Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    wel 10x zo sterk als jouw zelfs als ik geblesseerd ben. liever dik en sterk dan afgetraind en zwak
    Ik weet hoe sterk je bent kerel. Er zijn er hier maar weinig die qua leg power ook maar bij jou in de buurt komen, en de presses gaan ook moederneukenhard!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Net 120kg zonder warm-up van de grond getrokken. Voelde vederlicht aan. Nais..

Bedacht me toen dat ik gisteren nog getraind had. Dus bij deze even de info. Ik begin weer licht en ga elke week opbouwen.

Droge Cijfers
      Rack Pull
      60kg x 10
      82,5kg x 10
      105kg x 10
      127,5kg x 3
      150kg x 3

Speed Pulls met max 90sec rust intervals
      120kg x 3
      120kg x 3
      120kg x 3
      120kg x 3
      120kg x 3
      120kg x 3
      120kg x 3

Stiff Legged Deadlifts
      60kg x 8
      80kg x 8
      100kg x 8

Pendlay Row
      60kg x 8
      80kg x 8
      80kg x 8

DB Row
      30,5kg x 8
      40,5kg x 8
      50,5kg x 8

Comment

• dunbell row 50kilo en je traint licht tering!!!! ik ben echt slap! netjes man!

Comment

• Originally posted by hendrie View Post
          dunbell row 50kilo en je traint licht tering!!!! ik ben echt slap! netjes man!
          En maar zeuren dat ie vet is...
          De meesten die dat zeggen wegen zelf krap 70 kg en kunnen nog geen 100 kg banken. Hij heeft gewoon een ander doel dan de meeste beachboys hier.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            En maar zeuren dat ie vet is...
            De meesten die dat zeggen wegen zelf krap 70 kg en kunnen nog geen 100 kg banken. Hij heeft gewoon een ander doel dan de meeste beachboys hier.
            precies dik respect voor hem!brute gewichten kan ik alleen van dromen!

Comment

• vandaag dus eindelijk begonnen met her-opbouwen. bench press 5x5 105kg easy. tripples push press tot en met 100kg. de 35-100gr carbs op een dag begint me nu wel op te breken werd duizelig en licht in me hoofd. dus de assists op de 60-70kg gebleven en wat hoger in reps gegaan.

Comment

• Legendarisch dit.

Zowel je prestaties als je BF. Keep up the good work.
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Ondanks het warme weer, voelde het niet al te warm aan. Ik kon dus goed trainen. Doel was 160kg x 3 op de Rack Pull. Kwam tot de 190kg...niet al te slecht voor iemand die sinds kerst niet echt meer zijn rug heeft kunnen trainen. Daarna nog wat singles gedaan die easy gingen. Maar op den duur begaf me grip het gewoon. De Speed Pulls gingen vlot ondanks de vermoeidheid in de eerste paar sets. Daarna kreeg ik een opleving en voelde me als hernieuwd en knalde het gewicht explosief omhoog.

Stiff Deadlift was ook appeltje eitje, pendlay row etc ging ook prima. Maar me handen hadden het zwaar. De afdruk van de stang staat gewoon in me handen gedrukt hehe. Tijdens het DB Rowen met de rechterkant voelde ik me abs...niet normaal meer. Me core is echt enorm verzwakt

V-diet variant gaat dusver lekker. Elke dag merk ik zichtbaar dat er centimers verloren gaan, maar vanochtend was ik gewoon 1kg aangekomen. Nice...aankomen en toch omtrek cm's qua vet verliezen. Op het werk merken mensen ook dat ik smaller wordt en vroegen wat me geheim was. Elke dag 400gr koolvis en een pot groenten weg werken, 's avonds omlet van 6 hele eieren en daarnaast me proteine shakes. Tijdens het trainen zag ik ook weer aders her en der die ik al heel lang niet meer gezien heb hehe. Ga re-feed/junk maaltijd sta ik ook al 11 dagen droog. Heb het vorige week overgeslagen.

Toch wil ik me dieet nog strikter volgens het v-diet principe op gaan zetten. Bij XXLNutrition gekeken en de juiste spullen gevonden. Nu alles uitwerken en in slaan. 600dollar via Biotest is te veel geld voor 6 weken als je het mij vraagt.

Heb me ook als doel gesteld rond de 250kg Rack Pulls te doen halfverwege september. Lukt me dit niet dan doe ik niet mee aan de strongman wedstrijd begin oktober. Heb er dan gewoon nog niks te zoeken. In dat geval heb ik maar 1 wedstrijd dit seizoen gedaan ipv 4. Erg jammer, maar ga dan verder cutten en me focussen op volgend jaar om te knallen.

Droge Cijfers
                  Rack Pull
                  65kg x 10
                  90kg x 8
                  115kg x 6
                  130kg x 3
                  145kg x 3
                  160kg x 3
                  170kg x 1
                  180kg x 1
                  190kg x 1

Speed Rack Pulls (max 90sec rust intervals)
                  120kg x 3
                  120kg x 3
                  120kg x 3
                  120kg x 3
                  120kg x 3
                  120kg x 3
                  120kg x 3
                  120kg x 3

Stiff Legged Deadlift
                  60kg x 8
                  80kg x 8
                  100kg x 5 toen begaf me grip het

Pendlay Row (zelfde grip als bench met pink op de ring en stang naar borst trekken)
                  60kg x 8
                  80kg x 8
                  80kg x 8

Fat DB Row
                  30,5kg x 10
                  40,5kg x 8
                  50,5kg x 5

Comment

• nice training nice verhaal je gaat lekker dus!

Comment

• Falstyr, wat houdt dat v-diet in die je volgt? Heb je misschien een link voor me?
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                        Falstyr, wat houdt dat v-diet in die je volgt? Heb je misschien een link voor me?
                        VELOCITY LIFE | The New Science of Rapid Body Transformation

Gisteravond toch last van onderrug. Vanochtend op werk leek het er even terug in te schieten. Maar het viel gelukkig mee. Heel me rug heeft wel lichte spierpijn, omdat het deze gewichten al lange tijd niet meer gewend is. Ipv 2x in de week rug te trainen doe ik het gewoon 1x zodat me rug tijd heeft te herstellen. Zodra dat weer goed zit komt de tweede training er terug in. Toch ga ik 4x in de week trainen en maak van de 4e dag een bodyweight/barbel complex voor cardio en gpp.

Op het werk krijg ik steeds meer te horen over me snelle zichtbare progressie. Tijdens lunch wat cardio gedaan met een Grolsch biervat van 50kg. Voel me licht en wil de hele tijd rennen dus moest dat even uit me systeem krijgen. Dus paar runs met 50kg en zo'n 50m heen en 50m terug was lekkere bezigheid. En in het magazijn is het lekker koud dus had geen last van de warmte buiten hehe.

Duizeligheid, gebrek van concentratie vermogen e.d. is ook allemaal verdwenen. Was een hel van ruim een week, maar dat is de prijs die je betaald om in ketose te komen en puur op vet als energie bron te gaan functioneren. mijn carbs zijn elke dag 1 pot groenten en op sportdagen nog eens 50gr havermout er bij. Voor de rest geen carbs.
                        Last edited by Falstyr; 01-07-2010, 16:18.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                          Tijdens lunch wat cardio gedaan met een Grolsch biervat van 50kg. Voel me licht en wil de hele tijd rennen dus moest dat even uit me systeem krijgen. Dus paar runs met 50kg en zo'n 50m heen en 50m terug was lekkere bezigheid. En in het magazijn is het lekker koud dus had geen last van de warmte buiten hehe.

Collega´s verklaren je waarschijnlijk zot
                          No means Try Again

Comment

• yup, maar boeit niet. als ik er om vraag mag er ook met vrachtwagens en oude tractor banden gespeeld worden. Er lopen gasten rond die aan vechtsport doen en een handjevol wanna-be bodybuilders. Alleen de vechters doen af en toe mee. bodybuilders zijn bang om sterk te worden :P

Comment

• Gezellige bende bij jullie !! Zo ne tractorband, wat moet da eigenlijk gaan wegen ?? Zou ook es zien om enen aan te schaffen.
                              No means Try Again

Comment

• geen idee hoeveel die band daar weegt. voelt aan als iets rond de 300-320kg. Bij de band komt het meer aan op explosief van de grond dan dat je echte kracht nodig hebt. daarnaast goed op profiel letten. elk profiel is anders en kan een band makkelijker of moeilijker maken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X