Originally posted by The Phoenix
View Post
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostLol eerder me pa ipv john rambo. Rambo speelt commando, me pa is het geweest en was zelfs instructeur van dat soort figuren.
Nu ik dit weet kan ik me een beetje voorstellen waarom je het liefst zelf alles oplapt, krijg je volgens mij toch een bijhoorlijk rush van als het heelt of zit ik er nou naast.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostIk ga naar een dokter als het echt moet. Laatste keer moest ik met ambulance gebracht worden omdat ik op leven na dood was en dat 4 jaar terug ofzo. Kijk dan ga ik wel. Maar voor andere relatief kleine dingen heb ik in de loop der jaren geen enkele reden om te vertrouwen op artsen en doktoren. Je hebt geen reet aan die gasten. Ze hebben zelfs ooit me bloed afgetapt tot het punt dat het paars en lange tijd gevoelloos was. Ze vonden niks en dat 3x achter elkaar. Ik ga naar een micro-bioloog, opraden van me pa, waar ik zelf voor betaalde. Die gast nam 1 druppel bloed en ik kon met hem mee kijken onder de microscoop. Hij zag meteen wat er mis was, gaf me wat vitaminen en immunonorm mee en alles was binnen een maand weer perfect. Nee mannen...mij zul je niet snel bij een dokter of ziekenhuis zien.
Ben ik negatief of depressief als mijn ervaringen zodanig zijn dat ik geen reden meer heb om de meesten te vertrouwen? Ik noem het eerder een realist omdat het geen fictie is. Laat ze eerst maar eens bewijzen mijn tijd, moeite en vertrouwen waard te zijn.
Heb het verband verschoond. Opgedroogd bloed schoongemaakt en alles. De snee is nog best diep, maar het vel bedekt weer bijna alles. Het verband is nu vervangen door een grote pleister met wat jodium. Even rustig aan sporten en volgende week zou me vinger weer zo goed als nieuw moeten zijn
En nu op naar het volgende. De spuiten Tren+Primo in me linker quad.
Comment
-
niet echt een rush ofzo, maar zit er wel naar te kijken en denk van..."ziet er best mooi uit die wond". En dan bedoel ik het stuk waar geen vlees zit en je naar binnen kunt kijken. Het is niet echt bloed wat je ziet, maar wel iets roods dat glimt en beetje plakt, stroperig is, als je het aanraakt.
Moest denken aan begin vorig jaar toen ik door me rug was gegaan. Ben toen ook niet naar de dokter geweest. Had wat ZMA en asperines genomen en de pijn uitgezeten. Binnen een week liep ik naar de winkel om met 2 zware boodschappentassen te gaan lopen. Ik liep zo scheef als de pest en voelde me net een oud opa'tje. Na 2-3 weken wat fysio/kraak bezoekjes gehad. Ik had toen hetzelfde wat Pinada had met haar rug. Rug stond toen in een hoek van 90graden en kon hem niet meer recht krijgen. Duurde 8 uur om uit bed te kruipen en moeilijk doen. Niet prettig, maar moest het uitzitten.
En het grappige is. Als ik iets kleins heb zoals een verkoudheid of griep dan is er de neiging om in bed te kruipen en zielig te gaan doen rofl
Comment
-
Ik heb het niet mee gemaakt hoor die periode van hem. Was nog in de tijd van dienstplicht en zo. Zag altijd groene baret op zo'n glazen kop boven de tv staan en vroeg er in me puberteit naar wat het was. Hij heeft aardig arsenaal aan leuke verhalen
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostIk heb getraint, moest ff m'n agressie kwijt.
Heb aan jou gedacht, en weet je?
Ik moet je bedanken want ik had op elke oefening een PR.
Zo genoeg off-topic shit!
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostDit topic staat vol met keiharde trainingen en belangrijke levenslessen en dan komen jullie het verzieken.
En ook enorme dilemma's zoals...wat zal ik zo gaan eten :P
Ik zal on-topic blijven.
Comment
-
Voordeel is dat je nu a.a.s. gebruikt, versnelt de wondheling. Sterkte ermee, en neem ook je rust. Wordt anders waarschijnlijk geen fijn litteken."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment