Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pfew de eerste kcals voor vandaag zitten er al weer in...
    een half volkoren brood belegd met dikke laag nutella op elke snee en een halve liter volle melk.
    ik neem een anderhalf brood en 2 pakken chocomel mee naar me werk vandaag. Vanavond eet ik dan alleen nog kip en eieren.

Comment

• Ben je eigelijk helemaal off nu? Of nog steeds hgh? En halotestin?
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• ik ben helemaal off. me na-kuur eindigde eergisteren.
        heb in de afgelopen 4 weken nog steeds kracht gains behaald zonder AS.

halotestin voor extra agressiviteit heb ik besloten niet te nemen. ben van nature agressiever zonder AS dan met.

Comment

• Mooi dat je weinig tegenslag hebt gehad nadat je off bent gegaan dan. Hoe zit je inmiddels met de procentjes? Gaat dat ook nog lekker omlaag?
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• zit rond de 25% tot eind mei voldoende. daarna ga ik wellicht verder cutten tot net onder de 20%. dan eind volgend jaar 15% en dan vind ik het laag genoeg.

Zat vandaag om 12:00 qua kcal op 5500kcal. straks nog verder eten. wil rond de 7000-7500 zitten voor het slapen. morgen ladingen pasta's en sushi weg werken. Voor de rest lekker op me reet zitten en gamen/internetten. ik wil aan het ijzer, maar moet me enorm inhouden. die "honger" ga ik zondag nodig hebben.

Vandaag de hele dag de wedstrijd keer op keer in me hoofd afgespeeld. Vermoed dat ik redelijk mee kan komen. Op de Log Press wellicht zelfs de 1e plek pakken. En dan op de Stones keihard punten verspelen omdat ik daar gewoon op suck. De eerste 3 stones zullen wel gaan, maar heb geen goed gevoel over de laatste 2. Een top 8 positie zou toch zeker wel moeten lukken ondanks alles. Heb de competitie nog eens bekeken. Op 3 belgen na weet ik precies wie wat kan en schat me kansen aardig hoog in.

me pa neemt de videocamera mee om korte avi filmpjes te maken. zal die dan bij thuis komst monteren in 1 filmpje en dan hier posten. ik ga voor een 110-115kg log press als primeur en 2,5 rondje met Conans Wheel en voor de rest conditioneel zo snel mogelijk rennen.

Comment

• Sabri en Corpaul lopen allebei ook sowieso meer dan 2 rondjes op de conans wheel, Mark had er wat moeite mee toen hij een keer meetrainden bij RDP.
              De rest weet ik niet

Die medley zal echt secondenwerk worden en de log kan je idd wel hoog eindigen.
              Welke gewichten zijn de stones en welke hoogte?
              Groeten

Comment

• succes alvast man!!!

Comment

• conans wheel zal ook wel goed gaan mits ik nu fatsoenlijke schoenen draag en geen kramp krijg rechts achter me knie. heb dat met zercher hold van 200+ kg en met conan's wheel bij Jan. hopelijk niet tijdens de wedstrijd. ik neem wat meer magnesium in me vitaminen/mineralen en gebruik knee brace. hoop dat het helpt. qua kracht/conditie moet 2+ rondjes gewoon lukken.

Stones zijn 70=80=90=110=125kg op 1.2m hoogte. Tot en met 90kg moet me wel lukken. 110kg heel misschien als ik mazzel heb. 125kg zie ik echt niet gebeuren. ik suck te hard op de stones en heb ze niet echt kunnen trainen dusver.

Comment

• beestachtig
                    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• was eigenlijk reactie op vorige pagina 'kleine training'
                      sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• 125 stone is best zwaar ook, kan zelf in 1 vloeiende beweging die 100 stone wel over 1m3 krijgen een paar keer achter elkaar, maar de 120 kreeg ik met geen mogelijkheid hoog.
                        Groeten

Comment

• Succes morgen vincent!
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Succes man!
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Kick some ass.

Comment

• Gisteren rond de 8000kcal weg gewerkt zonder al te veel moeite. Damn wat is brood makkelijk te eten. Halfje brood met nutella en halve liter volle melk, 500gr krentenbrood en liter chocomel, 750gr vruchtenbrood met marsepijn e.d. en een liter chocomel met voor het slapen nog een omelet van 8 hele eieren. Dacht dat ik wakker zou worden met een opgeblazen gevoel, maar heb het idee zelf nog wat dunner te zijn dan gisteren hehe.

Vandaag wat rustiger aan qua voer. halve liter melk met 100gr havermoutvlokken, 2 pakken chocomel, 500gr macaroni met 500gr gehakt, halfje brood en dan nog me omelet. Morgen bij op staan nog een half brood weg werken en 2-3 pakken chocomel mee nemen voor de dag en verder niks eten tot ik weer thuis ben.

Wel verkeerd gelegen denk ik. Bovenrug en linkerschouder voelen niet prettig. Straks even laten masseren en doen. Nog even farmers walk van 7 minuten met 2 volle boodschappen tassen doen straks en voor de rest lekker bankhangen en gamen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X