Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Net via de MSN ook al gedaan..,maar nu nog ff offficieel:

Gefeliciteerd met je PR!!!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Nette prestatie kerel!!

En je buik word zichtbaar minder dik.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
        Nette prestatie kerel!!

En je buik word zichtbaar minder dik.
        Hij is nu 108,5cm navel omtrek in de avond uren en 106- in de ochtend w00t

Comment

• Wat is eigenlijk meer betrouwbaar, buikomtrek of het gewicht?
          Let zelf altijd op mijn gewicht met cutten met nooit iets op.

en

Doe je je buik meten met aanspannen of niet?
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

• Mijn gewicht is echt heel betrouwbaar als ik geen weegschaal heb en nog steeds omhoog aan het gaan is als ik wel bij iemand op een weegschaal sta. Dus dan ga ik voor omtrek op verschillende plekken.

Comment

• Ah vandaar het meten.

Maar als je je buik meet, span je dan aan? Doe ik met biceps bijvoorbeeld wel.
              Go heavy or go home!

Comment

• nee me buik is ontspannen. waarom zou ik het spannen

Comment

• Als ik mijn buik aanspan is hij slanker

Maargoed bij biceps wil je ze ook zo groot mogelijk meten, buik niet neem ik aan.
                  Go heavy or go home!

Comment

• als ik me core aanspan is het niet slanker. in tegendeel...dan mag ik er opeens 5-6cm bij tellen. Daarom lijkt me buik groter dan hij echt is als ik bezig ben met work-outs en me core moet aanspannen.

Me biceps blijft overigens 48cm (aangespannen in rust) ondanks dat het vet% minder wordt. Ben benieuwd hoelang dit zo blijft hehe.

Comment

• Ik heb de mazzel(pech?) dat mijn armen redelijk droog blijven. Helaas zit het meeste vet op mijn buik
                      Maargoed, alles beter dan een ecto en geen spier aankomen terwijl je je het schompes traint en eet.

Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                        Hij is nu 108,5cm navel omtrek in de avond uren en 106- in de ochtend w00t
                        En toen je begon?

Originally posted by Shredmaster View Post
                        Als ik mijn buik aanspan is hij slanker
                        Hoe kan dat nou? Ik weet niet hoe jij je buik aan spant, maar als je dat goed doet zet hij juist uit. Ik denk eerder dat jij bedoelt dat je hem dan juist in trekt.

Maargoed bij biceps wil je ze ook zo groot mogelijk meten, buik niet neem ik aan.
                        Dan is het juist omgekeerde wereld inderdaad. Bij biceps, benen enzo probeer je zoveel mogelijk cm's te meten en bij buik juist zo weinig mogelijk.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
                          Ik heb de mazzel(pech?) dat mijn armen redelijk droog blijven. Helaas zit het meeste vet op mijn buik
                          Maargoed, alles beter dan een ecto en geen spier aankomen terwijl je je het schompes traint en eet.

Beetje jammer Shreddie-boy.
                          Ook ecto's komen spiermassa aan en weet je wat het leuke is aan ecto's?
                          Die zijn meestal lang, die hoeven dus niet meer in de hoogte te groeien want dat hebben ze al. Die kunnen dus echt in breedte groeien en blijven groeien,maw worden die enorm. Jij daarentegen zult altijd hobbit-size hebben al wordt je nog zo breed.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Die zijn meestal lang, die hoeven dus niet meer in de hoogte te groeien want dat hebben ze al. Die kunnen dus echt in breedte groeien en blijven groeien,maw worden die enorm. Jij daarentegen zult altijd hobbit-size hebben al wordt je nog zo breed.
                            Hier begrijp ik geen ruk van
                            Ik ben zelf wel aardig endo denk ik, maar ben denk maar paar cm kleiner dan jij, wat heeft dit met elkaar te maken?
                            Groeten

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Dude, ik ben 1,84.

Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                                Hier begrijp ik geen ruk van
                                Ik ben zelf wel aardig endo denk ik, maar ben denk maar paar cm kleiner dan jij, wat heeft dit met elkaar te maken?
                                Heb ik het tegen jou?
                                Dude, ik ben 1,84.

Ben je nog steeds kleiner dan mij.
                                Was trouwens ook maar een beetje aan het dollen.
                                Jullie zijn veels te serieus, waarom denk je dat ik die emoticon gebruik dan?
                                Wat ik dus wil zeggen is dat ecto's ook spiermassa aankomen, of je het wil geloven of niet.
                                Last edited by Snuff-Sann; 14-02-2010, 22:31.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X