Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oh en als side note...
    vanwege een foutieve telling op het NCC ben ik dus 12e ipv 13e geworden. Niet echt een groot verschil, want gaat maar om 0,5 punt en is nog niet echt in de buurt van de top 8. Maar toch 8 man achter me gelaten hehe.

...::: NSMB New Comers Strong Man Cup 2010 - REAL DUTCH POWER - www.realdutchpower.nl :::...
    volledige uitslag per ronde. mooi om te zien dat ik hoger stond op de medley en laad race dan ik zelf had gedacht.

Comment

• Gisteren viel ik dus regelmatig bijna flauw van de honger ondanks de 3500-3600kcal. Daarom uiteindelijk ligt gecheat met 2 snee brood bij de omelet en nog een 50gr whey shake er bij. Vandaag voelde ik me met 2800kcal ook erg zwak en vermoeid. Heb gedurende de dag gecheat door 3x een heel klein koekje te pakken.

Relatief korte work-out gehad zojuist. Me bovenlichaam en met name linkerpols en gehele bovenrug voelen nog steeds helemaal verrot aan. Hierdoor voelt alles veel zwaarder aan dan dat het werkelijk is en ben al kapot voor ik aan het echte werk wil beginnen

Gelukkig met moeite de 3x3 op de bench voltooid wat gewoon het belangrijkste is. Voor 22 mei wil ik dit met 120kg doen. Dan kan ik de 120kg als opener gebruiken en dan opwerken naar een wedstrijd beurt van 125 en 130kg wellicht.

Droge Cijfers
      Bench Press
      50kg x 5
      75kg x 5
      100kg x 5
      115kg x 3
      115kg x 3
      115kg x 3

Push Press
      60kg x 5
      80kg x 3
      the end

Comment

• Dat vetverlies van jou gaat een hele opgave worden

Hoe denk je dat te gaan volhouden?
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• door eind van de week dood neer te vallen van de honger

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
            door eind van de week dood neer te vallen van de honger
            das niet de bedoeling maat maar het gaat je lukken!

Comment

• Je moet gewoon kg's groente meenemen.....scheelt echt alles.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                Je moet gewoon kg's groente meenemen.....scheelt echt alles.
                Inderdaag, mega veel vezels en vaak 0 kcal. Goed voor de heftige trek.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Twee gasten op m'n werk zijn flink afgevallen, wel zo'n 12-14 kilo.
                  Ik had het enkele jaren geleden al eerder vernomen van een BB'er maar na enige navraag hoe ze zo snel konden afvallen, weekje of 8, zeiden ze allebei dat ze brood lieten voor wat het was.
                  Deeg waar brood, en trouwens ook pizza's van gemaakt worden schijnt heel erg slecht voor de lijn te zijn.
                  Wil je afvallen moet je deegwaren schrappen, in z'n geheel.

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                    ..........

anyways, veel succes met cutten.

Wow.

Nice.

Ik zou zo een fiets van je kopen ofzo.
                    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Falstyr, leuke filmpjes Beetje late reactie.....

Cheaten in de eerste paar dagen van de cut kan niet hé, hou het op ze minst 1 week goed vol dan.
                      Je kan het !
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Twee gasten op m'n werk zijn flink afgevallen, wel zo'n 12-14 kilo.
                        Ik had het enkele jaren geleden al eerder vernomen van een BB'er maar na enige navraag hoe ze zo snel konden afvallen, weekje of 8, zeiden ze allebei dat ze brood lieten voor wat het was.
                        Deeg waar brood, en trouwens ook pizza's van gemaakt worden schijnt heel erg slecht voor de lijn te zijn.
                        Wil je afvallen moet je deegwaren schrappen, in z'n geheel.
                        Snuff ik waardeer je kennis over AAS enzo, maar hoe kom je hier nou weer bij?
                        Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                          Snuff ik waardeer je kennis over AAS enzo, maar hoe kom je hier nou weer bij?
                          Omdat het waar is bro.

Comment

• Deegwaren valt onder 'geelkleurige' voeding.
                            Deze categorie kenmerkt zich door het metabolisme te doen vertragen.
                            Dit dient hij te vervangen.
                            Ook zuivel is een punt waar aandacht aan besteed moet worden.
                            Valt er namelijk ook onder.
                            Fal dient zijn metabolisme op te voeren.

Comment

• avoiding the use of highly processed or refined foods
                              Dit schiet me te binnen: Macrobiotic diet - Wikipedia, the free encyclopedia
                              Ik weet niet of het iets bijdraagt ...
                              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                                Ook zuivel is een punt waar aandacht aan besteed moet worden.
                                Valt er namelijk ook onder.
                                Bedoel je door de lange aminozuur ketens? Ik weet dat het langer duurt om opgenomen te worden maar vertraagd dat ook je meta?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X