2010 The beginning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ga weg met je vooroordelen laat me met rust wil je
    Op br ben ik voor hulp wat 10 keer beter is dan hier. Hier hebben mesnen gleijk zijn vooroordel omdat ik mentaal wat anders ben. Beetje dbb achtig daarom ben ik daar ook al weg
    Last edited by LittleMofo; 11-01-2010, 22:21.

Comment

• Waarom zit je dan hier? Je werkt jezelf de hele tijd in een slachtofferrol, je voelt je de hele tijd aangevallen terwijl je het zelf uitlokt, je vraagt om advies maar ook weer niet, niet alleen deze keer maar volgens mij is het al vaker zo gegaan.

Comment

• Dan ga je toch lekker weg als het hier niet goed is, we geven je alleen kritiek over je flyes.

Even een voorbeeld: check punani ze log, hij bencht VEEL meer dan jij en ze flyes zijn niet zoveel hoger, rara...?
        Groeten

Comment

• Jongens toch, je gaat elkaar hier nu toch niet afvallen he? Natuurlijk is het niet netjes die flyes, zie ik ook wel hoor.. Maar als hij dat nou zo wil doen?.... Mofo, je bent veel te snel op je pik getrapt.. Het is n forum, om er over te praten toch? Laten we het nou leuk houden, en zo mogelijk wat van elkaar leren.. Lijkt mij slimmer... Als het nou over kracht gaat, of spiermassa.. Kan ik ook wel lullig gaan doen hoor... Geef elkaar wat respect aub.... Iedereen doet toch zijn best om zo goed mogelijk te worden? Sorry, maar zo zie ik het...

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
            Waarom zit je dan hier? Je werkt jezelf de hele tijd in een slachtofferrol, je voelt je de hele tijd aangevallen terwijl je het zelf uitlokt, je vraagt om advies maar ook weer niet, niet alleen deze keer maar volgens mij is het al vaker zo gegaan.
            Jah sorry dat is mijn karaker doe onstaan is door anderen. Ik heb nu eenmaal een schijt hekel gekregen aan deze wereld en aan alles en iedereen die ik niet ken. Maar ga er aub niet mee door want ik kan zo nog veel erger worden en dat word ik ook dit kan ik zelf niet stoppen zo werken mijn hezenen accepteer dat je moet gewoon niet te veel tegen mij zeggen want mij niet zind dan wrod ik gek in de kop

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
              Jongens toch, je gaat elkaar hier nu toch niet afvallen he? Natuurlijk is het niet netjes die flyes, zie ik ook wel hoor.. Maar als hij dat nou zo wil doen?.... Mofo, je bent veel te snel op je pik getrapt.. Het is n forum, om er over te praten toch? Laten we het nou leuk houden, en zo mogelijk wat van elkaar leren.. Lijkt mij slimmer... Als het nou over kracht gaat, of spiermassa.. Kan ik ook wel lullig gaan doen hoor... Geef elkaar wat respect aub.... Iedereen doet toch zijn best om zo goed mogelijk te worden? Sorry, maar zo zie ik het...
              Idd da twil ik ook alleen ik kan mezelf niet bedwingen met bepllade dingen daar voor is te veel gebeurd in mijn leven. Laat mij daarom ok mijn eingen ding doen en zoalng ik iets goed vind voelen vind ik het prima om door te doen. Door dat cheaten worden straks lichtere gewichten wel goed uitgevoerd,
              gezien ik eerder maar met 12 kg flyes kon maken stikt kan ik het nu met 18kg
              Ik post iig geen filmpjes meer

Comment

• IK begrijp het ook wel een beetje, als je ook maar in de gaten hebt dat het niet alleen aan anderen ligt.

On topic: IK zou zelf zo de beweging niet doen, maarjah wat jij wil, als het voor jou werkt, waarom niet. Ik zelf bench meer maar doe de fly's ook strikt terug en op dit moment met 14 kilo dumbells, zal overmorgen eens proberen met hoeveel ik max kan.

Comment

• Waarom laat je je filmpje niet aan Sibil zien? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze dit een goede manier van flyes vind.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Houd je eens in Luppie. In een ander topic begon jij over respect naar anderen toe, stel dan ook voor dat je daar vanuit jezelf mee begint.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
                      IK begrijp het ook wel een beetje, als je ook maar in de gaten hebt dat het niet alleen aan anderen ligt.

On topic: IK zou zelf zo de beweging niet doen, maarjah wat jij wil, als het voor jou werkt, waarom niet. Ik zelf bench meer maar doe de fly's ook strikt terug en op dit moment met 14 kilo dumbells, zal overmorgen eens proberen met hoeveel ik max kan.
                      Klopt dat vind ik nu zo kloten aan internet ik heb liever persoonlijke contacten
                      dan snap ik het beter en ben ik vriendelijker. Ik ben altijd al aangevallen en dan ga ik mezelf heel erg verdedigen tegenwoordig. Er is al 2000 keer gezegd tegen mij dat ik er niet op moet letten, vooral door ouderen en mensen die mij snappen en weten wat ik heb. Het komt een beetje door mij zelf ik mis nu eenmaal stofjes in mijn herssenen en ben daar voor in therapie maar zonder die stofjes kan ik ook niet anders worden zoals julllie mischien liever zijn.

Als ik mijzelfef eenmaal aangevallen voel die ik er alles aan om wat trug te kunnen zeggen en dan ga ik meestal de fout in. Het kon namelijk ook blijven bij okee doe maar die flyes zoals jij die het beste vind. Dan was er niets aan de hand geweest.
                      Ik geef pas respect als ik respect krijg.

Edit

Damn ik ben nog helemaal dol in mijn kop trouwens
                      Last edited by LittleMofo; 11-01-2010, 22:41.

Comment

• Nu weten jullie ook hoe ik ben krijg nu in eens een schuld gevoel.
                        Dit gaat altijd zo. Kan niet helder denken als ik kwaard ben en wil ik mijn gelijk hebben. En achteraf wee tik dat eenander toch gelijk heeft zoals nuDus mijn excusses. Jah ik weet het mensen ik ben zeker gestoord

Comment

• Wat ik wel graag wil zeggen Mofo, nu je aan de kuur bent begonnen moet je wel oppassen met cheaten hoor.. Je kracht zal snel groter worden, en kun je beter zo strikt mogelijk trainen.. Het gevaar zit er in dat je met grotere gewichten iets kapot trekt met de negatief rep (dalen).. Ik begrijp best dat je graag zwaarder wil met flyes.. Als je kracht snel groeit wil het niet zeggen dat de botten, pezen gewrichten en aanhechtigen er tegen bestand zijn...Schouders zijn al niet ons sterkte punt,en vrij blessure gevoelig.. Daarom zeg ik je pas er mee op.. Dan kun je beter iets minder pakken en strikt trainen tijdens je kuur...

Comment

• Klopt daar hou ik o0k rekening mee. Wil die 20-22-24 strikt gaan maken op hoge reps tijdens de kuur.
                            Voorige kuur ben ik trouwens snel weer al mijn kracht weer kwijt geraakt toen het vocht weer weg trok.
                            Mijn top zat toen met benchen op 12,5 0f 105kg voor 2 reps maar ik ga niet meer voor lage reps
                            tijdens een kuur. Druk liever 5 vole sets met 90kg dan 2 reps op 130kg bewijze van

Comment

• Snel kracht kwijt.... Komt eerder door verkeerde voeding, dan foute training... Ik ben nu echt nog geen kracht kwijt hoor (+-8weken na kuur) Het zakte iets in de nakuur, maar was zo weer terug... Nu jij de voeding op orde hebt zal dat ook best wel meevallen, je kunt na n kuur zelfs nog groeien in kracht.. Setje van 2 reps heb je ook niets aan om spiermassa te gainen...

Comment

• Dat was het probleem ook ik begon weer te zuipen enzo maar bleef wel veel eten.
                                Dit ga ik nu allemaal voorkomen want ben flouw van mijn oude leventje. En vind dronken zijn niet eens meer leuk wat ik eerder wel vond om problemen te verdringen. Ik heb nu een totaal ander leven wat dat betreft

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X