, tenzij het verrot is
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
DSO weet wel hoe hij mijn ego moet strelen. Gisteren zei hij dat een paar gastjes die er zaterdag waren aan hem hadden gevraagd wanneer het beest (ik dus) weer zou komen trainen :P
Eerst maar een training van daarnet. Ben echt bek af ondanks dat ik het idee had de gewichten wat lager had gezet om er weer even in te komen.
De bench press ging easy ondanks dat me schouders stroef aanvoelden. Deed zelfs wat sets met full pause op de borst met de 100kg. Dus niet echt boeiend. Daarna 5x5 160kg squat was dodelijk. Had regelmatig het idee de set niet af te kunnen maken, maar traag en gestaag lukte het toch. Maar ik zal de volgende keer opbouwen naar 1 set van 5x op zwaar gewicht ipv 5x5 met zwaar gewicht. Echt toen ik Close Grip Bench Press ging doen en daarna de Good Morning stond ik nog dood te gaan van het squaten. Toen MichaelP een paar minuten weg was toch nog de laatste 2 sets met de Good Morning afgerond.
Droge Cijfers
Bench Press
40kg x 8
60kg x 6
80kg x 3
100kg 6x3
100kg x 6
Squat
65kg x 5
90kg x 5
115kg x 5
135kg x 5
160kg 5x5
Close Grip Bench Press
80kg 3x8
Good Morning
100kg 3x8
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostOp DBB hou ik het gewoon heel beknopt. Daar zitten wat meer mensen die me kunnen helpen nog beter te worden. Dat gevoel heb ik hier niet. Hier is het meer voor de gezelligheid en zo :PGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by jordy View PostWaar staat dat logje op dbb dan? Of staat die niet bij trainingslogs? Kan hem namelijk niet vinden.
Wilde Stier in een Porseleinen KastGroeten
Comment
-
Originally posted by Revius View PostPowerlifting, Strongman en gewichtheffers sectie, dan traininglogs.
Wilde Stier in een Porseleinen KastOwner of the Iron Playground.
Comment
-
gewoon idem domme antwoorden terug geven en kijken hoe ze gaan janken is mijn manier
Vanavond staat op het programma een 8x3 165kg squat, 5x5 105kg bench, een zercher squat Close Grip Bench Press, Bicep Curl en dan zien we wel weer
Me vet blijft er maar af vliegen. Zit nu tegen de 25% aan te hikken dus gaat lekker. Op dit tempo zal ik zeker wel onder de 20% duiken eind van me cut kuur. Loop nu dagelijks ook een 45-60mins en ren sommige stukjes. Moet van de week wel wat nieuwe sportbroeken kopen omdat ik bij ze allemaal op het kruis uitgescheurd bent. Beetje vreemd zou eerder verwachten dat het bij me reet kapot zou gaan :P
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
13 minutes ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: