Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mijn gewicht is echt heel betrouwbaar als ik geen weegschaal heb en nog steeds omhoog aan het gaan is als ik wel bij iemand op een weegschaal sta. Dus dan ga ik voor omtrek op verschillende plekken.
als ik me core aanspan is het niet slanker. in tegendeel...dan mag ik er opeens 5-6cm bij tellen. Daarom lijkt me buik groter dan hij echt is als ik bezig ben met work-outs en me core moet aanspannen.
Me biceps blijft overigens 48cm (aangespannen in rust) ondanks dat het vet% minder wordt. Ben benieuwd hoelang dit zo blijft hehe.
Ik heb de mazzel(pech?) dat mijn armen redelijk droog blijven. Helaas zit het meeste vet op mijn buik
Maargoed, alles beter dan een ecto en geen spier aankomen terwijl je je het schompes traint en eet.
Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280. Go heavy or go home!
Hoe kan dat nou? Ik weet niet hoe jij je buik aan spant, maar als je dat goed doet zet hij juist uit. Ik denk eerder dat jij bedoelt dat je hem dan juist in trekt.
Ik heb de mazzel(pech?) dat mijn armen redelijk droog blijven. Helaas zit het meeste vet op mijn buik
Maargoed, alles beter dan een ecto en geen spier aankomen terwijl je je het schompes traint en eet.
Beetje jammer Shreddie-boy.
Ook ecto's komen spiermassa aan en weet je wat het leuke is aan ecto's?
Die zijn meestal lang, die hoeven dus niet meer in de hoogte te groeien want dat hebben ze al. Die kunnen dus echt in breedte groeien en blijven groeien,maw worden die enorm. Jij daarentegen zult altijd hobbit-size hebben al wordt je nog zo breed.
Die zijn meestal lang, die hoeven dus niet meer in de hoogte te groeien want dat hebben ze al. Die kunnen dus echt in breedte groeien en blijven groeien,maw worden die enorm. Jij daarentegen zult altijd hobbit-size hebben al wordt je nog zo breed.
Hier begrijp ik geen ruk van
Ik ben zelf wel aardig endo denk ik, maar ben denk maar paar cm kleiner dan jij, wat heeft dit met elkaar te maken?
Dude, ik ben 1,84.
Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280. Go heavy or go home!
Ben je nog steeds kleiner dan mij.
Was trouwens ook maar een beetje aan het dollen.
Jullie zijn veels te serieus, waarom denk je dat ik die emoticon gebruik dan?
Wat ik dus wil zeggen is dat ecto's ook spiermassa aankomen, of je het wil geloven of niet.
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment