Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ten eerste ben ik gekapt met het loggen op DBB. Er wordt gezegd dat daar meer kennis e.d. te vinden is. Ik hoopte daar veel te kunnen leren, maar helaas is dat niet het geval. Er zijn maar 2-3 individuen waar wat van te leren valt en de rest zijn balletjes die maar wat lullen. Sfeer daar is ook behoorlijk kinderachtig van het kaliber Osterich.
Dat is dus precies de reden dat ik nu alleen maar op bn zit.
Deadlift begint weer te komen he
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
deadlift gaat langzaam aan weer de goede kant op. Maar net werd ik wakker met enorme pijn in me onderrug en reet. heb het idee dat er een zenuw verkeerd is geschoten gisteren Wordt weer rust houden godver...
Idd, dbb zuigt. BN is de shizzel. Daar staat gewoon van alle posts 99% bullshit.
Hopen dat 't niets ernstigs is. Anders kan je dalijk weer inpakken met je dl.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Fallus, ik ben onder de indruk van de planning die je opgezet hebt (de .txt file). Dat ziet er in mijn ogen weldoordacht uit.
Ik zie dat je als doel onderaan opschrijft:
2 Oktober Sterkste Man van Oosterlijke Mijnstreek (Heerlen)
doel is om geen laatste te worden.
Wordt die wedstrijd zo competitief dat dit al een uitdagend doel is? Of zou je, net als bij de afgelopen wedstrijd, rondom het midden uit kunnen komen?
Vanochtend kon ik niets een naar de tafel toe buigen zonder pijn. Eind van de werk dag met lichte steken kon ik me tenen weer aanraken. Gewoon wat rust nemen en dan komt het met me rug vast wel weer goed.
Die laatste wedstrijd van het jaar in Heerlen is een B-wedstrijd. niveau hoger dan de andere wedstrijden met hele sterke tegenstanders. Denk dat ik met een paar onderdelen goede kans op een sub-top heb, maar in het algemeen gewoon laag zal eindigen.
Me schouders staan te fikken als een gek. Kan nauwelijks me shake van Dark Matter naar de mond krijgen. Begon strak volgens planning, maar daarna week ik af...een beetje hehe...
Gewichten voelde in ook vaker weer lichter aan zoals het hoorde.
Droge Cijfers
Bench Press
60kg x 5
75kg x 5
90kg x 5
105kg x 5
117,5kg x 3
117,5kg x 3
117,5kg x 3
130kg x 1 (massive grinder)
Militairy Press
60kg x 3
80kg x 3
80kg x 3
Push Press
90kg x 3
90kg x 3
100kg x 3
Incline Bench Press
60kg x 10
60kg x 10
60kg x 10
Incline Pin Presses (in rack en begin positie was op neus hoogte. elke rep dood stil leggen)
60kg x 6
80kg x 6
90kg x 6
DB Shoulder Press (strikt eerst de ene hand, dan de andere)
25,5kg x 10
28kg x 8
30,5kg x 5
35,5kg x 3
net op tv de giro. schijnbaar is yolanthe geval er bij betrokken. ze weet niks van wielrennen, kent geen wielrenners...wat the fuck doet ze daar. en dan wordt ze geinterviewd...komt niks zinnigs uit. Ziet er redelijk uit om te zien, maar zodra ze lacht begon ik meteen te zappen. Snap niet hoe kerels haar lekker vinden.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment