Waterpoloboy - trainingslogje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik zal inderdaad denk ik voor de basic bulk whey gaan. Lekker 5kg verpakking en goed genoeg voor een beginner zoals ik.

Of ik eventueel creatine wil nemen, weet ik nog niet. Ik werk eigenlijk alleen tijdens de zomervakantie en andere vakanties. Vandaar dat dit soort uitgaven altijd "erg" lijken in mijn ouders hun ogen.

Levert creatine echt meerwaarde op? Iemand ervaringen?
    "Straight outta gym"

Comment

• Ik zal morgen voorstellen aan me ouders om basic bulk whey te kopen bij XXL nutrition. Iemand ervaring met eventuele smaken? Ik heb echt geen idee welke ik moet nemen. Er staat dat de voedingswaarde wat kunnen verschillen per smaak. Iemand idee welke de "beste" voedingswaarde heeft van de smaken.

De smaken zijn als volgt:
      Basic Bulk Whey is verkrijgbaar in 6 heerlijke smaken:
      • Vanille
      • Aardbei
      • Banaan
      • Chocolade
      • Cookies & Cream
      • Lemon (heerlijke frisse smaak)

Morgen Borst/triceps/voorkant schouders
      "Straight outta gym"

Comment

• chocolade vond ik erg lekker, vanille was ook niet mis (zeker bij havermout is die lekker)
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by gleke View Post
          chocolade vond ik erg lekker, vanille was ook niet mis (zeker bij havermout is die lekker)
          Verschillen de voedingswaarde erg van elkaar? Choco en vanille klinkt volgens mij wel als "lekker"
          "Straight outta gym"

Comment

• niet dat ik weet..

Comment

• aardbei flikker ik overal in, ik vind die smaak echt heerlijk. Cookies and cream is lekker maar ik raakte die enorm snel beu. Deze week ga ik citroen bestellen.
              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
              Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

• @ gleke en iron Okay, bedankt iig voor jullie mening, ik zal straks even kijken.

Net borst/triceps/voorkant schouders

Borst
                Flat bench press 1 x 7 60kg 2 x 8 55kg
                Dumbbell Flyes 1 x 8 14kg 2 x 8 10kg 1 x 8 14kg
                Incline Dumbbell Bench Press 3 x 8 50kg
                Decline Barbell Bench Press 3 x 8 50kg

Triceps
                Cable Tricep Extension With Rope 3 x 8 25kg
                Tricep dips 1 x 10 bw 2 x 8 bw

Nog even gauw traps gepakt en full squat uitgeprobeerd, want ik kon maar 2x trainen deze week en wat buikspieren

Niet de lekkerste training, heb last van me linkerelleboog. Dit komt door een fikse stomp erop tijdens waterpolotraining.

Gewichten gaan ook teleurstellend niet omhoog de laatste tijd, hetzelfde geldt voor mijn gewicht momenteel.
                "Straight outta gym"

Comment

• Ik heb cookies en cream in isolaat vorm 2,5kg en na een paar shakes ben je hem echt beu.
                  Zeker niet aan te raden voor 5kg.
                  Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Wasofski View Post
                    Ik heb cookies en cream in isolaat vorm 2,5kg en na een paar shakes ben je hem echt beu.
                    Zeker niet aan te raden voor 5kg.
                    Okay bedankt, die ga ik dus sowieso niet nemen voor 5kg!
                    "Straight outta gym"

Comment

• Iemand enig idee hoelang 5kg basic bulk whey houdbaar is?
                      "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                        Iemand enig idee hoelang 5kg basic bulk whey houdbaar is?
                        als je het goed bewaard zou het theoretisch eeuwen goed blijven..
                        gewoon goed droog en 'koud' (niet in diepvries natuurlijk XD) bewaren. Is eerder op dan dat je vervaldatum hebt bereikt

Comment

• Oh lekker net 5kg vanille besteld ben benieuwd
                          "Straight outta gym"

Comment

• je foto's zijn ondertussen al enkele maanden oud zeker? (onder andere die van je schermafbeelding)
                            krijgen we eens nieuwe te zien?

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                              je foto's zijn ondertussen al enkele maanden oud zeker? (onder andere die van je schermafbeelding)
                              krijgen we eens nieuwe te zien?
                              ja, die foto is toen ik 66kg woog. Ik weeg nu 72kg, dus op de foto is niet echt verschil te zien met nu denk ik. Ik wil nu op trainingsdagen op 3500kcal+ gaan zitten om flink te bouwen en op cardio dagen ben ik van plan iets onder onderhoud te zitten om misschien wat vet te verbranden. Ik ga dus vooral naar de spiegel kijken de komende tijd en niet naar de weegschaal. Ik wil namelijk niet echt keihard gaan cutten straks voor de zomer, maar rustig aan zo doorgaan. Het vele eten bevalt me namelijk erg goed op trainingsdagen

De laatste tijd ben ik ook niet echt hard meer aangekomen, maar ik doe rustig aan. Ik ga liever voor het "clean" bulken momenteel of de manier die ik hierboven aangegeven heb
                              Last edited by Iron Mind; 10-10-2010, 10:10.
                              "Straight outta gym"

Comment

• ik zou nu gewoon een schandalig dirty bulk er tegenaan gooien en dan langzaam cutten tegen lente
                                maar goed dat is mijn idee, ik zat tijdje geleden rond 72 kg poederdroog, nu heb ik bijna 75 kg en ga ik sowieso doorgaan tot de 80.. dan eventueel weer normaal eten (val ik op 2 weken tijd gemakkelijk 3-4 kg af) tot wanneer ik weer bijna vet vrije massa heb (hoop tegen dan 75 vet vrij te hebben). Dan weer bulken tot 85, weer cutten enzo voort.. Ahja anyway, dat zeg ik nu, mss tegen dat ik 80 bereikt heb doe ik nog verder...

En tussen 66 kg en 72 kg is er toch veel verschil? (als het over vet vrije massa gaat) Ik zie duidelijk dat ik 2 kg meer spiermassa heb dan tijdje geleden..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X