vorstverlet
2010 The beginning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik werk op therapie basis bij de wsw SZW – Wet sociale werkvoorziening (WSW) – Inleiding
Comment
-
Originally posted by LittleMofo View PostDuidelijk een dbb variant gezien de opmerking. nee ik ben een bb-er. En naar deze onzin mag ik iig niet meer luisteren van andere mensen die mij egt helpen. Iig leuk geprobeerd. Maat krijg lekker de klere met zo'n eerste opmerking en praat pas voor je net zo veel massa als mij heb
En alleen mensen met meer massa dan jou weten meer van bb af? Ik ken mensen met 2x zoveel massa als jou en die weten alsnog geen moer. Daarnaast ken ik ook mensen met 60 kg vvm en die weten 2x zoveel als jij, met een duizend keer betere techniek.
dbb variant? Ik kom daar al jaren niet meer.
Originally posted by IJsBlok View PostLeo zegt alleen maar punten om je te verbeteren, niet om je af te kraken.
Hij heeft tijd erin gestoken om alles te lezen/bekijken en hij geeft alleen wat punten aan.Originally posted by Pinada View PostLeo geeft je tips die hij ieder ander met dezelfde filmpjes gegeven zou hebben. Hij kan toch niet ruiken dat je niet dieper mag gaan bij de front squat? Dat je tips hebt gekregen van sibil? Als je het niet eens bent met zijn opmerking over iso's of over de pendlay row, kun je dat ook aangeven lijkt me.
Hou eens op met je zo snel aangevallen te voelen. Als je hier post, kun je commentaar verwachten en dat zal niet altijd met fluwelen handschoentjes gebeuren. Van ieder commentaar kun je leren. Je bent toch niet van porselein?
Ow en als je nu op je teentjes getrapt bent (zijn nogal lang geloof ik) en mij 'terug wil pakken': http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/34400-pins-nieuwe-plan-de-campagne.html
Doe je ding.
Originally posted by LittleMofo View PostOmdat die tips nergens op slaan. Front squat mag ik bvb eerst niet dieper doen ik moet namelijk
eerst opnieuw mijn squat weer aanleren, en daar mee de goede spieren aansreken ipv de slechte (tip van een bb-er burgerleider sibil) Verder zijn 8 reps geen low reps voor iso's. Pendlay row is verder meer dan goed dus die snap ik ook niet. Over die riem ben ik het alleen eens.
En ik reageerde zo danzij zijn eigen domme reactie.
Verder luister ik alleen nog maar naar tip van oma wat betreft de oefeningen
low rep iso: ik doelde meer op de 3 reppers voor biceps. Is gewoon belachelijk en heeft totaal geen nut voor jou.
pendlay row: blijf bij mn eerdere opmerkingen.
Originally posted by Bilo View PostIk moet het toch voor littlemofo opnemen. Als je iemand echt wilt helpen begin je niet met een botte opmerking als:
je kromme zinsconstructies, spelfouten en andere lompigheid zijn echt zwaar irritant in deze mate
WTF hahaha,..dan zou ik ook niet meer lezen22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by jarnie View Postals ik jou was littlemofo had ik gewoon goed naar oma geluisterd, die heeft veel kampioenen gemaakt dus die zal het wel beter weten dan de mensen hier.. dus als oma zeg dat het goed is zal dat ook wel zo zijn!The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Nooit van gehoord!
Geloof best dat ze heel veel weet. Maar ook zo iemand kan er naast zitten. Om dan weer gelijk te zeggen dat ze toch meer weet dan de mensen hier klinkt ook weer zo lullig.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostNooit van gehoord!
Geloof best dat ze heel veel weet. Maar ook zo iemand kan er naast zitten. Om dan weer gelijk te zeggen dat ze toch meer weet dan de mensen hier klinkt ook weer zo lullig.
en nee ze zal niet altijd gelijk hebben maar van de 100 dingen heeft ze er waarschijnlijk 99 gelijk en de rest die anders zeg 1 keer. dus dan is voor mij de keuze makkelijk gemaakt. maar dat moet ieder voor zich zelf weten
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment