Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Je kan er ook een soort lying on a bench horizontal face pull met dumbells van maken.
    Als je snapt wat ik bedoel.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

• Merk nu het effect van lange tijd geen deadlifts gedaan te hebben. Voel gewoon lichte spierpijn in de hamstrings en bovenrug...en erge spierpijn in de onderrug. Me handen voelen verder nog wel goed. Dus nu elke week 10kg er bij tot ik 8x8 100kg doe.

Heb al die oefeningen al eens geprobeerd en voel bij geen 1 de achterste schouder koppen. Het zijn altijd weer de lats of traps of andere spiergroepen die in de weg gaan zitten omdat die wel gewoon heel sterk zijn.

Comment

• Ik hoop dat je niet zoal ik nu weer, door je rug gaat. Ben voorlopig ff helemaal uitgeschakeld. Succes met je wedstrijdvoorbereiding verder!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• ik ga niet door me rug. het is gewoon weer flink wennen helaas

Comment

• Vandaag uiteindelijk toch besloten om voor de 150kg bench press te gaan ondanks de twijfels ivm spierpijn in me lats. De 130kg ging voor me gevoel niet prettig. Dacht dat het even een vorm probleem was en dat het bij de 140kg wel weer goed zou komen. Niet dus...de 140kg ging tergend langzaam omhoog en werd een keiharde grinder. Dit verziekte natuurlijk mijn humeur en motivatie voor de rest van de work-out.

Moet gewoon over een week of 2 een de-load in plannen en dan gaat zowel de 150 als 160kg bench er aan hehe.

In plaats van Incline Barbel Bench Press gekozen voor een Incline Pin Press met elke rep een full stop op de vangers. Damn wat was dit een aanslag op me schouders. Na deze oefening kon ik lange tijd niet eens me armen omhoog bewegen.

Uiteindelijk eens een bicep oefening gedaan, maar me schouders waren zo verneukt dat ik helaas niet meer kon doen.

Verder was het een rustige work-out. Vanaf volgende week weer terug naar strikte stuctuur. 5x5 160kg squat en dan weer opbouwen ipv dat gekloot van de afgelopen week of anderhalf.

Droge Cijfers
            Bench Press
            40kg x 8 (Full Stop)
            70kg x 6 (Full Stop)
            90kg x 3 (Full Stop)
            110kg x 1 (Full Stop)
            120kg x 1 (Full Stop)
            130kg x 1
            140kg x 1 (een fucking grinder om PR te evenaren welk toen easy ging)
            100kg x 12

Squat
            60kg x 5
            110kg x 5
            140kg x 5
            160kg x 5
            180kg x 3

Incline Pin Press
            20kg x 8
            40kg x 8
            60kg x 8
            80kg x 10
            90kg x 6

Barbel Curl
            20kg x 8
            40kg x 10
            50kg x 8

Comment

• Weer even deadlift gedaan. Dit keer 8x8 65kg volgens plan. Woensdag op naar de 70kg. Me onderrug en polsen staan op springen nu. Was benieuwd na de 8x8 wat me hand nog meer toe zou laten. Max was 5x100kg en meer kan ik nog niet. Me vingerkootjes deden beetje auw en ook me pink is nog steeds zo verdoofd als wat dat ik er niet eens mee kan knijpen.

Hierna de standaard oefeningen gedaan dus niet echt boeiend verder. Tempo lag voor mijn doen erg hoog met 45-60sec rust intervals volgens de stopwatch. Conditionele aanslag, verzuring van spieren en zweten als een otter hehe.

Verder niet echt een boeiende work-out. Als ik 22mei weer 1x160kg kan deadliften op de wedstrijd ben ik tevreden.

Droge Cijfers
              Deadlift
              65kg 8x8
              80kg x 5
              100kg x 5

Stiff Legged Deadlifts
              65kg 4x8

Bent over Row
              60kg x 6
              80kg x 6
              100kg x 6
              100kg x 6

DB Row
              40,5kg 4x6

Rear Delt Raise
              10,5kg per hand 4x10

Comment

• 160 kg dl op een wedstrijd is niet bijster veel. Daar zal je denk ik niet ver mee komen?
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Gelukkig kan ik compenseren met squat en ook beetje met de bench. Maar op zich een 500kg totaal op een eerste wedstrijd zou wel mooi zijn. Maar ik doe meer mee voor de ervaring en niet om competitief mee te gaan doen.

Comment

• waar en wanneer moet je?

Comment

• 18 april NCC. Dit is een sterke man wedstrijd van het C-niveau. Dat wordt vlammen. Heb alleen moeite met de Stones.

22 Mei Kennismakings wedstrijd Powerlifting in Arnhem. Squat-bench-deadlift

2 of 10 Oktober Sterkste Man Mijnstreek in Heerlen. Sterke Man wedstrijd B-niveau.

Het jaar om eerste stapjes te zetten en ervaring op te doen.

Comment

• Heel bodynet komt aanmoedigen....kom je ook punani?

Comment

• Heel misschien kom ik ook wel. Ligt er aan op wat voor dag 18 april is. Lokeren is namelijk vrij dicht bij mij in de buurt en kan er zelf ook m'n voordeel uit halen. Lijkt me wel is leuk om een keer zo'n wedstrijd in het echt te zien en zou over een aantal jaar ook wel eens willen deelnemen. En als er dan iemand van bn meedoet kun je die gelijk aanmoedigen.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

• Over een aantal jaren zijn de toeschouwers die straks in April komen bejaard
                            Inclusief de stier die in april meedoet

Comment

• inderdaad. schijnbaar ben ik al 35 ofzo dus ben al aan het einde van me latijn :P
                              ben al ouder dan ik ooit gedacht had te worden hehe

the good die young
                              blijkbaar ben ik niet goed genoeg

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post

the good die young
                                blijkbaar ben ik niet goed genoeg

Dan ben ik wel heel erg slecht

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies