Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by The Phoenix View Post
    Bedoel je door de lange aminozuur ketens? Ik weet dat het langer duurt om opgenomen te worden maar vertraagd dat ook je meta?
    Yep..

Comment

• Nooit wat van gemerkt.
      Groeten

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Yep..
        Hmm ok! Beetje vreemd vind ik het wel. Want hoe meet je de snelheid van vertraging?

ben nieuwsgierig!

Comment

• Als je af wil vallen moet je onder onderhoud eten, of je dat nou met brood doet of zonder brood af vallen doe je soieso.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
            Oh en als side note...
            vanwege een foutieve telling op het NCC ben ik dus 12e ipv 13e geworden. Niet echt een groot verschil, want gaat maar om 0,5 punt en is nog niet echt in de buurt van de top 8. Maar toch 8 man achter me gelaten hehe.

...::: NSMB New Comers Strong Man Cup 2010 - REAL DUTCH POWER - www.realdutchpower.nl :::...
            volledige uitslag per ronde. mooi om te zien dat ik hoger stond op de medley en laad race dan ik zelf had gedacht.
            Nice, ma in mijn fitness was ene 5de en nen andere 10de, en die lijken me toch lang niet zo sterk als jou. Raar toch?
            Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

• is niet raar. ik heb risico's genomen en dat leverde helaas geen punten op. als ik op safe had gespeeld was het heel anders geweest. heb me lesje wel geleerd.

Comment

• hmja er speelt wel meer mee als enkel kracht. had er graag bijgeweest maar was op verlof. btw, die gasten van bij mij waren 9de en 5de, niet 10de en 5de.
                Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

• Wou net zeggen, lijkt me sterk dat je in Gelderland en in Belgie traint
                  Groeten

Comment

• Voel me al sinds het NCC onder hersteld als het ware. Maar vanochtend werd ik wakker en het leek alsof er olifanten over me rug hadden gelopen. Echt veel zin om te trainen had ik dus niet. Toch wilde ik op zijn minst de vereiste compound van de dag afwerken.

Vandaag was dat de deadlift. T/m de 130kg ging alles goed en vlot. Geen magnesium, elke rep full stop zoals het hoort en overhandse grip. Toen wilde ik de 150kg gaan doen en probeerde weer eens de supinated grip. Me linker pols zei knak en geeft wat steken op moment. Heb er wat ijs op gelegd.

Droge Cijfers
                    Deadlift
                    60kg x 5
                    90kg x 5
                    115kg x 5
                    130kg x 3
                    130kg x 3
                    130kg x 3
                    150kg x 1

Comment

• @Snuff:

Heeft u dat zwart op wit? Zo iets raars heb ik nog nooit gehoord.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                        Mag dan geen bodybuilder zijn, maar wil ook geen papzak zijn qua uiterlijk. 15-25% vet is meer dan genoeg.
                        Geen idee wat je nu weegt, maar voor het voorbeeld 100 kg.

@ 15% geeft je 85 VVM
                        @ 25% geeft je 75 VVM

Een wereld van verschil.

Wat gaat het worden, 15% ( best netjes ) of toch die 25%?
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• ik weeg 127-128kg bij 24-25%
                          en ja ik snap het principe van zelfde gewicht, lager vet% staat gelijk aan meer vvm.

eind van het jaar 120kg met 15-20% vet is het doel.

Comment

• Dus...ik fiets de laatste maand aardig wat. Kreeg lekke band en nog geen tijd/zin gehad deze te plakken. Dat betekend dat ik dus anderhalve week met me andere fiets in de weer ben geweest...de fiets die al sinds kerst vast zit in de zwaarste versnelling. Het zijn dus pittige fietsritjes, maar ipv 45mins doe ik nu 25-30mins over die route. Trap de longen uit me lijf en elke keer zijn me quads helemaal verzuurd. Leuke is dat ik tegenwoordig achter een wielrenner of twee zit op de terug weg. En ik vind dat ze traag gaan dus na een tijdje achter ze te hebben gezeten sjees ik er voorbij op me stadsfiets. Die gezichten van hun zijn prijsloos...nadeel is dat ik nu wel erg verotte benen heb. Ze krijgen niet de kans te herstellen en dat voel ik zelfs bij gewoon een stukje lopen...laat staan squaten.

Qua eetschema heb ik me er behoorlijk strak aangehouden. Af en toe een koekje bij de thee en meer niet naast het schone eten. Heel anders dan ladingen chocomel, pizza's e.d. Merk nu al verschil qua omtrek. Eens kijken wat het eind volgende week zal zijn.

Vandaag dus een Press Dag. Keek er niet zo tegenop als de andere work-outs afgelopen week of zo. Toch was ik beetje terughoudend ivm de pols van gisteren die nu helemaal bont en blauw is, maar verder niet echt meer last geeft dan het voorheen al deed.

De barbel met 150kg lag nog op de grond van gisteren en voelde me lui om het leeg te halen. Deed er beetje van af en was het nog 130kg. Plan was om dit te deadliften en in de stangen te leggen. Deadlift was easy, maar de haken waren nog iets hoger. Dus toen werd het een continental clean en legde het gewicht in 1x met een hang clean op me boven buik om het daarna in de haken te leggen. Stond er zelf van te kijken o.O

Toen begonnen met de bench en werkte me 3x3 115kg af. Het was zwaar en pittig. Me linker tricep is duidelijk nog verre van herstelt en deed het dus merendeels met de borst+schouderkop ipv gebruik te maken van tricep. En dat terwijl de opwarm gewichten weer ouderwets licht aanvoelde. Ook het archen voelde niet super aan. Had het idee me linkerschouderkop meer in het bankje te hebben geramd dan de ander waardoor het voor me gevoel scheef aan het drukken was.

De overhead sloeg ik over ivm polsen. Toen wat licht Close grip bench werk afgerond met licht Pendlay Row gebeuren.

Droge Cijfers
                            Continental Clean
                            1x130kg

Bench Press
                            60kg x 5
                            80kg x 5
                            100kg x 5
                            115kg x 3
                            115kg x 3
                            115kg x 3

Close Grip Bench Press
                            60kg x 5
                            80kg x 8
                            80kg x 8

Pendlay Row
                            80kg x 8
                            80kg x 8
                            80kg x 8

Comment

• Nu begin ik officieel zwaar gefrustreerd te raken. Kut werk met dat kut gefiets zit me enorm in de weg. Ik ga maar eens kijken of ik een andere baan kan gaan vinden waar ik niet zoveel bij hoef te fietsen dat me benen te verneukt zijn om fatsoenlijk te kunnen trainen. en aangezien ik werk alleen maar voor het geld om vaste lasten te betalen en het verder geen enkel nut vult en prioriteit heeft is dat het eerste wat er aangepast gaat worden. Training gaat voor alles.

Bah...zelfs bij de opwarm sets waren me benen al verzuurd en alles voelde enorm zwaar aan. Ik failde gewoon op een 200kg squat welk normaal geen enkel probleem hoort te zijn. Wat een enorme kanker zooi op een tyfus fiets is dit zeg. Werk is me dit niet waard als het meer verlies oplevert dan winst. Vorige week deed ik een erg moeizame 3x3 170kg op de squat en nu mocht ik al blij zijn met 3x160kg. Dat is te scheef voor woorden teringzooi dat dit is. Als er nu iemand voor me neus zou staan zou ik helemaal aftuigen, martelen en vervolgens zijn nek breken puur om mezelf wat beter te voelen.

Droge Cijfers
                              Squat
                              60kg x 3
                              100kg x 3
                              130kg x 3
                              160kg x 3
                              180kg x 1
                              200kg x fail

Deadlift
                              60kg x 3
                              100kg x 3
                              120kg x 3
                              135kg x 3
                              135kg x 3
                              135kg x 3

Comment

• Waarom koop je niet voor weinig een scootertje?
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X