Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Merk nu het effect van lange tijd geen deadlifts gedaan te hebben. Voel gewoon lichte spierpijn in de hamstrings en bovenrug...en erge spierpijn in de onderrug. Me handen voelen verder nog wel goed. Dus nu elke week 10kg er bij tot ik 8x8 100kg doe.
Heb al die oefeningen al eens geprobeerd en voel bij geen 1 de achterste schouder koppen. Het zijn altijd weer de lats of traps of andere spiergroepen die in de weg gaan zitten omdat die wel gewoon heel sterk zijn.
Vandaag uiteindelijk toch besloten om voor de 150kg bench press te gaan ondanks de twijfels ivm spierpijn in me lats. De 130kg ging voor me gevoel niet prettig. Dacht dat het even een vorm probleem was en dat het bij de 140kg wel weer goed zou komen. Niet dus...de 140kg ging tergend langzaam omhoog en werd een keiharde grinder. Dit verziekte natuurlijk mijn humeur en motivatie voor de rest van de work-out.
Moet gewoon over een week of 2 een de-load in plannen en dan gaat zowel de 150 als 160kg bench er aan hehe.
In plaats van Incline Barbel Bench Press gekozen voor een Incline Pin Press met elke rep een full stop op de vangers. Damn wat was dit een aanslag op me schouders. Na deze oefening kon ik lange tijd niet eens me armen omhoog bewegen.
Uiteindelijk eens een bicep oefening gedaan, maar me schouders waren zo verneukt dat ik helaas niet meer kon doen.
Verder was het een rustige work-out. Vanaf volgende week weer terug naar strikte stuctuur. 5x5 160kg squat en dan weer opbouwen ipv dat gekloot van de afgelopen week of anderhalf.
Droge Cijfers
Bench Press
40kg x 8 (Full Stop)
70kg x 6 (Full Stop)
90kg x 3 (Full Stop)
110kg x 1 (Full Stop)
120kg x 1 (Full Stop)
130kg x 1
140kg x 1 (een fucking grinder om PR te evenaren welk toen easy ging)
100kg x 12
Squat
60kg x 5
110kg x 5
140kg x 5
160kg x 5
180kg x 3
Incline Pin Press
20kg x 8
40kg x 8
60kg x 8
80kg x 10
90kg x 6
Weer even deadlift gedaan. Dit keer 8x8 65kg volgens plan. Woensdag op naar de 70kg. Me onderrug en polsen staan op springen nu. Was benieuwd na de 8x8 wat me hand nog meer toe zou laten. Max was 5x100kg en meer kan ik nog niet. Me vingerkootjes deden beetje auw en ook me pink is nog steeds zo verdoofd als wat dat ik er niet eens mee kan knijpen.
Hierna de standaard oefeningen gedaan dus niet echt boeiend verder. Tempo lag voor mijn doen erg hoog met 45-60sec rust intervals volgens de stopwatch. Conditionele aanslag, verzuring van spieren en zweten als een otter hehe.
Verder niet echt een boeiende work-out. Als ik 22mei weer 1x160kg kan deadliften op de wedstrijd ben ik tevreden.
Droge Cijfers
Deadlift
65kg 8x8
80kg x 5
100kg x 5
Stiff Legged Deadlifts
65kg 4x8
Bent over Row
60kg x 6
80kg x 6
100kg x 6
100kg x 6
Gelukkig kan ik compenseren met squat en ook beetje met de bench. Maar op zich een 500kg totaal op een eerste wedstrijd zou wel mooi zijn. Maar ik doe meer mee voor de ervaring en niet om competitief mee te gaan doen.
Heel misschien kom ik ook wel. Ligt er aan op wat voor dag 18 april is. Lokeren is namelijk vrij dicht bij mij in de buurt en kan er zelf ook m'n voordeel uit halen. Lijkt me wel is leuk om een keer zo'n wedstrijd in het echt te zien en zou over een aantal jaar ook wel eens willen deelnemen. En als er dan iemand van bn meedoet kun je die gelijk aanmoedigen.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment