Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by The Phoenix View Post
    Tja dat is fal he! Als hij dat wilt moet hij dat gewoon doen. Ik denk dat zijn voorbeeld Jhon rambo in first blood is. Daar doet hij ook alles bij zich zelf oplappen.
    Lol eerder me pa ipv john rambo. Rambo speelt commando, me pa is het geweest en was zelfs instructeur van dat soort figuren.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      Lol eerder me pa ipv john rambo. Rambo speelt commando, me pa is het geweest en was zelfs instructeur van dat soort figuren.
      Dat vind ik nou ruig. Cammandos zijn echt het stereotype van niet piepen maar doorgaan. Heb wel eens wat docu's gezien over commando's maar die krijgen echt al mijn respect hoor!

Nu ik dit weet kan ik me een beetje voorstellen waarom je het liefst zelf alles oplapt, krijg je volgens mij toch een bijhoorlijk rush van als het heelt of zit ik er nou naast.

Comment

Ik ga naar een dokter als het echt moet. Laatste keer moest ik met ambulance gebracht worden omdat ik op leven na dood was en dat 4 jaar terug ofzo. Kijk dan ga ik wel. Maar voor andere relatief kleine dingen heb ik in de loop der jaren geen enkele reden om te vertrouwen op artsen en doktoren. Je hebt geen reet aan die gasten. Ze hebben zelfs ooit me bloed afgetapt tot het punt dat het paars en lange tijd gevoelloos was. Ze vonden niks en dat 3x achter elkaar. Ik ga naar een micro-bioloog, opraden van me pa, waar ik zelf voor betaalde. Die gast nam 1 druppel bloed en ik kon met hem mee kijken onder de microscoop. Hij zag meteen wat er mis was, gaf me wat vitaminen en immunonorm mee en alles was binnen een maand weer perfect. Nee mannen...mij zul je niet snel bij een dokter of ziekenhuis zien.

Ben ik negatief of depressief als mijn ervaringen zodanig zijn dat ik geen reden meer heb om de meesten te vertrouwen? Ik noem het eerder een realist omdat het geen fictie is. Laat ze eerst maar eens bewijzen mijn tijd, moeite en vertrouwen waard te zijn.

Heb het verband verschoond. Opgedroogd bloed schoongemaakt en alles. De snee is nog best diep, maar het vel bedekt weer bijna alles. Het verband is nu vervangen door een grote pleister met wat jodium. Even rustig aan sporten en volgende week zou me vinger weer zo goed als nieuw moeten zijn

En nu op naar het volgende. De spuiten Tren+Primo in me linker quad.
        Dat kunnen ze niet want je hebt ze al veroordeeld.Je moet het inderdaad zelf weten.Hoop wel dat je met je trainingen positief blijft.

Comment

• niet echt een rush ofzo, maar zit er wel naar te kijken en denk van..."ziet er best mooi uit die wond". En dan bedoel ik het stuk waar geen vlees zit en je naar binnen kunt kijken. Het is niet echt bloed wat je ziet, maar wel iets roods dat glimt en beetje plakt, stroperig is, als je het aanraakt.

Moest denken aan begin vorig jaar toen ik door me rug was gegaan. Ben toen ook niet naar de dokter geweest. Had wat ZMA en asperines genomen en de pijn uitgezeten. Binnen een week liep ik naar de winkel om met 2 zware boodschappentassen te gaan lopen. Ik liep zo scheef als de pest en voelde me net een oud opa'tje. Na 2-3 weken wat fysio/kraak bezoekjes gehad. Ik had toen hetzelfde wat Pinada had met haar rug. Rug stond toen in een hoek van 90graden en kon hem niet meer recht krijgen. Duurde 8 uur om uit bed te kruipen en moeilijk doen. Niet prettig, maar moest het uitzitten.

En het grappige is. Als ik iets kleins heb zoals een verkoudheid of griep dan is er de neiging om in bed te kruipen en zielig te gaan doen rofl

Comment

De appel valt niet ver van de boom.

Comment

• Ik heb het niet mee gemaakt hoor die periode van hem. Was nog in de tijd van dienstplicht en zo. Zag altijd groene baret op zo'n glazen kop boven de tv staan en vroeg er in me puberteit naar wat het was. Hij heeft aardig arsenaal aan leuke verhalen

Comment

En het grappige is. Als ik iets kleins heb zoals een verkoudheid of griep dan is er de neiging om in bed te kruipen en zielig te gaan doen rofl
                Ik ken het!

Comment

Oeps! was even helemaal de draad kwijt. Excuus levensgenieter!
                  Maakt niet uit hoor, ben je wel eens vaker.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Maakt niet uit hoor, ben je wel eens vaker.
                    Klopt helemaal! Maar ik zie dat je weer uit het holletje bent gekropen?

Comment

Klopt helemaal! Maar ik zie dat je weer uit het holletje bent gekropen?
                      Ik heb getraint, moest ff m'n agressie kwijt.
                      Heb aan jou gedacht, en weet je?
                      Ik moet je bedanken want ik had op elke oefening een PR.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Ik heb getraint, moest ff m'n agressie kwijt.
                        Heb aan jou gedacht, en weet je?
                        Ik moet je bedanken want ik had op elke oefening een PR.
                        Dat vind ik lief schatje dat je aan me denkt. Ik kan helaas niet hetzelfde zeggen. Maar wat is je PR nu? van 10sec naar 20 sec voor het klaarkomen?

Zo genoeg off-topic shit!

Comment

• Dit topic staat vol met keiharde trainingen en belangrijke levenslessen en dan komen jullie het verzieken.

En ook enorme dilemma's zoals...wat zal ik zo gaan eten :P

Comment

Dit topic staat vol met keiharde trainingen en belangrijke levenslessen en dan komen jullie het verzieken.

En ook enorme dilemma's zoals...wat zal ik zo gaan eten :P
                            Sorry Fal ik ben normaal niet zo maar soms weet niemand van ophouden.

Ik zal on-topic blijven.

Comment

• pfew...het dilemma is opgelost...lading spareribs van de grill
                              Moet toch wat voor me eiwitjes. en elke dag casseine shakes en kip begint ook me neus uit te komen.

Comment

• Voordeel is dat je nu a.a.s. gebruikt, versnelt de wondheling. Sterkte ermee, en neem ook je rust. Wordt anders waarschijnlijk geen fijn litteken.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X