Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Duck Walk is leuk als je korte pootjes hebt zoals mij. Voorbij de 100kg zitten er grote stapel schijven aan het stangetje en knalt het de hele tijd tegen de binnenkant van me knieen. Vorige keer een week lang grote blauwe plekken daar :P

Bij Baarn zou ik proberen om de eerste NCC medley te mogen simuleren. Gijs heeft Duck Walk, 250kg bandje en Farmers. Dus dan moet het goedkomen hehe. Nu hopen dat hij gewoon door traint in het paas weekend. Maandag na het weekend vol proppen met gourmet bij me ouders.

Comment

• Moet je eigenlijk ook nog stones doen op NCC?
      Groeten

Comment

• Laatste onderdeel alle stones op 1.20m hoogte.
        70kg-80kg-90kg-110kg en 125 of 130kg als laatste.
        ik ga zo ontzettend hard op me bek bij dat onderdeel

Moet mijn punten bij de eerste 4 onderdelen zien te pakken, want op de stones zal het groot verlies lijden.
        expres met lange ij :P

Comment

• Per mail

Vrijdag...zal het even aankijken komende week en het je laten weten. Is het dan mogelijk om de onderdelen en set-up van het NCC een beetje na te bootsen door te beginnen met een medley, conans wheel, log press een opvullende event eindigend met stones?

gr
          Vincent
          Dat kan wel ja. Dus kijk ff of je volgende week mee kan doen.

Gr. Jan
          Is dat niet mooi dat het kan.
          Jan lijkt me erg chill krijg ik de indruk.

Revius kom je dan gezellig ook? hehe
          Last edited by Falstyr; 25-03-2010, 21:27.

Comment

• Jan is echt een toffe vent ja, vind het heel relaxed dat hij gewoon iedereen laat komen.
            En hij vindt het zelf ook leuk volgens mij.
            Maar dan zie ik je denk volgende week daar als je kan.

Die stones moeten gewoon lukken, er ligt er daar zelfs 1 van 70kg waarmee je techniek kan oefenen, en een beetje hars doet wonderen volgens mij.
            Groeten

Comment

• Heeft hij daar hars, want ik heb het nog niet in me bezit.

Comment

• Ja, kan je daar pakken.
                Wel een handdoek meenemen en een bus WD40 om het weer van je klauwen te krijgen, is echt ongekend spul
                Groeten

Comment

• Heb ook geen WD40. Laat de hars wel op me lijf zitten. Slijt er vanzelf wel af...ooit. Ik maak me niet zo druk om wat er allemaal aan me blijft plakken en kleven hehe. Handdoek, stopwatch, chocomel e.d. zijn standaard uitrusting voor event trainingen

Comment

• Haha serieus als je het erop laat zitten en je wil bijv een deur open doen blijf je eerst aan die deur plakken. Die bussen kan je halen bij een simpele doe het zelf winkel en kosten ook niet zoveel.
                    Of met een beetje geluk kan je van iemand anders lenen
                    Groeten

Comment

• nu nog even kijken hoe laat er op de vrijdag getraind gaat worden. geloof dat het 1 of andere christelijke feestdag is..goeie vrijdag/witte vrijdag ofzo. Dus wellicht dat er dan normale tijd in de middag ipv avond getraind kan worden. En dan even me vervoer regelen er voor. Weet je meteen wat voor training het dan gaat worden lol Alleen jammer dat Jan geen IFSA log heeft, maar zo'n dun ding. Die krijg ik wel tot 105-110kg gecleaned en uitgestoten. Kijken of het ook lukt met al die onderdelen er voor.

Maar we gaan dan wel filmpjes maken voor onze logs of niet? :P

Comment

• Ik denk dat het sowieso in de avond is aangezien de meesten 's middags werken, en inderdaad het is goede vrijdag, misschien dat dat vrouwtje dan nog gekker wordt haha.

Filmpjes uiteraard, zaterdag ga ik ook wat meer laten filmen, vooral de stones, ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
                        Groeten

Comment

• Ik zie dat je teamgenoot volgende week vrijdag ook gaat? Probleem opgelost lijkt mij?
                          Groeten

Comment

• bedoel je chreiz?

Comment

• Ja, daarmee doe je toch die teamwedstrijd?
                              Groeten

Comment

• Yup. Hij had het zelfs nog in me log op DBB gezet. Damn ik moet echt een bril gaan fixen een dezer dagen. Als ik 2 April met hem mee kan rijden naar RDP. Dan ga ik me pa regelen als vervoer voor de 10e april bij Baarn hehe. Dan kan ik zowel Conans Wheel + Stones de ene week doen en wat Log werk de week er na. Daarna meteen de de-load in en lekker chillen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X