owja vandaag een refeed!! (de eerste ).. Dat word extra zilvervliesrijst en brinta (ook om mijn darmen weer op gang te helpen!). Ik krijg ook niet genoeg vezels binnen, dus toch maar van die tabletten gaan halen.
Op naar de 17% vet & 5+ kg spiermassa!
Collapse
X
-
Originally posted by Joshua90 View PostNeem anders wat langer rust tussen je bicep setjes.
Mijn biceps hebben al snel 1 min rust nodig wil ik ze voor het volgende setje weer optimaal gebruiken.
Wel diehard van je om toch te trainen terwijl je ziekjes bent
Comment
-
Het zou ook kunnen zijn dat je je biceps een beetje teveel op hun donder geeft. Overtraind bedoel ik dus. De keten is zo sterk als de zwakste schakel. Stel dat je je rug wilt trainen maar daar je biceps bij nodig hebt. Als je biceps dan nog niet sterk genoeg is wordt het meer een biceps training dan een rugtraining. En dan ben je dus ongemerkt meer bicepstraining aan het doen dat je dacht.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
yup en als dat het geval zou zijn, dan is extra isolaties voor biceps gewoon nog teveel. je kan het dan beter op de rug compounds houden.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Het gekke is dat ik weer nauwelijks spierpijn heb gehad in mijn biceps, even aankijken hoe het de volgende keer gaat.
Vandaag de triceps en buik flink uitgeput Ook een extra bicep oefening gedaan..
Small bankdrukken in de smith (8 x 5 kg + stang "even navragen hoe zwaar die stang is")
Triceps kickback
links 3 x 10 x 3 kg (het vreemde was dat mijn linkerarm dit keer wel net zoveel kg kon pakken als mijn rechter :S)
rechts 3 x 10 x 3 kg
Triceps pulldown
3 x 8 x 12,5 kg
preacher curl (los)
3 x 12 x 12,5 kg (niet tot max.)
leg raise
3 x 8
roman chair sit ups
3 x 15
Comment
-
Originally posted by Katlyn View PostHet gekke is dat ik weer nauwelijks spierpijn heb gehad in mijn biceps, even aankijken hoe het de volgende keer gaat.
Ik heb nog nooit spierpijn gehad in mijn bicep lol.
Dus maak je maar geen zorgen als je denkt dat je ze niet hard genoeg traint.Last edited by Joshua90; 26-07-2010, 01:18.You can be part of my meal tonight.
Comment
-
Je zou dat bijna gaan denken ja. Ik heb meestal wel spierpijn in de aanhechtingspunt van de borstspier, traps en benen. De rest niet tot nauwelijks.
Gisteren heb ik de triceps flink aangepakt, maar ook daar heb ik nauwelijks spierpijn. Wel voel ik mijn buikspieren af en toe!
Vandaag Borst/schouders
Comment
-
Hoe langer je je schema doet hoe meer je spieren wennen en hoe minder spierpijn je zult hebben. Dit betekent nog niet dat die spier niet groeit. Maar dit wist je waarschijnlijk al.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Spierpijn betekent idd niet per direct spiergroei, maar ik heb ook wel op dit forum gelezen dat hier mensen zijn die ALTIJD spierpijn hebben. Misschien is "pijn" niet het juiste woord, maar dat lichte stramme gevoel.
Of dit met de training te maken heeft of met de persoon zelf dat vraag ik mij wel af. Als ik een fullbody dagje doe enkel met toestellen dan is mijn spierpijn gering. Een 4-split (welke ik nu doe) in combi met veel zware basis-oefeningen is een heel stuk zwaarder en dat zorgt voor meer spierpijn.
Hele forse spierpijn (zoals op fora soms wordt beschreven) waarbij je nauwelijks de volgende dag iets kunt doen heb ik nooit.
Comment
-
Hier een stukje over spierpijn:
Spierpijn ontwikkelt zich traag en na 1 of 2 dagen veroorzaken de getrainde spiervezels kleine pijnsensaties die verergeren. Dit is de sensatie die wij spierpijn noemen. De verklaring voor dit verschijnsel is te vinden in wat we weten: het wordt veroorzaakt door stoffen die de spieren voorbereiden voor groei.
Spierpijn lijkt dus een noodzakelijk kwaad dat nodig is voor spiergroei. Gebruik de spierpijn dus als maatstaf voor de intensiteit van je laatste gewichttraining.
Comment
-
11-07/28-07
benen
Squat (diep)
8 x 30 / 8 x 40 kg
8 x 35 / 6 x 50 kg
8 x 35 / 8 x 45 kg
Leg press (seated/diep)
8 x 35 / 8 x 45 kg
8 x 40 / 8 x 55 kg
8 x 50 / 8 x 60 kg
Leg extension
8 x 25 / 8 x 35 kg
8 x 30 / 8 x 45 kg
8 x 35 / 8 x 60 kg
Leg curl
8 x 15 / 8 x 25 kg
8 x 25 / 8 x 35 kg
8 x 25 / 8 x 35 kg
28-07
kuiten
Kuitmachine (met gestrekte benen)
3 sets, gewicht 55/65/75 kg
zittend kuitdrukken
8 x 25 kg
8 x 30 kg
8 x 30 kg
Comment
-
Nieuwe huidplooimeter aangeschaft, wat een rot werk!!! Ik heb mijn vriend 3 x gemeten, 1 % verschil. Ik ben echt belachelijk vaak gemeten, verschil 12%.
Max. waarde kwam op 28.8% uit, dus dat lijkt mij realistisch. Ik vraag me nog een beetje af hoe je een heel vet iemand moet meten (ja ik bedoel mijzelf), iemand die droog is is echt makkelijk te meten. Is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk vet pakt op de meetpunten, of gewoon 1,5 cm tussen wijs en duimvinger. Ik kom dan vergeleken met de tanita wel erg laag uit!
Ik had al op youtube wat extra instructies gevolgd (ook zat er een boekje bij hoe je je meetskill kan verbeteren). Ik hoop dat ik op youtube nog een meting tegen kom van een dikker persoon:P\
Maten ook weer opgemeten:
17-07/29-07
Bovenarm, bicep (rechts) 25,5/25,5
Onderarm (rechts) 23/23
taille 66/65
Lovehandles/onderbuik 89,5/89
billen 93,5/92,5
Bovenbeen (rechts) 55/55
Ongeveer een halve cm kwijt, er gebeurd iig iets!
Verder natuurlijk even gewogen:
61.6 kg en 21,7 % vet
Helemaal niets veranderd, nog geen gram!
Voorlopig ga ik er even niet op staan, ik heb mijn dieet al iets aangepast en ik ga extra cardio erbij doen (traplopen!!)
Comment
-
Vandaag opnieuw gemeten (na een aantal goeie instructie video's). Tricep kan ik niet meten dus een max. getal neergezet aan de hand van de meting gisteren (25 mm).
Bf% komt op 23.8% (meting via bodyforlife.com > library > tools)
Ik heb ook nieuwe foto's gemaakt, voor mijn gevoel is er toch meer definitie in mijn arm (maar ik heb niet echt before foto's hiervan). Let er wel op dat (behalve bij de meting) ik de desbetreffende spier heb aangespannen
Comment
-
LEUK LEUK!! Ik vond een paar oude foto's terug op mijn computer! Ik moet zeggen dat ik nu na 3 weken wel wat begin te merken, schouders worden ronder en ik zie ineens een hamstring! Heeeeel lichtjes, maar die zat er nog niet (helaas stond bij mijn foto's van 3 weken terug de hams er niet op). Het viel mij vandaag op in de spiegel, dus ik dacht.. ff foto's maken
Maar goed, los hiervan. Wat was ik toen mager! Niet eens een laag vet%, maar totaal geen spiermassa. Niet dat het nu veel meer is, maar je ziet toch wel verschillen
Comment
-
Alsnog, genoeg te doen! Hopelijk krijg ik ook nog iets voor dat harde werken terug! Ik hoop over een paar maanden ook een leuke before/after te posten
Training van vandaag (een korte, want ik had oppas vanmiddag).
Deadlift ging niet (gisteren 16 minuten trap gelopen en ik had daar flinke spierpijn van gekregen!!
pulldown front
3 x 8 x 26 kg
seated cable rows
1 x 8 x 19 kg
2 x 8 x 26 kg
Dumbell row
1 x 8 x 6 kg
1 x 8 x 8 kg
1 x 6 x 10 kg (links 3 reps)
bicep barbell curl
3 x 8 x 12,5 kg
bicep curl (machine)
3 x 8 x 15kg?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
22 uur geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
6 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-