Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• waaibomenholt, een beetje deur sla je niet kapot, tenzij het verrot is
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

• @ Barry: Kom jij toevallig uit de achterhoek of ergens daar bij die streken in de buurt ofwat?
      Owner of the Iron Playground.

Comment

• DSO weet wel hoe hij mijn ego moet strelen. Gisteren zei hij dat een paar gastjes die er zaterdag waren aan hem hadden gevraagd wanneer het beest (ik dus) weer zou komen trainen :P

Eerst maar een training van daarnet. Ben echt bek af ondanks dat ik het idee had de gewichten wat lager had gezet om er weer even in te komen.

De bench press ging easy ondanks dat me schouders stroef aanvoelden. Deed zelfs wat sets met full pause op de borst met de 100kg. Dus niet echt boeiend. Daarna 5x5 160kg squat was dodelijk. Had regelmatig het idee de set niet af te kunnen maken, maar traag en gestaag lukte het toch. Maar ik zal de volgende keer opbouwen naar 1 set van 5x op zwaar gewicht ipv 5x5 met zwaar gewicht. Echt toen ik Close Grip Bench Press ging doen en daarna de Good Morning stond ik nog dood te gaan van het squaten. Toen MichaelP een paar minuten weg was toch nog de laatste 2 sets met de Good Morning afgerond.

Droge Cijfers
        Bench Press
        40kg x 8
        60kg x 6
        80kg x 3
        100kg 6x3
        100kg x 6

Squat
        65kg x 5
        90kg x 5
        115kg x 5
        135kg x 5
        160kg 5x5

Close Grip Bench Press
        80kg 3x8

Good Morning
        100kg 3x8

Comment

• Originally posted by jordy View Post
          @ Barry: Kom jij toevallig uit de achterhoek of ergens daar bij die streken in de buurt ofwat?
          zekers
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

• Originally posted by bodybuildr1990 View Post
            zekers
            Haha, ik had zo'n vermoeden gezien je uitspraak.

Comment

• Hehe logje geopend op DBB zie ik, zal ze allebei volgen
              Groeten

Comment

• Op DBB hou ik het gewoon heel beknopt. Daar zitten wat meer mensen die me kunnen helpen nog beter te worden. Dat gevoel heb ik hier niet. Hier is het meer voor de gezelligheid en zo :P

Comment

• Inderdaad, zeker voor jouw doelen is hier eigenlijk vrijwel niemand veel actief om van goede dienst te zijn.
                  Groeten

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                    Op DBB hou ik het gewoon heel beknopt. Daar zitten wat meer mensen die me kunnen helpen nog beter te worden. Dat gevoel heb ik hier niet. Hier is het meer voor de gezelligheid en zo :P
                    ja je doelen zijn anders dan die van de meesten hier, en bovendien ben jij al een stuk gevorderder dan de gemiddelde bodynetter.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Waar staat dat logje op dbb dan? Of staat die niet bij trainingslogs? Kan hem namelijk niet vinden.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                        Waar staat dat logje op dbb dan? Of staat die niet bij trainingslogs? Kan hem namelijk niet vinden.
                        Powerlifting, Strongman en gewichtheffers sectie, dan traininglogs.

Wilde Stier in een Porseleinen Kast
                        Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                          Powerlifting, Strongman en gewichtheffers sectie, dan traininglogs.

Wilde Stier in een Porseleinen Kast
                          Thanks. Zat bij de verkeerde sectie te kijken. Gewoon trainingsschema's en dan trainingslogs. Was even vergeten dat er voor strongman enzo een aparte sectie was.

Comment

• Enige nadeel op DBB zijn al die idioten met domme reacties. Maar die doen in de regel toch geen strongman.... Alleen BBB .
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

• Daar moet je niet al te veel op letten en gewoon overheen lezen. Eigenlijk kan je het wel vergelijken met het dagelijkse leven. Gaat ook ongeveer zo. Mensen kletsen een hoop maar weten niks.

Comment

• gewoon idem domme antwoorden terug geven en kijken hoe ze gaan janken is mijn manier

Vanavond staat op het programma een 8x3 165kg squat, 5x5 105kg bench, een zercher squat Close Grip Bench Press, Bicep Curl en dan zien we wel weer

Me vet blijft er maar af vliegen. Zit nu tegen de 25% aan te hikken dus gaat lekker. Op dit tempo zal ik zeker wel onder de 20% duiken eind van me cut kuur. Loop nu dagelijks ook een 45-60mins en ren sommige stukjes. Moet van de week wel wat nieuwe sportbroeken kopen omdat ik bij ze allemaal op het kruis uitgescheurd bent. Beetje vreemd zou eerder verwachten dat het bij me reet kapot zou gaan :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X